شهر پارتیشن یکی از فروشگاه های معتبر در کشور است که کاتالوگی وسیع از محصولاتی از جمله پارتیشن شیشه ای فریم لس، فریم دار تک جداره و دو جداره به شما عرضه می کند. این فروشگاه با رعایت پارامتر هایی از جمله کیفیت و قیمت به صرفه، خریدی مطمئن را برای مراجعه کنندگان رقم می زند.

شهر پارتیشن یکی از فروشگاه های معتبر در کشور است که کاتالوگی وسیع از محصولاتی از جمله پارتیشن شیشه ای فریم لس، فریم دار تک جداره و دو جداره به شما عرضه می کند. این فروشگاه با رعایت پارامتر هایی از جمله کیفیت و قیمت به صرفه، خریدی مطمئن را برای مراجعه کنندگان رقم می زند

امروزه فضای آپارتمان ها و خانه ها به دلیل دیوارکشی های متعدد، در حال کوچک شدن است. با استفاده از پارتیشن شیشه ای می توانید فضای هرچند کوچک آپارتمان را به بخش های مختلفی جهت استفاده، تقسیم کنید و فعالیت های گوناگون را در هر بخش انجام دهید. پارتیشن شیشه ای نور و صدا را از خود عبور می دهد و حتی قابل جا به جا شدن است. این محصول به دلیل زیبایی خاصی که دارد بسیار پرمصرف شده و استفاده از آن، فضای مدرن و امروزی را به مکان مورد نظر شما می بخشد. در ادامه به توضیح اهمیت و کاربرد این محصول می پردازیم. با ما همراه باشید.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای محصولی برای جدا کردن بخش های کوچک آپارتمان ها و دفاتر است. پارتیشن شیشه ای را می توانید به صورت فریم دار و فریم لس خریداری کنید. پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره باعث حفظ حریم شخصی شما می شود و تا حدودی مانع از عبور صدا می شود. همچنین باعث پخش نور در تمامی فضا ها می شود. پارتیشن شیشه ای دو جداره نسبت به تک جداره آن ضخیم تر است. پارتیشن شیشه ای تک جداره نسبت به دوجداره آن محدودیت بیشتری در انتقال نو و صدا دارد. پس اگر این موارد برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد ما استفاده از نوع دوجداره این محصول است.

 

پارتیشن شیشه ای - فریم لس یا فریم دار - تک جداره یا دوجداره (2)

 

پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره

پارتیشن های شیشه ای به دو نوع فریم دار و فریم لس تقسیم می شوند. نوع فریم لس این محصول بدون فریم و قاب است و یک شیشه ی زیبا و بدون قاب زیبایی خاص را به مکان شما می بخشد. مدل فریم لس پارتیشن شیشه ای مخصوص اجرای انواع لوگو با طرح ها مختلف بر روی آن است. پارتیشن شیشه ای فریم لس در واقع بدون فریم و قاب نیست، قاب این مدل مخفی و دور از دید است و جنس آن از آلومینیوم و استیل است.

پارتیشن شیشه ای فریم لس به دو مدل تک جداره و دوجداره تقسیم می شود. مدل تک جداره، از کمترین مقدار پروفیل در ساخت آن استفاده شده تا ضخامت کمتری داشته باشد. قیمت آن مناسب بود و اگر قصد دارید از این مدل برای مکان شلوغی استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از مدل دوجداره پارتیشن شیشه ای فریم لس است.

در پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس از یک لایه شیشه با ضخامت کم استفاده می شود و این مدل تا حدودی مانع از انتقال صدا می شود و همچنین عایق حرارت است. وزن سبکی دارند و به راحتی قابل حمل هستند. شما می توانید پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره را با ضمانت و کیفیت بالا از شهرپارتیشن خریداری کنید.

 

پارتیشن شیشه ای - فریم لس یا فریم دار - تک جداره یا دوجداره (3)

 

پارتیشن شیشه ای فریم دار دوجداره

پارتیشن شیشه ای فریم دار دو جداره با دو لایه شیشه ساخته می شود. در مکان هایی که تردد در آن زیاد و است و نسبتا شلوغ هستند، به دلیل ضخامت بالای این شیشه و  اینکه عایق صدا هستند، حتما از پارتیشن شیشه ای فریم دار دوجداره استفاده کنید. رنگ های مختلفی از پارتیشن شیشه ای فریم دار در بازار عرضه شده است و شما می توانید با خریداری فریم و شیشه با رنگ های مختلف، یک هارمونی زیبا را ایجاد کنید.

 

پارتیشن شیشه ای فریم دار دوجداره هم به صورت توکار و هم روکار قابل نصب است. همچنین از دیگر قابلیت های پارتیشن شیشه ای فریم دار، نصب پرده کرکره بر روی آن است که باعث حفظ حریم خصوصی شما می شود و سبکی منحصر به فرد به دفتر کاری شما می بخشد. پارتیشن شیشه ای فریم دار دوجداره از فریمی با جنس آلومینیومی ساخته می شود که عایق صدا و حرارت است. با مراجعه به سایت فروشگاه شهرپارتیشن می توانید این محصول را با کیفیت و طرح های متنوع و قیمت مناسب خریداری و استفاده کنید.

در این مقاله ویژگی و کیفیت پارتیشن شیشه ای فریم دار دوجداره و فریم لس تک جداره را برایتان شرح دادیم. شهر پارتیشن فروشگاهی بی نظیر در جهت عرضه انواع پارتیشن شیشه ای با کیفیت بالا به شما عزیزان است. شما می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه، تنوع دیگر این محصول را مشاهده کنید و با توجه به نیاز و سلیقه تان بهترین طرح را انتخاب کنید. یکی از مزیت های اصلی شهرپارتیشن این است که به دلیل تنوع زیاد از کیفیت و جنس پارتیشن شیشه ای، دست بازی در انتخاب محصول موردنظرتان دارید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.