معیارهای انتخاب گاوصندوق ایمن، مطمئن، مقاوم و ضد سرقت را بشناسید و با انواع متریال های ساخت گاوصندوق آشنا شوید.

انتخاب مواد و متریال مناسب برای گاوصندوق از معیارهای ضروری است که بایستی مورد توجه قرار گیرد. مواد داخل جعبه گاوصندوق بایستی از مقاومت و دوام بالایی برخوردار باشند تا از محتویات ارزشمند آن در برابر نیروهای خارجی از جمله زور یا آسیب‌های فیزیکی محافظت کنند. 

محتویات گاوصندوق به دلیل مقاومت و دوام در معرض آتش، رطوبت و خوردگی مواد در برابر خطرات محافظت می‌کند. 

انتخاب نوع مواد تاثیرات زیادی بر روی وزن و جابجایی گاوصندوق می‌گذارد. در نتیجه با انتخاب یک برند معتبر برای گاوصندوق می‌توان اطمینان یافت که یک محصول با بالاترین کیفیت از نظر مواد و متریال خواهید داشت.

 

 

مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب گاوصندوق

مهمترین عواملی که در انتخاب گاوصندوق موثر هستند عبارتند از:

 

  1. مقاومت و استحکام بالا
  2. ایمن در برابر آتش سوزی
  3. مقاوم در برابر رطوبت

از چه آلیاژی برای ساخت گاوصندوق استفاده می‌شود؟ 

بیشتر آلیاژهای استاندارد ساخت گاوصندوق، مقاومت، ایمنی و افزایش عمر را تضمین می‌کنند. 

هر کدام از متریال زیر دارای ویژگی‌های مثبت و منفی هستند، از این رو مصرف کنندگان با توجه به نیاز خود بهترین آن را انتخاب می‌کنند. 

مهم‌ترین آلیاژهای ساخت گاوصندوق عبارتند از:

  1. فولاد
  2. مواد کامپوزیت
  3. آلومینیوم
  4. تیتانیوم

در ادامه هر یک از آلیاژها را بررسی خواهیم کرد.

1. فولاد

فولاد یکی از پرکاربردترین آلیاژها برای ساخت گاوصندوق فولادی است که برندهای معتبر مثل برند گاوصندوق گنجینه برای ساخت محصولات خود از آن استفاده می‌کنند.

 این نوع آلیاژ از مقاومت و دوام قابل توجهی در برابر آسیب‌های فیزیکی برخوردار است. قابلیت نفوذپذیری گاوصندوق‌های فولادی بسیار محدود است. 

گاوصندوق‌های فولادی در برابر سرقت، حفاری و برش بسیار مقاوم هستند. گاوصندوق‌ها ساخته شده از آلیاژ فولاد بسیار مقاوم و با دوام می‌باشند.

فولاد یکی از بهترین مواد برای ساخت گاوصندوق‌های ایمن است اما دارای محدودیت‌های ویژه‌ای است. 

با توجه به سنگین وزن بودن گاوصندوق‌های فولاد در هنگام نصب به سختی جابجا می‌شوند و حتما نیاز به یک متخصص یا روش‌های نصب تخصصی است.

2. مواد کامپوزیت

گاوصندوق‌هایی که از مواد کامپوزیت ساخته شده‌اند به مواد انتخابی برای ساخت گاوصندوق‌های ایمن تبدیل شده‌اند. در واقع این مواد ترکیبی از فولاد، بتن و سایر متریال مقاوم دیگر می‌باشند. 

گاوصندوق‌های کامپوزیت نسبت به گاوصندوق‌های سنتی بسیار مقاوم و ایمن‌تر هستند، زیرا بهترین کیفیت‌ها را با هم ترکیب می‌کنند. 

می‌توان گفت که گاوصندوق‌های ساخته شده از کامپوزیت یک انتخاب همه کاره برای حفظ دارایی‌ها و اقلام با ارزش می‌باشند، به این خاطر که در برابر حوادث و آسیب‌های ناشی از آتش و رطوبت بسیار مقاوم هستند.

 

چطور گاوصندوق ایمن و مطمئنی انتخاب کنیم (1)

 

3. آلومینیوم

برای ساخت گاوصندوق ایمن به ندرت از آلومینیوم استفاده می‌شود، به این دلیل که آلومینیوم بسیار سبک و دارای ورق‌های نازکی است. 

در واقع می‌توان گفت که گاوصندوق‌های آلومینیومی مناسب افرادی است که مدام در حال جابجایی هستند. 

با توجه به اینکه گاوصندوق‌های آلومینیومی همانند گاوصندوق‌های فولادی بسیار مقاوم و بادوام نیستند، اما این قابلیت را دارند تا از اشیای قیمتی و اسناد مهم به خوبی محافظت کنند. 

