این محصولات بر اساس عصاره، اسانس و نت هایی که در ساخت آن ها بکار گرفته می شود می توانند در دسته عطر طبیعی، مولکولی و مصنوعی قرار بگیرند. شما بر اساس سلیقه و شخصیتی که دارید می توانید عمل کنید و هر کدام از این محصولات را انتخاب کنید.

عطر و ادکلن ها توانسته اند به محبوبیت بالایی در میان مخاطبان دست پیدا کنند و در دسته محصولاتی قرار بگیرند که هر فردی دوست داشته باشد یک برند و یا رایحه خاص آن را داشته باشد. افرادی لوکس پسند و کسانی که به تیپ و استایل خود اهمیت ویژه ای می دهند به طور قطع تمایل دارند که ادکلن زنانه و مردانه اورجینال و اصل را تهیه کنند و مورد استفاده قرار دهند.

این محصولات بر اساس عصاره، اسانس و نت هایی که در ساخت آن ها بکار گرفته می شود می توانند در دسته عطر طبیعی، مولکولی و مصنوعی قرار بگیرند. شما بر اساس سلیقه و شخصیتی که دارید می توانید عمل کنید و هر کدام از این محصولات را انتخاب کنید.

 

 

تفاوت عطر طبیعی با عطر های مولکولی و مصنوعی

این سوال که عطر طبیعی چه تفاوتی با عطر مولکولی و مصنوعی دارد ممکن است ذهن هر مخاطبی را به خود درگیر کند و آن ها در انتخاب و خرید این دسته از عطر ها دچار تردید کند.

عطر طبیعی و خصوصیات آن

به طور قطع محصولاتی که به صورت طبیعی ساخته می شوند و ترکیبات آن از دل طبیعت گرفته می شود از محبوبیت بالایی در میان مخاطبان برخوردار هستند. در ساخت عطر و ادکلن های طبیعی نیز از عصاره گل و گیاه های طبیعی، اسانس چوب و حیوانات استفاده می شود. این گروه از عطر ها از گستره عظیمی برخوردار هستند و می توانند اسانس انواع مختلف گل، برگ، چوب و حیوانات را شامل شود. نت هایی که در ساخت عطر های طبیعی بکار گرفته می شود می تواند حس خاص و منحصر به فردی را به مخاطب القا کند و در نتیجه اصالت عطر و ادکلن را نشان دهد.

عطر مصنوعی و خصوصیات آن

اما نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که با کیفیت بودن عطر های طبیعی به منزله بی کیفیت بودن عطر مصنوعی و مولکولی نیست، بلکه نت های مصنوعی می توانند نقش بسیار ویژه ای را در ساخت عطر و ادکلن ها ایفا کند. در ساخت عطر و ادکلن های مصنوعی معمولا از مولکول های آزمایشگاهی استفاده خواهد شد. مولکول و نت هایی که در صنعت عطر سازی مورد استفاده قرار می گیرند می توانند از تنوع بالایی برخوردار باشند که از مهم ترین آن ها می توان به نت های تثبیت کننده اشاره کرد که در افزایش ماندگاری عطر تاثیر گذار است.

 

images_1688456848_64a3ce908f84c

 

عطر طبیعی یا مصنوعی؟ انتخاب شما کدام است؟

ممکن است شما در هنگام خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه دچار تردید شوید که عطر طبیعی بهتر است یا عطر مصنوعی؟ اما نکته مهمی که وجود دارد این است که مقابل هم قرار دادن این دو دسته عطر اصلا کار درست و جذابی نیست. این عطر و ادکلن ها نتنها تضاد همدگیر نیستند بلکه می توانند به عنوان مکمل در کنار هم بکار گرفته شوند و یک عطر و رایحه لوکس و لاکچری را ایجاد نمایند.

بهترین برند های تولید کننده عطر و ادکلن با ترکیب این عطر ها و ایجاد تعادل بین آن ها توانسته اند منحصر به فرد ترین عطر و ادکلن ها را ایجاد کنند و به بازار فروش عرضه نمایند. تعداد بالای نت های طبیعی و ساخت مولکول های مصنوعی سبب شده است که تولید کنندگان آزادی عمل بیشتری داشته باشند و در نتیجه رایحه های خارق العاده و لوکس را ایجاد کنند. قرار گیری نت های طبیعی و مصنوعی در کنار هم می تواند در میزان ماندگاری عطر و ادکلن و همچنین قدرت پخش شوندگی عطر و ادکلن تاثیر گذار باشد.

