روز تولد برای هر دختری یک روز خاص است. روزی که از ماهها قبل منتظر رسیدنش می ماند و از همه انتظار دارد که این روز خاص را بیاد داشته باشند! دخترها در روز تولدشان نیاز به یک توجه ویژه از طرف نزدیکانشان دارند و صد البته منتظر یک جشن سورپرایزی و کلی کادو هیجان انگیز هستند!

اگر پدر هستید و تولد دختر دلبندتان است و یا روز تولد دوست دخترتان نزدیک است باید به خود بجنبید تا با آمادگی به استقبال این روز باشکوه بروید. اگر برنامه ریزی نداشته باشید نمی توانید بهترین کادو تولد برای دختر و یا دوست دخترتان تهیه کرده و یک جشن بیادماندنی برایشان تدارک ببینید.

ما در این مقاله قصد داریم در قسمت ایده دادن به شما یاری تان کنیم. ما در ادامه 6 محصول خاص و ویژه را به شما معرفی خواهیم کرد که هر یک از آنها می تواند یک کادو تولد لاکچری برای عزیز شما باشد. با ما همراه باشید تا با جزئیات و ویژگی های این 6 محصول منتخب آشنا شوید.

 

کادو تولد لاکچری برای دختر خانم ها (2)

 

1- هدفون بی سیم Samsung مدل Galaxy Buds Pro

اولین هدیه لاکچری پیشنهادی ما هدفون سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro است. این هدفون بسیار زیبا و ارگونومیک طراحی شده است. یک جفت هدفون بی سیم در داخل یک کیس جذاب قرار می گیرند که کیس آن علاوه بر محافظت وظیفه شارژ کردن آن را نیز به عهده دارد.

هر کدام از گوشی ها دارای باطری هستند که پس از شارژ می توانند تا 8 ساعت در خدمت شما باشند! این هدفون از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 استفاده می کند که خیال شما را از قطع شدن ارتباطش با گوشی همراه تان راحت می کند و می توانید بدون مشکل ساعت ها به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید و یا مکالمه داشته باشید.

هدفون بی سیم مدل Galaxy Buds Pro از آن جهت خاص و منحصر به فرد است که می تواند نویز و صدای محیط اطراف را خنثی کند و صدای کاربر خود را تشخیص دهد. دو میکروفن خارجی و یک میکروفن داخلی آن صدای شما را بشکل مطلوب به مخاطبتان خواهد رساند. در ضمن این محصول در برابر رطوبت مقاوم است و این خیال شما را در گرمای تابستان و استفاده در هنگام ورزش راحت می کند.

2- لیزر موهای زائد MARSKE مدل MS-6888

موهای زائد چیزی است که دختران و زنان در تمام طول عمر دوست دارند تا از دست آنها رهایی یابند! برای اینکار لیزر مارسکی مدل MS-6888 می تواند بهترین وسیله ممکن باشد.

این لیزر پیشرفته دارای سیستم جوان سازی و خنک کننده پوست است که کارایی آن را از یک لیزر کننده موهای زائد معمولی فراتر برده است. 2 لامپ جوانسازی پوست این دستگاه با دسترسی به عمق پوست باعث کلاژن سازی می شود و طراوت را به پوست های پیر و دارای چین و چروک باز می گرداند.

این لیزر با سیستم خنک سازی که دارد گرمای ناشی شده از عمل لیزر کردن را به حداقل رسانده و از درد و سوختگی جلوگیری می کند. این دستگاه تا 300 هزار شات قابل استفاده است که رقم بسیار بزرگی است و می توان از آن بصورت خانوادگی بهره برد.

بهمراه این دستگاه آداپتور و عینک محافظ چشم نیز ارسال می شود تا ایمنی هنگام استفاده از آن رعایت شود. اگر به دنبال یک کادو لاکچری برای تولد دخترتان هستید این محصول را می توانید قبل از تقدیم کردن در یک باکس هدیه زیبا قرار داده و با پوشال تزیین کنید.

 

کادو تولد لاکچری برای دختر خانم ها (3)

 

3- مسواک برقی Oral-B مدل Vitality Cross Action

اگر به بهداشت مخصوصا به بهداشت دهان و دندان طرف مقابل اهمیت می دهید مسواک برقی اورال بی مدل Vitality Cross Action می تواند گزینه جذابی باشد. این مسواک برقی بصورت عمیق و دقیق دندان ها را تمیز می کند و می تواند خیال شما را از بابت تمیز کردن مناسب دندان ها راحت کند.

این دستگاه با حرکت همزمان چرخشی و لرزشی بصورت دو بعدی تمام سطح دندان ها را پوشش می دهد. تایمر 2 دقیقه ای آن شما را از پایان زمان شستشو دندان مطلع می کند تا بیش از حد هم به دندان های خود فشار وارد نکنید.

سری متنوع برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که دارای الیاف نرم و ضد حساست است. این مسواک برقی دارای یک پایه شارژ است و پس از 16 ساعت شارژ می توانید به مدت 5 روز از آن استفاده کنید.

اورال بی یک کمپانی پیشرو در ضمینه بهداشت دهان و دندان است و محصولات تولیدی آن با فاصله بسیار از رقبای خود از نظر کیفیت و کارایی قرار دارند. محصولات این کمپانی بادقت مهندسی و با طی کردن پروسه های سخت و پیچیده آزمایشگاهی راهی بازار می شوند و از این نظر می توان به محصولات تولیدی آن چشم بسته اعتماد کرد.

