خرید گوسفند زنده در دامداری ها با قوانین خاصی صورت می پذیرد. با توجه به اینکه امکان آلوده شدن محیط و همچنین بیماری برای دام وجود دارد خریدار به هیچ وجه نباید وارد دامداری بشود ،به خاطر همین موضوع مهم خریدار مشخصات دامی را که می خواهد به فروشنده گوسفند زنده می دهد و سپس فروشنده با داشتن و پوشیدن لباس مخصوص وارد محل مخصوص نگهداری دام می شود و دام هایی با مشخصاتی که خریدار گفته است را بیرون می آورد تا خریدار انتخاب کند.

برای خرید گوسفند زنده به چه مواردی باید توجه کنیم

خرید گوسفند زنده در دامداری ها با قوانین خاصی صورت می پذیرد. با توجه به اینکه امکان آلوده شدن محیط و همچنین بیماری برای دام وجود دارد خریدار به هیچ وجه نباید وارد دامداری بشود ،به خاطر همین موضوع مهم خریدار مشخصات دامی را که می خواهد به فروشنده گوسفند زنده می دهد و سپس فروشنده با داشتن و پوشیدن لباس مخصوص وارد محل مخصوص نگهداری دام می شود و دام هایی با مشخصاتی که خریدار گفته است را بیرون می آورد تا خریدار انتخاب کند.

 

 

البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی مراکز فروش دام اقدام به راه اندازی سایت های خرید و فروش گوسفند کردند و قیمت و نژاد هر دام را داخل آن گزاشته اند و خریدار با توجه به نیاز خود اقدام به خرید می نماید. خرید گوسفند زنده در پایتخت با داشتن امکانات و تجهیزات بیشتر و همچنین دام های پروارتر می توانند مشتریان بیشتری را پوشش دهند و نیاز بیشتری را نیز تامین کنند.

امروزه توصیه می شود برای خرید دام زنده به همراه یک دامپزشک معتبر به دامداری های صنعتی و مراکز معتبر فروش دام که زیر نظر اتحادیه هستند رجوع کنید تا قبل از خرید از شرایط و وضعیت دام شما را آگاه کند.

قیمت انواع گوسفند زنده چگونه محاسبه میشود

امروزه دیگر تمام خرید ها به صورت آنلاین و از طریق وب سایت انجام می شود. برای خرید دام زنده دیگر نیاز نیست که حتی به صورت حضوری به مراکز فروش گوسفند زنده مراجعه و در مورد قیمت انواع دام پرس و جو کنید. با مراجعه به سایت لایو شیپ و انتخاب نوع دام، می توانید قیمت گوسفند زنده را به صورت آنلاین و روزانه داشته باشید. معمولا مراجعه ی حضوری در مراکز فروش دام زنده ممکن است برای بسیاری از مردم ناخوشایند باشد و یا زمان کافی برای پیدا کردن یک مرکز معتبر و بهداشتی فروش دام ندارند. قیمت در وب سایت بر اساس نوع دام و وزن دام محاسبه می شود. پس اگر نگران تهیه دام برای انواع مراسم های خود هستید، دیگر نگران دانستن قیمت و نیز نحوه ی تهیه انواع آن نباشید.

طبق طرحی که شهرداری برای فروش گوسفند زنده ترتیب داده است، قیمت دام زنده شهرداری طبق نرخ مصوب و منصفانه به مردم ارائه داده می شود.

افرادی که قصد خرید گوسفند زنده ارزان و نگهداری از آن را دارند باید به موارد زیر آگاه بوده و به دقت آن را رعایت کنند:

آماده سازی محیطی مناسب جهت نگهداری دام و خوراک آن

توجه و دقت در تغذیه دام

مراجعه به دامپزشک در بازه زمانی مشخص

غنی کردن خوراک دام با مواد معدنی به خصوص سلنیوم

تامین آب و غذای سالم و عاری از آلودگی

رعایت بهداشت دام ها و محل زندگی آن ها

تامین دمای مناسب برای نگهداری دام و خوراک مورد نیاز

موارد ذکر شده تنها چند مورد از تمامی مواردی می باشد که باید توسط افراد در زمان نگهداری و پرورش دام صورت گیرد. اگر این موارد و مسائلی از این قبیل در پرورش دام ها رعایت شود، در نهایت دامی سالم و پروار خواهید داشت که از تمامی جهات غنی و سالم است.

 

برای خرید گوسفند زنده به چه مواردی باید توجه کنیم 2

 

انواع دام در نژاد های مختلفی وجود دارند که هرکدام در موارد مختلف کاربرد دارند، یعنی همه ی دام ها خوراکی نبوده و برخی نیز جهت حمل بار مورد استفاده قرار می گیرند. اما گاو و گوسفند و نژاد های مختلف آن ها اغلب نقش خوراکی در زندگی انسان دارند.

افرادی که قصد خرید و نگهداری دام دارند باید موارد زیر را در زمان خرید در نظر گرفته و به آن ها توجه کنند:

تهیه ی دام از مراکز معتبر

اطمینان از سالم بودن دام به وسیله مراجعه به دامپزشک

استفاده از دارو و واکسن در صورت لزوم

اطلاع از چگونگی تغذیه دام تا قبل از خرید

اطلاع دقیق از نژاد دام جهت رسیدگی مناسب و کاربرد آن

موارد دیگر بسیاری به غیر از نکات بالا در زمان خرید دام رعایت شود تا بعد از خرید افراد به مشکل برنخورده و دام ها را به بهترین شکل پرورش دهند. اما سلامت دام در زمان خرید مهم ترین نکته بوده و تغذیه درست و سالم

افراد می توانند دام های زنده و سلامت را از سایت های معتبر با قیمتی مناسب خریداری کنند.

قیمت دام زنده مسلما در مناطقی که تغذیه دام ها از علف ها و گیاهان مناسب باشد، بالاتر از قیمت دام زنده در مناطقی است که تغذیه دام ها مناسب نمی باشد. بسیار پیش می آید که خرید دام زنده لحظه ی آخر به یاد افراد می افتد و ممکن است زمان کافی برای خرید دام به صورت حضوری نداشته باشند که در این مواقع خرید دام زنده به صورت آنلاین و مشاهده قیمت انواع دام زنده در وب سایت می تواند راهگشا باشد.

حتی اگر قصد خرید حضوری دام زنده را دارید، داشتن منبع معتبر آنلاین که به صورت روزانه قیمت انواع دام زنده را ارائه دهد، می تواند به شما یک دورنما راجع به انواع دام ها و نژاد آنها و تفاوت قیمت دام ها بدهد تا بتوانید هزینه تخمینی را محاسبه نمایید. مراجعه به سایت livesheep.ir می تواند به شما در روند خرید دام کمک شایانی نماید.

تلفن تماس:88523110-44832692-77930049-22522467

تلفن همراه:09192105024-09122005029

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.