استفاده از مولکول و نت های مصنوعی و تاثیر آن بر قیمت عطر

علاوه بر نکات مثبتی که برای استفاده از نت های مصنوعی اشاره کردیم، می توان تاثیر آن بر قیمت عطر را نیز یادآور شد. برند های تولید کننده عطر و ادکلن می توانند با استفاده از این نت های مصنوعی، برخی از نت های طبیعی و محبوب را شبیه سازی کنند و آن ها را در ساخت عطر و ادکلن ها بکار بگیرند.

توجه به این مساله نتنها می تواند باعث کاهش قیمت عطر و ادکلن شود بلکه اثر مثبت دیگری نیز دارد. با بکار گیری نت های مصنوعی در ساخت عطر و ادکلن ها می توان میزان خسارت به محیط زیست را کاهش داد و در نتیجه به حفظ محیط زیست کمک شایانی کرد.

 

images_1688456848_64a3ce9092212

 

برترین برند های عطر و ادکلن های زنانه و مردانه

شما می توانید با شناخت بهترین عطر و ادکلن مردانه و زنانه یک انتخاب خوب و خرید حرفه ای را تجربه نمایید. برخی از برند های تولید کننده عطر و ادکلن توانسته اند از محبوبیت بیشتری در میان مخاطبان برخوردار شوند و از اعتبار بالاتری برخوردار شوند. به همین جهت ما به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال خرید عطر اورجینال، با کیفیت و با قدرت ماندگاری و پخش شوندگی بالا هستید این گروه از عطر ها را انتخاب نمایید.

برخی از برترین برند عطر و ادکلن های مطرح جهان به شرح زیر است؛

  • هوگوباس

  • تام فورد

  • شنل

  • گوچی

  • گرلن

  • ایو سن لوران

  • جو مالون

  • ورساچه

  • کریستین دیور

  • استی لودر

  • کالوین کلاین

  • تیری موگلر

  • لانکوم

  • و ...

باور های اشتباه در مورد عطر و ادکلن های مولکولی و مصنوعی

عطر های مولکولی کاملا به صورت استاندارد و ایمن ساخته می شوند و برخلاف تصورت اشتباه برخی افراد هیچگونه خطری برای سلامتی شما ندارد. علاوه بر این، عطر و ادکلن های مصنوعی در مقایسه با عطر طبیعی با قیمت کمتری به فروش می رسد. این مساله ممکن است این تصور را برای مخاطب ایجاد کند که عطر های مولکولی و مصنوعی کیفیت بالایی ندارند. در حالی که این یک باور کاملا اشتباه است و این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند و چون هزینه استخراج از دل طبیعت را ندارند با قیمت کمتری به فروش می رسند. یکی دیگر از تصور هایی که ممکن است افراد را دچار اشتباه کند این است که برای ساخت اسانس های طبیعی حیوانات زیادی کشته می شوند و یا مورد آزمایش قرار می گیرند. اما این مساله امروزه دیگر اتفاق نمی افتد و تحت نظارت سازمان محیط زیست این مساله کنترل شده است.

خرید عطر و ادکلن از مراکز معتبر

شما برای اینکه بتوانید عطر و ادکلن های اورجینال و اصل را خریداری کنید باید توجه داشته باشید که به مراکز فروش معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید حال این مراکز چه به صورت حضوری فعالیت خود را انجام دهند و یا اینکه به صورت اینترنتی محصولات خود را به فروش برسانند.

خرید اینترنتی عطر و ادکلن می تواند وقت و هزینه کمتری را از شما بگیرد. به گونه ای که قیمت ادکلن مردانه و زنانه می تواند در آنلاین شاپ ها پایین تر و هزینه کمتری را برای مخاطب به دنبال داشته باشد.

خرید از سایت رهاپرفیوم

اگر به دنبال سایت اینترنتی هستید که عطر و ادکلن های اورجینال و اصل خود را با اطمینان خاطر خریداری کنید و از کیفیت محصولات اطمینان داشته باشید، ما به شما سایت اینترنتی رهاپرفیوم را پیشنهاد می کنیم‌. در این سایت انواع مختلف ادکلن با برند های مطرح و شناخته شده و اورجینال وجود دارد و شما می توانید به شکل راحت خرید خود را انجام دهید. عطر های طبیعی، مولکولی و یا ترکیبی نیز در سایت رهاپرفیوم به فروش می رسد که امکان ثبت سفارش آن ها برای شما فراهم گردیده است.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.