با سپردن اسباب کشی خود به باربری بابل، شاهد ارزانی، آسانی و راحتی تمامی مراحل اسباب کشی خواهید بود. می توانید در زیر با خدمات ارزشمند ما آشنا می شوید.

با پیشنهاد اسباب کشی راحت باربری بابل، از حرکت خود لذت ببرید

با پیشنهاد عالی باربری بابل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که خانه را به ما تحویل دهید. سپس اثاثیه شما برچیده، بسته بندی شده و با خیال راحت به آپارتمان یا خانه جدید شما توسط تیم حرفه ای ما حمل می شود.

 

باربری بابل، حمل اثاثیه کوچک و بزرگ را در قلمرو مازندران به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز انجام می دهد. اقلام شما توسط تیم حرفه ای و با دقت فراوان و در بالاترین سطح بسته بندی شده به مقصد جدید حمل  می شوند. 

 

ایمنی اثاثیه حمل شده ۱۰۰% تضمین شده است، علاوه بر این، این شرکت خدمات کمکی اثاث کشی را نیز به مشتریان ارائه می دهد. خدمات باربری بابل  شامل موارد زیر است:

  • حمل و نقل انواع بار
  • اسباب کشی منزل
  • اسباب کشی دفتر
  • اسباب کشی انبار
  • جداسازی و مونتاژ مبلمان
  • بسته بندی ارزان
  • حمل اثاثیه به شهرها و مناطق مختلف
  • حمل لوازم خاص و با ارزش مانند پیانو و ...

ما لوازم منزل شما  را با خیال راحت به مقصد می رسانیم. کامیون های ما در سایزهای مختلف با نیروی کار حرفه آماده هستند تا اسباب کشی منزل را برای شما راحت و مقرون به صرفه کنند.

مزیت باربری بابل این است که یک تیم حرفه ای برای  بسته بندی لوازم منزل شما استخدام کرده تا به صورت تضمین شده از لوازم شما محافظت نماید.

 

با سپردن اسباب کشی خود به باربری بابل، شاهد ارزانی، آسانی و راحتی تمامی مراحل اسباب کشی خواهید بود. می توانید در زیر با خدمات ارزشمند ما آشنا می شوید.
  حمل و نقل اثاثیه منزل

 

۶ مزیت استفاده از خدمات ما:

  • قیمت مناسب
  • حمل اثاثیه به نقاط مختلف کشور
  • نیروی کار حرفه ای
  • خدمات ۲۴ ساعته بدون وقفه
  • تضمین ۱۰۰% بارهای حمل شده
  • رضایت مشتری بالا در خدمات

چرا باید ما را برای حمل اثاثیه منزل انتخاب کنید؟

۱. خدمات نیروی انسانی:

جابجایی اثاثیه منازل و ادارات، بارگیری و تخلیه اجسام سنگین، کار اسباب کشی را بسیار دشوارتر می کند، اگر بار به درستی برداشت نشود، سلامتی شما را به خطر می اندازد و در صورت عدم بارگیری مناسب، لوازم با ارزش شما آسیب می بیند.

خدمات نیروی انسانی باربری بابل برای بسته بندی مناسب و بارگیری و تخلیه کالاهای شما، حداکثر ایمنی را برای شما و لوازم منزل شما تضمین می کند.

خدمات باربری ما نه تنها باعث راحت تر شدن فرآیند اسباب کشی شما می شود، بلکه خدمات حرفه ای را با مقرون به صرفه ترین قیمت و با در نظر گرفتن تمامی جزئیات به شما ارائه می دهد.

با سپردن اسباب کشی خود به باربری بابل، شاهد ارزانی، آسانی و راحتی تمامی مراحل اسباب کشی خواهید بود. تخلیه بارهای سنگین، جابجایی وسایل غیر ضروری، جابجایی وسایل با ارزش و شکننده خود را می توانید با کمک افراد حرفه ای انجام دهید.

با این کار ایمنی لوازم منزل خود را تضمین می کنید و خدماتی را که توسط متخصصان تا ریزترین جزئیات برنامه ریزی شده است را از ما دریافت خواهید کرد.

تمام لوازم ارزشمند شما در دستان امن کارکنان ما خواهد بود که به طور منظم برای این کار آموزش دیده اند. نیروهای انسانی ما  مطمئن و قابل اعتماد هستند و در حمل اثاثیه منزل خدمات ارزنده ای به شما ارائه می دهند.