4. تیتانیوم

تیتانیوم فلزی است که از مقاومت و دوام کافی در برابر خوردگی برخوردار است. متاسفانه با توجه به گران بودن تیتانیوم به صورت محدود از آن‌ها استفاده می‌شود، در حالیکه بسیار مقاوم و ایمن هستند. 

در واقع تیتانیوم بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد دارند اموال و دارایی‌هایشان در برابر هرگونه تهدید احتمالی حفظ شود، زیرا حفاری و برش آن تقریبا صفر است. 

از گاوصندوق‌های تیتانیوم برای کاربردهای تخصصی با کمک افرادی با نیازهای فوق العاده امنیتی انتخاب می‌شوند، به این دلیل که بسیار مقاوم و بادوام است و می‌تواند شرایط سخت را به خوبی تحمل کند. 

چرا فولاد برای ساخت گاوصندوق مناسب است؟

فولاد دارای خواص ارزشمندی است، از این رو به عنوان بهترین مواد ایمن برای ساخت گاوصندوق به حساب می‌آید. دلایلی که می‌تواند این موضوع را ثابت کند عبارتند از: 

  1. افزایش قدرت و ایمنی بالا
  2. ماندگاری بالا
  3. محافظت در برابر آتش و حرارت
  4. جلوگیری از سرقت

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. افزایش قدرت و ایمنی بالا

مقاومت و استحکام فولاد آن را به ماده‌ای بی‌نظیر برای ساخت گاوصندوق تبدیل کرده است. فولاد از دوام بسیار بالایی برخوردار است، به همین دلیل شکستن آن خیلی دشوار است و در برابر حملات فیزیکی از جمله برش، سوراخ کردن و ضربه بسیار مقاوم می‌باشد. 

گاوصندوق‌های فولادی وسیله‌ای منحصر به فرد برای جلوگیری از ورود ناخواسته و محافظت از اشیاء قیمتی در برابر آسیب‌های احتمالی است. 

2. ماندگاری بالا

فولاد به دلیل افزایش مدت زمان عمر بسیار معروف است. از فولاد با کیفیت بالا جهت ساخت گاوصندوق استفاده می‌شود، دلیل این امر مقاومت و دوام بالای آن در برابر برش و ضربه است. 

در صورتی که از گاوصندوق‌های فولادی به خوبی نگهداری شود این احتمال وجود دارد که برای مدت زمان طولانی‌تری امنیت قابل اعتمادی را ایجاد کند. 

3. محافظت در برابر آتش و حرارت

مقاومت بالای فولاد در برابر آتش نسبت به دیگر مواد به عنوان یک ماده ایمن و مطمئن برتری دارد. در زمان آتش سوزی یک گاوصندوق فولادی با کیفیت می‌تواند در برابر حرارت بالا مقاوم باشد بدون اینکه کوچکترین آسیبی به محتویات داخل صندوق وارد شود. 

 

چطور گاوصندوق ایمن و مطمئنی انتخاب کنیم (2)

 

استفاده از گاوصندوق‌های فولادی برای نگهداری و محافظت از اقلام با ارزش مانند اسناد مهم ملکی یا شخصی مانند شناسنامه، پاسپورت و همچنین داده‌های حساس رایانه‌ای و غیره گزینه مناسبی است. 

4. جلوگیری از سرقت

در واقع می‌توان گفت که گاوصندوق‌های فولادی به عنوان یک سپر قدرتمند در برابر سارقان احتمالی عمل می‌کنند. 

مقاومت فولاد و سنگین بودن وزن مواد، نفوذ یا سرقت گاوصندوق را برای مجرمان سخت می‌کند. یک گاوصندوق فولادی قدرتمند و قوی از سارقین جلوگیری می‌کند، همچنین از اقلام قیمتی نیز محافظت می‌کند. 

ایده‌های جدید و تولید کنندگان قابل اعتماد

سرمایه‌گذاری بر روی یک برند معتبر و شناخته شده گاوصندوق‌های فولادی باعث اطمینان خاطر افراد می‌شوند. تولیدکنندگان معروف مثل گاوصندوق سدید برای جلب اعتماد افراد از امنیت، اقدامات امنیتی بیشتری را بر روی گاوصندوق‌های فولادی اعمال می‌کنند. 

اقدامات امنیتی عبارت است از صفحه کلید دیجیتال، لوله‌های ضد دستکاری، اسکنر اثر انگشت، صفحات ضد حفاری و قفل‌های متعدد. در واقع مشتریانی که به دنبال راهکارهای امنیتی سطح بالا می‌باشند بیشتر از گاوصندوق‌های فولادی استفاده می‌کنند. 

می‌توانید انواع مدل‌های گاوصندوق ایمن و با کیفیت را از فروشگاه گاوصندوق آرین باکس با قیمت مناسب و شرایط ویژه تهیه کنید، برای سفارش مدل‌های مختلف گاوصندوق از طریق شماره‌ی 09126355866 با همکاران ما تماس بگیرید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.