مبلمان اداری از جمله عناصر مهم و تأثیرگذار در شرکت ها به شمار می روند. کیفیت و زیبایی این تجهیزات تأثیر بسزایی در آسایش کارمندان و راندمان کاری آنان می گذارد. چرا که کارمندان یک اداره ساعات زیادی از روز را در تعامل با میز، صندلی، مبل و قفسه ها هستند.

مبلمان اداری از جمله عناصر مهم و تأثیرگذار در شرکت ها به شمار می روند. کیفیت و زیبایی این تجهیزات تأثیر بسزایی در آسایش کارمندان و راندمان کاری آنان می گذارد. چرا که کارمندان یک اداره ساعات زیادی از روز را در تعامل با میز، صندلی، مبل و قفسه ها هستند.

چند راهکار طلایی برای خرید مبلمان اداری

بدون شک شما نیز خرید یک مبلمان اداری شیک و استاندارد را به نمونه های بی کیفیت و نازیبا ترجیح می دهید. اما شاید نمی دانید چگونه می توان یک ترکیب زیبا و شیک از تجهیزات اداری خود بسازید. اغلب چیدمان های ناموفقی که در دکوراسیون های اداری می بینیم، در اثر دانش کم از نحوه خرید مبلمان اداری رقم می خورند.

بدون شک رئیس این دسته از شرکت ها نیز به فکر خلق یک دکوارسیون زیبا و شیک بودند، اما نتوانستند یک ست مبلمان اداری زیبا و شیک تهیه کنند. برای اینکه شما گرفتار این مسئله نشوید و هزینه زیادی را در این راه از دست ندهید، بهتر است فاکتورهای مهم خرید مبلمان اداری را مطالعه کنید.

1.ابعاد فضا را اندازه گیری کنید

برای اینکه مبلمان اداری شما شیک و زیبا به نظر برسد، بایستی به خوبی در فضا جای بگیرد. در واقع مبلمان هایی که برای یک فضا بزرگ هستند و یا بیش از حد کوچک انتخاب شده اند، نمی توانند ظاهری زیبا و جذاب ایجاد کنند. پس پیش از هر چیز ابعاد اتاق را اندازه گیری کنید. سپس در حین خرید تناسب میان ابعاد فضا و ابعاد مبلمان را در نظر بگیرید. برای اینکار می توانید از مشاورین فروش کمک بگیرید.

2.قیمت مهم است؛ اما کیفیت مهم تر است

کاملاً قابل درک است که بودجه شما برای خرید مبلمان اداری شیک و استاندارد محدود است. اما به خاطر داشته باشید، فاکتور قیمت اگرچه تعیین کننده است، اما همه چیز نیست. اگر بودجه محدودی دارید، می توانید از مبلمان های ساده و استاندارد به جای مبلمان های مجلل و نفیس استفاده کنید. این دسته از مبلمان ها اگرچه ظاهری ساده و مینیمال دارند، اما کیفیت لازم برای استفاده در محیط های اداری را در بردارند.

 

8 فاکتور مهم برای خرید مبلمان اداری شیک (1)

 

3.یک هارمونی زیبا و خلاقانه بسازید

هرچقدر مبلمان شما گران و مجلل باشد، زمانی که نتوانید آن را در هماهنگی با سایر اجزای شرکت به کار بگیرید، جلوه ای شیک و زیبا ایجاد نمی کند. تناسب میان طرح و رنگ به قدری اهمیت دارد که می تواند نتیجه نهایی را به طور کل عوض کند.

در خرید مبلمان اداری می بایست دکوراسیون حاکم بر شرکت را نیز در نظر بگیرید. برای مثال اگر دیوارهای شرکت به قاب ها و المان های کلاسیک مجهز شده اند، خرید مبلمان اداری مدرن گزینه مناسبی به نظر نمی رسد. چرا که در تضاد کامل با سبک موجود قرار دارد.

