اگر قصد دارید در تهران اقامتگاهی رزرو کنید، باید بگوییم جای هیچ نگرانی نیست زیرا تا دلتان بخواهد می‌توانید مسافرخانه ارزان در تهران پیدا کنید فقط کافیست با ما همراه باشید. شما می‌توانید از سایت اسنپ روم برای اجاره مسافرخانه ارزان در تهران استفاده کنید. اسنپ روم بیشتر در حوزه اقامتگاه و مسافرخانه‌های اقتصادی فعالیت دارد؛ بنابراین قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر رقبا دارد.

شهر تهران یک مقصد رویایی و جذاب برای علاقه‌مندان به تفریح و گشت‌وگذار است. از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و گردشگری گرفته تا پارک‌ها و بوستان‌های سرسبز آن همگی باعث می‌شوند تا خاطرات خیلی خوبی از این شهر در ذهن خود ثبت کنید. بوستان‌های بزرگی در این شهر وجود دارد که می‌توانید زیباترین عکس‌های عمرتان را در آن‌ها بگیرید. بنابراین اگر علاقه‌مند به عکاسی هستید این مقاله مخصوص شماست، زیرا در ادامه می‌خواهیم به معرفی پارک‌های معروف تهران برای عکاسی بپردازیم.

اما قبل از آن اگر قصد دارید در تهران اقامتگاهی رزرو کنید، باید بگوییم جای هیچ نگرانی نیست زیرا تا دلتان بخواهد می‌توانید مسافرخانه ارزان در تهران پیدا کنید فقط کافیست با ما همراه باشید.

معرفی بهترین پارک‌های تهران مخصوص علاقه‌مندان به عکاسی

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به تهران هستید، اولین پیشنهاد ما به شما این است که با رزرو هتل ارزان در تهران خیال خودتان را بابت اقامت راحت کنید و پیشنهاد دوم ما این است که از پارک‌های فوق‌العاده با چشم‌اندازهای زیبای این شهر حتماً دیدن کنید. پارک‌های زیر معروف‌ترین پارک‌های شهر تهران برای علاقه‌مندان به عکاسی هستند.

 

 

اسنپ روم 2

 

پارک شهر

یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین‌ پارک‌های تهران، پارک شهر است که در منطقه ۱۲ و در سال ۱۳۳۹ تاسیس شده است. این پارک فاصله بسیار کمی با بازار بزرگ تهران دارد و همین موضوع باعث شده تا مسافران با رزرو هتل ارزان در تهران، در کنار بازدید از بازار بزرگ در این پارک نیز قدم بزنند. پارک شهر دلایل زیادی برای شهرت خود دارد که از جمله آن می‌توان به تنوع گونه‌های گیاهی، داشتن کتابخانه بزرگ، قدمت و وسعت زیاد و... اشاره کرد. یکی از نقاط مثبتی که درباره پارک شهر وجود دارد این است که این پارک به‌طور ویژه برای معلولان مناسب‌سازی شده است. اگر به قصد تفریح و دورهمی‌های خانوادگی به این پارک سر می‌زنید، پیشنهاد می‌کنیم که از امکانات پارک شهر مانند آکواریوم، زمین‌بازی کودکان، امکانات ورزشی، باغ پرندگان و موزه صلح تهران نیز دیدن کنید. اگر به غذاهای سنتی علاقه‌مند هستید بخت با شما یار است؛ زیرا در مرکز این پارک رستوران سنتی با غذاهای عالی وجود دارد که می‌توانید از طعم آن‌ها لذت ببرید. این پارک در محدوده خیابان‌های خیام و شهید فیاض بخش واقع شده است.

