یخچال‌های ساید بای ساید چند سالی است که مهمان آشپزخانه‌های ایرانی شده است. حالا بسیاری برای بهتر شدن نمای آشپزخانه خود از این نوع یخچال استفاده می‌کند. ظرفیت جابجایی این دستگاه نسبت به یک یخچال فریزر تک بیشتر است. از سوی دیگر دو کاره بودن ساید بای ساید، محبوبیت آن را بیشتر می‌کند. البته این محصول ایراداتی نیز دارد. حتی در برندهای معتبری مثل LG، سامسونگ و دوو نیز که در ردیف پرفروش‌ترین محصول بازار هستند، ممکن است ایراداتی مشاهده شود. البته تعمیر یخچال ساید بای ساید باید به افراد متخصص در این زمینه سپرده شود.

یخچال‌های ساید بای ساید چند سالی است که مهمان آشپزخانه‌های ایرانی شده است. حالا بسیاری برای بهتر شدن نمای آشپزخانه خود از این نوع یخچال استفاده می‌کند. ظرفیت جابجایی این دستگاه نسبت به یک یخچال فریزر تک بیشتر است. از سوی دیگر دو کاره بودن ساید بای ساید، محبوبیت آن را بیشتر می‌کند. البته این محصول ایراداتی نیز دارد. حتی در برندهای معتبری مثل LG، سامسونگ و دوو نیز که در ردیف پرفروش‌ترین محصول بازار هستند، ممکن است ایراداتی مشاهده شود.

البته تعمیر یخچال ساید بای ساید باید به افراد متخصص در این زمینه سپرده شود. در اینجا قصد داریم به ایراداتی که ممکن است در یخچال‌های ساید سامسونگ، دوو و ال‌جی ایجاد شود، بپردازیم.

معایب یخچال ساید بای ساید دوو چیست؟

کیفیت محصولات برند کره‌ای دوو در نزد ایرانیان پذیرفته شده است. حالا هم که برخی از محصولات این شرکت در ایران مونتاژ می‌شود. با وجود کیفیت بالای یخچال‌های ساید این برند، بعد از چند سال استفاده ممکن است دچار ایراداتی شود. البته نوع معایب و ایرادات در هر مدل یخچال متفاوت است.

از جمله این ایرادات و معایب می‌توان به خراب شدن برد یخچال اشاره کرد. همچنین اگر فن 12 ولت در هر یک محصولات ساید این برند خراب شود، باز هم به تعمیر نیاز پیدا می‌کند. این دو موردی که به آن اشاره کردیم، از رایج‌ترین ایرادات در یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ هستند. البته با هزینه پایین می‌توان آن‌ها را تعمیر کرد.

البته وقتی از معایب یخچال‌های ساید Devoo صحبت می‌کنیم، منظور این نیست که به محض خریدن خراب می‌شوند. بلکه عمر مطلوب برد و فن یک دستگاه بین 7 تا 8 سال است و بعد از این به تعمیر و تعویض نیاز دارند.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است در یخچال‌های ساید بای ساید دوو ایجاد شود، می‌توان به شکستگی زبان درب بار، خرابی نمایشگر دستگاه و یا نشتی گاز اشاره کرد. هر در محصولات جدیدتر دوو این ایرادات تا حد زیادی برطرف شده است، اما در یخچال‌های قدیمی این مشکل همچنان وجود دارد.

برای تعمیر یخچال ساید دوو چکار کنیم؟

 

مهمترین ایرادات ساید بای سایدهای دوو، ال جی و سامسونگ  (2)

 

اگر یخچال ساید شما به یکی از مشکلات گفته شده دچار شد، جای نگرانی نیست. اگر با نمایندگی تعمیرات دوو در تهران تماس بگیرید، می‌توان با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاه مشکل دستگاه را شناسایی و آن را برطرف کرد.

معایب یخچال ساید بای ساید ال جی

برند ال جی یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی در بین ایرانی‌هاست. هنوز هم فراموش نکرده‌ایم که روزگاری محصولات LG در بازار جزء پرفروش‌ترین دستگاه‌ها به حساب می‌آمد. یخچال‌های ساید بای ساید این برند هم جز یکی از پرفروش‌ترین‌ها در بازار محسوب می‌شود.

با وجود اینکه این محصولات همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده‌اند، اما گاهی هم نواقص و ایراداتی در آن‌ها مشاهده می‌شود. البته نیاز به تعمیر در یخچال‌های ساید LG بعد از چندین سال استفاده بروز پیدا می‌کند.

از جمله مهم‌ترین مشکلات رایج در این نوع یخچال ال جی می‌توان به مشکلات لامپ‌های انفجاری در داخل دستگاه اشاره کنیم. دلیل اصلی خراب شدن لامپ، بسته نشدن درب است. در این یخچال‌ها درب به نحوی است که گاهی کاربر فکر می‌کند آن را کامل بسته است. در حالی که درب باز می‌ماند و لامپ خاموش نمی‌شود.