4.مبلمان بخش های مختلف را ست کنید

مبلمان انتخابی شما می بایست از لحاظ طرح، رنگ و سبک در هماهنگی کامل با هم باشند. خرید یک مبلمان مدرن برای بخشی از شرکت و خرید مبلمان کلاسیک برای بخش دیگر آن، هیچ جذابیتی برای بیننده ایجاد نمی کند.

برای انتخاب سبک بهتر است مشخصات سبک های مختلف را بررسی کنید. در سبک های کلاسیک و با شکوه، استفاده از صندلی های چرم، میزهای بزرگ چوبی، رنگ های گرم و المان های تزئینی بسیار رایج است.

این در حالیست که سبک مدرن عاری از تزئینات اضافه است. در این سبک رنگ های روشن، خنثی و یا هیجان انگیز بیشتری به چشم می خورد. طرح ها کاملاً ساده و آزاد هستند. استفاده از متریال شیشه، فلز، پارچه ها بدون طرح و همچنین چوب های ساده در این سبک رایج است. ترکیب ناشیانه این دو سبک، جلوه دکوراسیون اداری شما را نابود می کند. 

اساساً صندلی های چرمی در ابعاد بزرگ، در گروه صندلی های کلاسیک و مجلل قرار می گیرند. صندلی های نسبتاً کوچک با ساختارهای خاص و شبکه های مش نیز در گروه صندلی های مدرن قرار دارند.

5.استانداردهای ارگونومیک را مورد توجه قرار دهید

زیباترین مبلمان ها نیز اگر استاندارد و ارگونومی نباشند، ارزش خرید ندارند. چرا که کارکرد خود را به مرور از دست می دهند. بهره مندی از استانداردهای ارگونومیک بدین معناست که مبلمان اداری مطابق با الگوی طبیعی بدن انسان ساخته شده باشد. قابلیت هایی که این استانداردها به مبلمان اداری می بخشند، عوارض ناشی از نشستن های طولانی مدت را به حداقل می رساند.

 

8 فاکتور مهم برای خرید مبلمان اداری شیک (3)

 

6.صندلی اداری، مهم ترین عنصر است

در میان انواع مبلمان های اداری، صندلی ها بیشترین اهمیت را دارند. کیفیت صندلی و زیبایی آن جلوه ای شیک به محیط اداری شما می دهد. برای اینکه بتوانید یک صندلی اداری شیک خریداری کنید، لازم است کیفیت آن را در کنار جلوه های ظاهری مورد توجه قرار دهید.

صندلی اداری شما می تواند بسیار ساده و کم قابلیت باشد. در اینصورت نیز شیک و زیبا به نظر می رسد. اما بهره مندی از چند قابلیت مهم، استفاده از صندلی را ساده تر می سازد. قابلیت هایی همچون تنظیم ارتفاع صندلی، زاویه تکیه گاه و بهره مندی از متریال های تنفس پذیر، بسیار مهم تر از ظاهر صندلی هستند.

بهتر است در خرید صندلی، در وهله اول کیفیت آن را مورد توجه قرار دهید. سپس طرح و مدل آن را بر اساس طرح اصلی انتخاب کنید.

 

7.زیبایی و کیفیت میز اداری را نیز مورد توجه قرار دهید

برای ایجاد یک دکوراسیون شیک، به میزهایی زیبا با عملکرد مناسب نیاز دارید. از میزها در بخش های مختلف یک شرکت برای تسهیل فعالیت های اداری استفاده می شود. بهتر است میزهای بخش های مختلف اداری را از لحاظ طرح، رنگ و متریال ست کنید. همچنین به هماهنگی طرح و رنگ میز با صندلی نیز اهمیت دهید.

8.از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

خرید از فروشگاه های معتبر که دارای تنوع گسترده ای از برندهای مختلف هستند، دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. در این حالت می توانید به خوبی طرح و سبک مبلمان اداری را ست کرده و یک دکوراسیون زیبا و شیک خلق کنید.

سخن پایانی

خرید مبلمان اداری شیک اصلاً کار سختی نیست. در صورتی که اطلاعات کافی پیرامون نحوه خرید مبلمان اداری را داشته باشید، به خوبی این چالش را پشت سر می گذارید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.