پارک نیاوران

پارک نیاوران یکی از پارک‌های معروف تهران است که جان می‌دهد برای عکاسی کردن. در این پارک ۸۰۰۰ مترمربع گل‌کاری و حدود ۲۰ هزار مترمربع چمن‌کاری به همراه درختانی از گونه‌های فراوان و بسیار بلند وجود دارد که فضای زیبایی به پارک بخشیده‌اند. از جمله ویژگی‌های بارز پارک نیاوران می‌توان به طبقات مختلف و پله‌های متعدد آن اشاره کرد. اما یکی از معروف‌ترین درختان این پارک یک درخت چنار است که حدود ۱۵۰ سال از عمر آن می‌گذرد و همچنان پابرجاست. این درخت حدود ۲۰ متر ارتفاع دارد که توجه مسافران را به خود جلب می‌کند. از جمله امکانات مختلفی که در این پارک وجود دارد می‌توان به سالن آمفی‌تئاتر، کتابخانه، زمین اسکیت، زمین تمرین اسب‌سواری، سالن ورزشی بانوان، زمین‌بازی کودکان، کانون فرهنگی کودکان و... اشاره کرد. پارک نیاوران در شمال خیابان پاسداران و مجاورت میدان نیاوران واقع شده است.

پارک پرواز

پارک پرواز یکی از پارک‌های بسیار پرطرفدار غرب تهران است که نه تنها محل بسیار مناسبی برای پیاده‌روی به شمار می‌رود بلکه در تمامی فصول سال، علاقه‌مندان به عکاسی می‌توانند برای گرفتن عکس‌های جذاب و به‌یادماندنی به این پارک مراجعه کنند. ازآنجایی‌که پارک پرواز در کنار مناظر دیدنی مانند برج میلاد قرار دارد؛ بنابراین می‌توانید از آب‌وهوای بسیار خوب این منطقه نیز لذت ببرید. در این پارک می‌توانید از امکانات و خدمات ویژه‌ای مانند فوتبال، شطرنج، اسکیت و ورزش‌های دیگر استفاده کنید. این پارک ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته باز است و چیزی که فضای آن را بسیار دوستانه و صمیمانه می‌کند، غرفه‌های صنایع‌دستی و سوغاتی هستند که مسافران و گردشگران می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند و سوغاتی بخرند. شب‌های تهران از فراز پارک پرواز بسیار تماشایی است بنابراین برای یک‌بار هم که شده دیدن این‌همه زیبایی را از خودتان دریغ نکنید. این پارک در منطقه سعادت‌آباد تهران و بالاتر از میدان سرو واقع شده است.

 

اسنپ روم 3

 

پارک شطرنج

پارک شطرنج محوطه بسیار زیبایی به صورت صفحه‌های شطرنج سازمان‌دهی شده دارد و علاوه بر میزهای مختلفی که مخصوص شطرنج‌بازان قرار داده شده است، سالن شطرنجی با مساحت ۴۰ مترمربع نیز قرار دارد. در این پارک کلاس آموزش شطرنج و مسابقات گوناگونی برگزار می‌شود؛ بنابراین اگر علاقه‌مند به این بازی فکری و هیجان انگیز دارید، پیشنهاد می‌شود که با اجاره مهمانپذیر در تهران حداقل چند ساعت وقت خود را صرف دیدن این پارک کنید. پارک شطرنج در خیابان آجودانیه نبش کوچه سیستم شرقی واقع شده است.

جمع‌بندی

در پایان امیدواریم که با خواندن این مقاله ترغیب شوید که به این پارک‌ها سری بزنید و عکس‌های زیبایی ثبت کنید. اما لازم است که خبر خوبی درباره پیدا کردن اقامتگاه به شما بدهیم. شما می‌توانید از سایت اسنپ روم برای اجاره مسافرخانه ارزان در تهران استفاده کنید. اسنپ روم بیشتر در حوزه اقامتگاه و مسافرخانه‌های اقتصادی فعالیت دارد؛ بنابراین قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر رقبا دارد. در نتیجه شما می‌توانید تنها با چند کلیک اقدام به رزرو هتل ارزان در تهران کنید و خیالتان از بابت نظافت هتل و اقامتگاه راحت باشد. همچنین اگر در حین رزرو مهمان‌پذیر در تهران دچار مشکل شدید و یا سوالی داشتید می‌توانید از تیم پشتیبانی اسنپ روم که به صورت ۲۴ ساعته در دسترسِ کاربران است کمک بگیرید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.