مام در واقع خوشبو و تمیز کننده زیر بغل است که به سه شکل جامد، صابونی و ژله‌ای به عرضه می رسد. شما می‌توانید از این محصول به‌ راحتی استفاده نموده و در کمترین زمان بوی بد و تعریق خود را از بین ببرید. در خصوص اسپری های ضد تعریق باید گفت این اسپری ها با نفوذ به سطح های اولیه پوست و تاثیر بر عملکرد غدد تعرق موجب کاهش عرق می شود. برای تصمیم‌گیری این‌که کدام یک مناسب بدن شما می‌باشد اسپری یا مام باید به‌خوبی با خصوصیات و این دو آشنا شده و با خصوصیات بدنی خود نیز آشنا باشید. همچنین بدانید که تنها یک ضد تعریق می‌خواهید یا یک از بین برنده بوی بد تعریق یا به هر دو نیاز دارید که بعد بتوانید یک محصول مناسب را انتخاب نمایید.

مام زیر بغل چیست

همانطور که می دانیم تعریق تا حدودی برای بدن لازم است. ولی درصورتیکه بیش از حد باشد آزار دهنده است و این امر می تواند نشان از وجود هایپرهیدروزیس باشد که نشان از یک وضعیت پزشکی است. در بسیاری از موارد، تعرق زیاد پاسخ طبیعی بدن به گرما و اضطراب می باشد که این امر باعث لکه و خیس شدن زیر بغل گشته و ممکن است شخص حتی از حضور در مجامع  و جلسات خودداری کند. همچنین بوی بد عرق نیز باعث آزار واذیت خود شخص و اطرافیان می گردد. دراین صورت باید بهداشت فردی را رعایت کنند و از محصولات خوشبوکننده و ضد تعریق استفاده کند.

مام در واقع خوشبو و تمیز کننده زیر بغل است که به سه شکل جامد، صابونی و ژله‌ای به عرضه می رسد. شما می‌توانید از این محصول به‌ راحتی استفاده نموده و در کمترین زمان بوی بد و تعریق خود را از بین ببریم مام ها به دلیل خاصیت ضد آب و ضد تعریقی که در خود دارند دارای آلومینیوم کلراید، زیرکونیوم و تتراکلرهید می‌باشند و این مواد به کاهش تعریق بیش ‌از حد بدن کمک می‌ کند استفاده از این محصول بسیار راحت است و در کمتر از یک دقیقه تعریق یا بوی بد بدن شما را از بین می‌برد.

 

اسپری ضد تعریق چیست

حال می‌خواهیم به بررسی اسپری ضد تعریق بپردازیم از خوشبوکننده هایی به حساب می‌آید که برای تازه سازی بعد و قبل از ورزش بسیار مناسب می‌باشد استفاده از این محصول بسیار راحت است و حاوی کلرید هیدرات آلومینیوم می‌باشد ترکیبات موجود در این محصول، باعث شده که روی پوست اسپری شود و الکل کمی در داخل آن وجود دارد و به پوست شما آسیب نمی‌رساند البته که برخی از اسپری‌ها فاقد الکل و آب می‌باشند که به ‌صورت پودر در بازار تولید می‌شوند. بنابراین هنگامی‌که سردی و رطوبتی را در زیر بغل احساس نمی‌کنید می‌ توانید از آن استفاده کنید و دیگر مزایای این اسپری این است که روی پوست خشک می‌شود و لک و چربی را به‌ جای نمی‌گذارد و از آنجایی‌ که با پوست تماس مستقیم ندارد، نگهداری آسانی نیز دارد البته که درجه‌بندی‌های آن سبب شده که هر فرد با توجه به سازگاری بدن خود آن را انتخاب کرده و خریداری نماید.

 

تفاوت مام زیر بغل و اسپری ضد تعریق در چیست؟

ابتدا باید بدانید عرق به تنهایی دارای بو نمی باشد آن چیزی که بعد از تعریق زیاد ایجاد بو می کند باکتری های روی پوست است. در ساختار مام ها غالبا از موادی استفاده می شود که موجب از بین رفتن این باکتری ها شده و با رایحه های مختلفی که دارند موجب انعکاس بوی خوب می شود و البته برخی از مام ها مانند مام های صابونی با کشیدن آن ها بر سطح پوست موجب بستن محافظ پوست شده و تعرق نیز کمتر می شود.

اما در خصوص اسپری های ضد تعریق باید گفت این اسپری ها با نفوذ به سطح های اولیه پوست و تاثیر بر عملکرد غدد تعرق موجب کاهش عرق می شود. برای تصمیم‌گیری این‌که کدام یک مناسب بدن شما می‌باشد اسپری یا مام باید به‌خوبی با خصوصیات و این دو آشنا شده و با خصوصیات بدنی خود نیز آشنا باشید. همچنین بدانید که تنها یک ضد تعریق می‌خواهید یا یک از بین برنده بوی بد تعریق یا به هر دو نیاز دارید که بعد بتوانید یک محصول مناسب را انتخاب نمایید.