 

  

۲. خدمات بسته بندی:

 

 

ما به عنوان یک سرویس اصلی، خدمات بسته بندی را برای اثاث کشی ایمن تر کالاهای شما ارائه می دهیم. مهم ترین نکته ای که در هنگام اسباب کشی باید به آن توجه کرد، حمل و نقل ایمن بار است.

لازم به ذکر است که حتی کوچکترین خط و خشی که در حین حمل و نقل محموله بسته بندی ایجاد می شود بر عهده ماست. بسته به نوع ارسال و درخواست مشتری انواع خدمات بسته بندی در زیر ذکر شده است.

انواع بسته بندی:

  • بسته بندی با مواد پلی اتیلن
  • بسته بندی با مقوا پلی اتیلن
  • بسته بندی در یک جعبه چوبی پیچیده شده در پلی اتیلن
  • بسته بندی با فوم
  • بسته بندی تکی و عمده انواع مبلمان کلاسیک آوانگارد
  • بسته بندی اقلام شیشه ای، لوستر، سوغاتی، تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، درب شیشه ای، نیم تنه در تمام سایزها، تجهیزات ساده و خاص و با تمام جزئیات
  • بسته بندی آثار هنری، تابلو، چاپگر، لباس و بسیاری موارد دیگر

 

با سپردن اسباب کشی خود به باربری بابل، شاهد ارزانی، آسانی و راحتی تمامی مراحل اسباب کشی خواهید بود. می توانید در زیر با خدمات ارزشمند ما آشنا می شوید.
با آرامش به خانه جدید خود برسید

 

با آرامش به خانه جدید خود برسید

به لطف تجربه چندین ساله خود، ما دقیقاً می دانیم چه چیزی برای یک اسباب کشی آرام مهم است. برای اطمینان از اینکه لوازم شما سالم به مقصد برسد، باربری بابل از تجهیزات به روز مکانیکی استفاده می کند.

با راهکارهای ما قیمت اسباب کشی به شدت برای شما کاهش می یابد. البته عوامل زیادی می تواند روی قیمت اسباب کشی تاثیر بگذارد.

معمولا قیمت به مقدار بار، طول جاده و تعداد طبقات آپارتمان شما بستگی دارد. همچنین نوع لوازمی که باید بسته بندی و جابجا شوند نیز می تواند روی قیمت تاثیر بگذارد.

چرا هنگام اسباب کشی، اعتماد به یک باربری با تجربه بسیار مهم است

لوازم منزل کالاهای ظریفی هستند. گاهی اوقات ارزش بالایی دارند، به ویژه مبلمان آنتیک، لوازم شیشه ای، لوازم الکتریکی مانند تلویزیون و همچنین سایر مبلمان منحصر به فرد خانه. حتی کوچکترین خطا در حین حمل و نقل می تواند عواقب جدی داشته باشد.

حتی اگر مبلمان شما بیمه شده باشد، حمل آن توسط پرسنل بی تجربه توصیه نمی شود. اگر بعداً مشخص شود که اثاثیه مورد نظر به درستی حمل نشده است، بسیاری از شرکت های بیمه از پرداخت سود بیمه توافق شده خودداری می کنند.

تیم باربری بابل از این خطر آگاه است. بنابراین ایمنی لوازم منزل شما اولویت اصلی ماست. ما تجربه لازم برای آوردن مبلمان از مبدا تا مقصد را با ملایمت ترین شکل ممکن بدون ایجاد آسیب داریم.

                    

آیا مونتاژ مبلمان را نیز باید به افراد متخصص بسپارید؟

حمل و نقل اثاثیه با ارزش یک چیز است، مونتاژ موضوع مهم دیگری است. درست مانند حمل و نقل و بسته بندی، حتی کوچکترین اشتباه می تواند تأثیر مخربی داشته باشد.

یک پیچ اشتباه و عدم نصب صحیح روکش می تواند به مبلمان عتیقه و با ارزش شما به طور جبران ناپذیری آسیب برساند. حتی با کمی بیش از حد سفت کردن عناصر اتصال نیز می توانید به لوازم خود آسیب برسانید.

اگر نمی خواهید خود را در معرض این خطر قرار دهید، مونتاژ مبلمان خود را به تیم باربری بابل بسپارید. تیم ما دارای سال ها تجربه و تجهیزات لازم برای مونتاژ انواع مبلمان به صورت حرفه ای، سریع و تمیز است.

https://barbaribabol.ir/

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.