با روشن ماندن لامپ، دمای حباب شیشه‌ای بالا می‌رود، اما سرمای یخچال به آن فشار وارد می‌کند و انفجار لامپ در یخچال ساید بای ساید ال جی اتفاق می‌افتد. این مشکل با بررسی درب یخچال ساید بای ساید قابل پیشگیری است.

از دیگر مشکلات چنین یخچال‌های LG می‌توان به شکستن و سقوط قفسه اشاره کنیم. به طور کلی این برند برای هر قفسه ظرفیت تحمل وزن مشخصی را تعیین می‌کند. حالا اگر از وسایل بیش از حد بر روی هر قفسه استفاده کند که وزن از آستانه تحمل آن بالاتر رود، احتمال شکستگی و سقوط قفسه را به دنبال دارد.

برای تعمیر یخچال ساید ال جی چکار کنیم؟

یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از مصرف‌کنندگان یخچال‌های ساید LG با آن روبرو هستند، موجود نبودن برخی قطعات در بازار است. در سال‌های اخیر که ورود این محصولات در بازار کم شده است، دسترسی به قطعات آن را کمی دشوار می‌کند. با این حال اگر به یک مرکز تعمیر ساید بای ساید ال جی حرفه‌ای و مجرب مراجعه کنید، مشکلی از بابت پیدا کردن قطعات یدکی وجود نخواهد داشت.

میزان مصرف انرژی برخی از محصولات ال جی بعد از چند سال بالا می‌رود. به طوری که می‌توان با مقایسه قبض برق این موضوع را متوجه شد. تنظیم درست درجه دمای یخچال از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند.

مشکل یخچال ساید بای ساید سامسونگ

 

مهمترین ایرادات ساید بای سایدهای دوو، ال جی و سامسونگ  (3)

 

یخچال‌های ساید بای ساید از دیگر محصولات پرفروش بازار هستند که بعد از چند سال استفاده ممکن است به تعمیر نیاز داشته باشند. از جمله معایب و ایرادات یخچال‌های ساید سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشکل خرابی یخ‌ساز: اگر ورودی آب یا قطعات الکتریکی خراب شود، یخ‌ساز نمی‌تواند درست کار کند. خراب شدن شیر برقی یخ ساز، یخ زدن مسیر ورودی یخ ساز، خرابی سنسور، خرابی بورد و خرابی موتور یخ ساز از مشکلات و ایرداتی است که در یخ‌سازهای یخچال‌های ساید سامسونگ ایجاد می‌شود.
  • نشتی آب یخچال: یکی دیگر از مشکلاتی است که در یخچال‌های ساید این برند ایجاد می‌شود، نشتی آب است که عموما در زیر جامیوه ای جمع می‌شود. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که دیفراست، ترموفیز و المنت یخچال ساید بای ساید خراب شده باشد.
  • خنک نکردن یخچال: اگر کویل‌ها یا فن کندانسور کثیف یا خراب شود، یخچال ساید سامسونگ نمی‌تواند دمای کافی برای سرد کردن مواد غذایی را فراهم کند.
  • برفک زدن یخچال: یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در یخچال های ساید این برند دیده شود، برفک زدن است که تمیز کردن دستگاه را دچار مشکل می‌کند. خرابی سیستم دیفراست از جمله مهم‌ترین دلایل بروز این مشکل است.
  • داغ شدن موتور یخچال ساید سامسونگ: یکی دیگر از معایب این دستگاه، بالا رفتن دمای موتور یخچال تا 80 درجه سانتیگراد است.

 موارد دیگری هم وجود دارد که باعث می‌شود یخچال خوب عمل نکند. برای مثال صدای زیاد یخچال ساید، ایجاد بوی بد در دستگاه و یا درست کار نکردن آبریزر و یا کار نکردن اتومات نکردن یخچال سامسونگ است.

برای تعمیر یخچال ساید سامسونگ چکار کنیم؟

برای تعمیر ساید بای ساید سامسونگ می‌توانید به مراکزی مراجعه کنید که به صورت تخصصی این کار را انجام می‌دهند. تعمیر یخچال‌های خارجی به دلیل کمیاب بودن برخی قطعات نیاز به مهارت و تخصص نیاز دارد. از سوی دیگر باید نسبت به مونتاژ قطعات این دستگاه نیز تسلط کافی داشته باشند.

در آخر

در این مطلب قصد داشتیم شما را با مهم‌ترین ایرادات یخچال‌های ساید بای ساید دوو، سامسونگ و ال جی آشنا کنیم. این یخچال‌ها جزء گرانترین و بهترین محصولات در بازار هستند و با یک تعمیر اساسی می‌توانید سال‌ها از آن‌ها استفاده کنید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.