همچنین ضد تعریق ها یا به‌اصطلاح دئورانت ها در دو نوع مردانه و زنانه عرضه و ساخته می‌شود و آن هم به‌علت این است که زنان غدد عرق کننده بیشتری دارند و به‌علت تفاوت‌های فرمولی که بین زن و مرد وجود دارد و رایحه و عطر ها می‌باشد که به ‌اصطلاح زنانه‌تر یا مردانه تر است و شاید منطقی به‌ نظر نیاید اما محصولات زنانه معمولاً گران‌تر است.

 

تفاوت بین انواع مام زیربغل و اسپری ضد عرق (1)

 

دئودورانت مردانه

این نوع ضد تعریق ها رایحه تندتری نسبت ‌به زنان داشته‌اند و برای مردان مناسب می‌باشد این محصولات انواع مختلفی دارند که در طراحی آن‌ها نیز معمولاً از رنگ های تیره استفاده شده است.

دئودورانت های زنانه

این نوع ضد تعریق ها، در واقع همان اسپری است که طراحی زیبا و ظریفی دارد و رایحه‌های آن ملایم‌تر است و معمولاً قیمت بیشتری را نسبت به دئودورانت های مردانه به خود اختصاص داده ‌است.

شما می توانید انواع مختلفی از این محصولات را از فروشگاه اینترنتی آسو کالا تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

 

مزایای استفاده از مام ها و اسپری های ضد تعریق

1- مام‌ها و ژل‌های خوشبوکننده هم از قدرت ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند.

2- بسته بندی آن‌ها نیز کوچک و بسیار جمع ‌وجور است و افراد می توانند به ‌راحتی آن را حمل کرده و به سفر نیز ببرند.

3-   افرادی که دچار تعریق زیاد شده علی الخصوص رنگ لباس هایی که با خیس شدن بیشتر مشخص است می توانند به راحتی از این محصولات بهره ببرند.

4- در فصول گرم همیشه خوشبو هستید.

 

تفاوت بین انواع مام زیربغل و اسپری ضد عرق (2)

 

معایب استفاده از مام ها و ضد تعریق ها

1- تمامی ضد تعریق ها دارای آلومینیوم کلراید است که موجب فلج شدن موقت عروق تعریق شده و در نزدیکی غدد پستان ها قرار دارند اگرچه تاکنون دلیل مبرهن و مستدلی در خصوص استفاده زیاد بانوان از مام ها و سرطان سینه مشخص نشده است اما می تواند استفاده طولانی مدت از این ضد تعریق ها مضر باشد.

2- مام های جامدی غالبا پسماند سفید روی پوست و لباس شما به‌جای می‌گذارند.

3- ممکن است پوست بعضی افراد حساس بوده و بعد از استفاده از این مام ها و ضد تعریق ها دچار سوختگی شوند.

4- برای استفاده از این اسپری ها ذراتی که در هوا پراکنده می‌شود برای افرادی که آسم یا آلرژی دارند مناسب نمی‌باشد و بهتر است که از تهویه مناسب استفاده کنید یا دهان و بینی خود را با استفاده از ماسک بپوشانید .

 

معرفی محصولات پر فروش در ایران

1- نیوآ

 اسپری دئودورانت این محصول هم به‌ صورت اسپری و هم به ‌صورت صابونی و ژله‌ای موجود می‌باشد و در شکل مردانه و زنانه عرضه می‌شود این محصولات چهل و هشت ساعت ماندگاری دارند و خاصیت خنک‌کنندگی و ضد تعریقی باعث شده که به محصول نوین تبدیل شود در محصولی مناسب برای تابستان می‌باشد

2- رکسونا

مورد این محصول دارای بسته بندی شیک و با ظرافت می‌باشد که جزء بهترین و پرفروش ترین محصولات به حساب آمده و باکیفیت و خاصیت ضد باکتریایی که دارد کاملا مفید و کاربردی است. اسپری رکسونا  کاملا مناسب برای استفاده روزانه می باشد.

3- شون

این محصول در برند خارجی و ایرانی ساخته می‌شود و یکی از برندهای معتبر ایرانی می‌باشد که کیفیت فوق‌العاده‌ای را برخوردار است و قیمت مناسبی را نیز دارا می‌باشد و به‌علت نداشتن الکل و انواع پوست سازگار است و تضمین می‌دهد که لکی روی پوست و لباس شما ایجاد ننماید توجه داشته باشید که ماندگاری آن بیست و چهار ساعته است و با رایحه‌های مختلف از بهترین محصولات به حساب می‌آید.

4- کامان

 این محصول نیز علی‌رغم مدت کوتاهی که پا به عرصه فروش گذاشته‌ است امتیاز عالی را به خود اختصاص داده و از بازخورد بسیاری برخوردار بوده و ماندگاری آن بیست و چهار ساعته است و بسیار مناسب برای بدن‌های تعریق پذیر است.

 

تفاوت بین انواع مام زیربغل و اسپری ضد عرق (3)

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.