آیا انواع سوئیت‌ها را می‌شناسید؟ سوئیت با ویلا چه تفاوتی دارد؟ یک سوئیت خوب باید چه امکاناتی را در اختیار مسافران قرار دهد؟ اگر شما نیز به دنبال اجاره سوئیت در کیش یا دیگر شهرهای کشور هستید، خواندن این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

اقامت در سوئیت یکی از انتخاب‌های پرطرفدار در میان مسافران است. در تمامی شهرهای مسافرپذیر شما می‌توانید هم سوئیت‌های شخصی و هم سوئیت‌های متعلق به هتل‎ها را رزرو کنید. سوئیت‌ها می‌توانند یک اقامت آرام و راحت را برای شما رقم بزنند و برای افرادی که با خانواده سه تا چهار نفره سفر می‌کنند، انتخاب عالی و مناسبی به شمار رود.

آیا انواع سوئیت‌ها را می‌شناسید؟ سوئیت با ویلا چه تفاوتی دارد؟ یک سوئیت خوب باید چه امکاناتی را در اختیار مسافران قرار دهد؟ اگر شما نیز به دنبال اجاره سوئیت در کیش یا دیگر شهرهای کشور هستید، خواندن این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

سوئیت چیست و چه تفاوتی با ویلا دارد؟

سوئیت که فضای کوچک و جمع و جور است که معمولا در ورود به آن اولین چیزی که خواهید دید، هال و پذیرایی است. در سوئیت‌ها معمولا خبری از آشپزخانه نیست و تنها یک فضای کوچک برای قرار گرفتن وسایل ضروری مانند یخچال و گاز در نظر گرفته شده است.

البته اگر فضای سوئیت مناسب باشد، می‌توان در آن آشپزخانه نیز طراحی کرد. در پشت هال و پذیرایی معمولا یک اتاق خواب کوچک نیز قرار دارد. با این حال ویلا با توجه به مساحت زیر بنای آن می‌تواند بسیار بزرگتر از سوئیت باشد. بیش از چند اتاق و یا حیاط داشته باشد. ویلاهای لوکس و گران قیمت همچنین امکانات رفاهی مانند استخر و جکوزی نیز دارند.


فهرست امکانات سوئیت در کیش (3)

 

انواع سوئیت

نکته دیگری که به اجاره سوئیت در کیش و هر شهر دیگر کمک می‌کند، آشنایی با انواع سوئیت است. سوئیت‌ها انواهع مختلفی داشته و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. از جمله انواع سوئیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مینی سوئیت

همان طور که از نام این سوئیت پیدا است، ابعاد آن بسیار کوچک است. در واقع مینی سوئیت یک اتاق است که امکانات رفاهی برای مسافران در آن در نظر گرفته شده است.

سوئیت اداری

این سوئیت یک فضای مخصوص برای برگزاری جلسات و قرارهای کاری است که معمولا در هتل‌ها یا طبقه آخر ساختمان‌های اداری ساخته می‌شود. در این سوئیت‌ها وسایل آشپزخانه و پذیرایی نیز در نظر گرفته می‌شود.

سوئیت دولوکس

این سوئیت‌ها در واقع سوئیت‌های معمولی هستند که اندازه آن‌ها بزرگ‌تر بوده و امکانات بیشتری در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اگر تعداد شما در سفر برای اجاره سوئیت در کیش زیاد است، می‌توانید سوئیت‌هتی دولوکس را انتخاب کنید.

سوئیت دوبلکس

احتمالا شما نیز با معماری ساختمان‎های دوبلکس آشنا باشید. در سوئیت‌های دوبلکس معمولا قسمت هال و پذیرایی در طبقه همکف واقع شده و اتاق‌های خواب و سرویس بهداشتی در طبقه بالا قرار دارد. این دو طبقه با چند پله از داخل ساختمان به یکدیگر وصل شده و معماری سوئیت مانند یک خانه دو طبقه مجزا از یکدیگر نیست.

جونیور سوئیت

جونیور سوئیت در اغلب هتل‌ها موجود بوده و شما می‌توانید با هزینه کمتر نسبت به انواع دیگر سوئیت‌ها، آن را اجاره کنید. جونیور سوئیت‌ها معمولا از سوئیت‌های معمولی کوچک‎تر بوده و فضای حائلی بین اتاق نشیمن و اتاق خواب آن‌ها وجود ندارد. در این سوئیت‎ها خبری از اتاق غذاخوری نیست و در اغلب آن‌ها کاناپه‌های تخت شو قرار دارد تا تعداد مسافران با توجه به فضای مفید سوئیت بیشتر شود.


فهرست امکانات سوئیت در کیش (1)

 

سوئیت پرزیدنتال

این سوئیت‌ها را معمولا در هتل‌های چهار یا پنج ستاره می‌توانید اجاره کنید. بدون شک بهترین سوئیت در هر هتل سوئیت پرزیدنتال آن است. این سوئیت‌ها معمولا در بالاترین طبقه هتل ساخته شده و همه چیز در آن‎ها از معماری، امکانات تا وسایل مورد استفاده عالی و لوکس است.

وان‌های لوکس در حمام شبیه به اسپا، امکانات بهداشتی پیشرفته، نمای معماری بسیار خاص و زیبا، اتاق خواب و اتاق غذاخوری مجزا، تراس شخصی، ورودی مجلل و اتاق نشیمن بزرگ از جمله امکانات و ویژگی‌های این سوئیت به شمار می‌رود. اگر محدودیت بودجه در اجاره سوئیت در کیش ندارید، سوئیت پرزیدنتال می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

نکات مهم در اجاره سوئیت در کیش

برای اجاره سوئیت در کیش حتما قبل از رزرو از امکانات رفاهی آن مطلع شوید. می‌توانید در سایت‌های مطمئن ارائه دهنده خدمات گردشگری مانند سایت علی بابا سوئیت‌های موجود در هر شهر را مشاهده کرده و امکانات آن‌ها را بخوانید. می‌توانید تصاویر مربوط به هر سوئیت را ببینید تا انتخاب شما راحت‌تر شود. همچنین شما می‌توانید هزینه اجاره سوئیت در کیش را در هتل‌ها و سوئیت‌های شخصی متفاوت با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب‌ترین سوئیت را انتخاب کنید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.