4- پاوربانک Xiaomi مدل Redmi

موبایل یا تلفن همراه این روزها به یک عضو بدن تبدیل شده است و بایستی در نزدیک ترین فاصله از ما قرار داشته و همیشه هم آماده استفاده باشد! اما وقتی خارج از منزل هستید و شارژ گوشی شما رو به اتمام است باید به چی پناه ببریم؟! بله درست حدس زدید یک پاوربانک یا شارژر همراه می تواند نجات دهنده باشد!

ما پاوربانک شیائومی مدل Redmi را پیشنهاد می کنیم. این پاوربانک می تواند کادو تولد ایده آل برای دختر خانم شما باشد و همان هدیه تولد لاکچری که دنبالش می گردید. این محصول 20000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با آن می توانید دو دستگاه را همزمان شارژ نمایید.

سیستم تشخیص هوشمند آن می تواند با تشخیص خود بهترین جریان را برای شارژ دستگاه های مختلف شما انتخاب کند تا عمر باطری دستگاه های شما افزایش یافته و بسیار سریع شارژ شوند. این شارژر همراه مجهز به سیستم شارژ ایمن است و نسبت به نوسانات جریان برق، افزایش دما و شارژ و دشارژ بیش از حد و اتصال کوتاه واکنش نشان داده و هنگام شارژ ایمن است.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi دارای ابعاد مناسب و قابل حمل است که می توانید آن را در هرکجا که تمایل دارید همراه داشته باشد و در مقابل ضربه و فشار نیز مقاومت بالایی دارد.

 

کادو تولد لاکچری برای دختر خانم ها (4)

 

5- ماگ هیتردار Lucky مدل 1314

داشتن یک ماگ سرامیکی خوب برای میل کردن نوشیدنی ها داغ برای هر فردی یک ضرورت است. لذت میل کردن نوشیدنی در یک ماگ زیبا و مطلوب بسیار بیشتر است. ماگ Lucky مدل 1314 یک ماگ سرامیکی معمولی نیست. این ماگ دارای یک صفحه گرمکن برقی است که با استفاده از آن می توانید دمای نوشیدنی خود را در 55 درجه سانتیگراد ثابت نگهدارید.

این ماگ سرامیکی، درب دار و خوش ظاهر است و حجم مناسبی از نوشیدنی را می توان درون آن نگهداری کرد. هیتر ماگ در برابر رطوبت مقاوم است و برای ایمنی وقتی ماگ از روی آن برداشته می شود بصورت اتوماتیک خاموش می گردد.

ماگ لاکی مدل 1314 دارای یک باکس کادو فوق العاده نیز هست که آن را تبدیل به یک کادو تولد لاکچری دخترانه و زنانه نموده است. این محصول را می توانید با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید و می تواند همان چیزی باشد که طرف مقابل شما از هدیه گرفتن آن سورپرایز می شود.

6- اسپیکر قابل حمل بلوتوثی Beecaro مدل F41B

برای دختر خانم هایی که دوست دارند تا هر کجا که هستند موزیک مورد علاقه خود را با صدای بلند پلی کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل می تواند بهترین هدیه ممکن باشد.

اسپیکر بیکارو مدل F41B یک اسپیکر خوش ظاهر و خوش ساخت با ابعاد مناسب است که قدرت و کیفیت صدای فوق العاده ای دارد. این اسپیکر دارای 2 بلندگو با توان 4 وات است و با آن می توانید باکیفیت مطلوب در مسافرت ها و گردش های دورن و بیرون شهر از موسیقی دلخواه خود لذت ببرید.

این اسپیکر دارای باطری با توان 1200 میلی آمپر ساعت است که بعد از شارژ 3 ساعته می توان از آن به مدت 2 ساعت با حداکثر حجم صدا استفاده کرد. این اسپیکر فوق العاده مجهز به تکنولوژی بلوتوث نیز هست و می توانید به تمام وسایل دیجیتال خود براحتی متصل شوید.

پورت USB، شیار کارت حافظه Micro SD، جک 3.5 میلی متری AUX و کانکتور microUSB که برای شارژ کردن اسپیکر استفاده می شود از امکانات این اسپیکر بشمار می رود.

هر 6 محصولی که در بالا به معرفی آنها پرداخته شده قابلیت این را دارند تا تبدیل به بهترین هدیه برای دختر خانم ها و زنان جوان شوند. یک کادو لاکچری و چشم گیر که می توانید با هزینه نچندان گزاف براحتی در بازار پیدا کرده و تهیه کنید. می توانید برای هر محصولی که معرفی شده است یک باکس کادویی خاص و ویژه با تزیینات زیبا نیز در نظر بگیرید تا هر چه بیشتر طرف مقابل خود را هیجان زده و سورپرایز کنید.

تمامی محصولات معرفی شده از کیفیت بالا و قابلیت های خاص و ویژه برخوردارند و جزء محصولات پرفروش و پرطرفدار بازار به حساب می آیند. شما نیز اگر محصول خاصی را می خواهید به این لیست اظافه کنید کافیست تا اسم و مشخصات آن را در قسمت نظرها با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم این مقاله راه گشای شما برای یک خرید عالی باشد.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
7 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.