کرکره های برقی ضد سرقت از فضیلت های زیادی برخوردار است اما مهمترین این فضیلت ها، تامین امنیت بسیار بالای آن است که با کرکره های سنتی قابل مقایسه نیست. یکی دیگر از خوبی های کرکره برقی این است که به علاوه قفل برقی آن میتوانید از قفلی روی موتور خود یا از گیربکس شما می توانید با سکوریت کردن شیشه های اسپندرال شما مکرکره استفاده کنید که این نیز امنیت کار را بالا میبرد.

بعضی از مشاغل مهم مانند، طلا فروشی باید از امنیت بالایی برخوردار باشد، یکی از این موارد که امنیت طلافروشی ها و مشاغل مهم و حساس را تامین می کند، کرکره برقی ضد سرقت است. شما می توانید با نصب این کرکره برقی ضد سرقت امنیت کسب و کار خود را حفظ کنید.

کرکره های برقی ضد سرقت از فضیلت های زیادی برخوردار است اما مهمترین این فضیلت ها،  تامین امنیت بسیار بالای آن است که با کرکره های سنتی قابل مقایسه نیست.

یکی دیگر از خوبی های کرکره برقی این است که به علاوه قفل برقی آن  میتوانید از قفلی روی موتور خود یا از گیربکس شما می توانید با سکوریت کردن شیشه های اسپندرال شما مکرکره استفاده کنید که این نیز امنیت کار را بالا میبرد .

کرکره ضد سرقت رادمادر،  این امکان را برای شما فراهم کرده است که شما کرکره های برقی  خود را در طرح های مختلف و گوناگون و در رنگ های متفاوت انتخاب کنید، شما می توانید با مراجعه به سایت رادمادور با کرکره های برقی ضد سرقت، در رنگ های مختلف و در کیفیت بالا مواجه شوید و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید.

یکی دیگر از خوبی های کرکره برقی ضد سرقت این است که شما در هنگام قطعی برق یا در دسترس نبودن برق می توانید این کرکره ها را باز و بسته کنید، این یکی از ویژگی های خوب کرکره های ضد سرقت رادمادر است که در مواقع نبود برق می توانید کرکره ها را باز و بسته کنید.

شما می توانید برای نمای بهتر کاوری در بالای این کرکره ها نصب کنید تا در هنگام جمع شدن کرکره، جلوه بدی نداشته باشد

قفل این کرکره ها اتوماتیک است و با ریموت کار می کند.

شما می توانید برای اینکه یک کرکره ضد سرقت با کیفیت بالا و از جای مطمئن تهیه کنید می توانید به سایت رادمادور مراجعه کنید، مشاوران خبره و کاردان رادمادر در خدمت شما هستند تا اطلاعات کافی را برای  یک خرید خوب در اختیار شما بگذارند .

ویترین لوکس شیشه ای

امروزه یک دکور زیبا دغدغه اکثر انسان ها است ،شما می توانید با استفاده از ویترین های مختلف در طرح های متنوع زیبایی خاصی را به منزل یا محل کار خود دهید. انواع ویترین لوکس شیشه ای وجود دارد که با طرح های گوناگون طرح هایی ایستاده، خوابیده یا طرح های قابدار از این ویترین لوکس شیشه ای برای محل کار خود استفاده کنید، یا برای نمایش دکور در منزل خود مورد استفاده قرار دهید.

 

کرکره برقی ضد سرقت (3)

 

گاهی در منزل جای یک بوفه خالی است، که باید در نظر داشته باشید که انتخاب بوفه، متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد به عنوان مثال: اگر سبک دکوراسیون منزل شما نوعی سبک روستیک است نباید از ویترین های لوکس تمام شیشه و بدون قاب استفاده کنید چون این نوع ویترین لوکس تمام شیشه، مربوط به سبک مدرن است و بیشتر با دکوراسیون سبک مدرن تطابق دارد.

خوشبختانه رامادر این شرایط را برای شما فراهم کرده است تا ویترین های مورد نظر خود را با سبک های گوناگون و طرح های مختلف با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

شما در هر مکانی که می خواهید اشیا و وسایلی را به نمایش بگذارید استفاده از ویترین لوکس شیشه ای یکی از بهترین گزینه ها است زیرا شما با استفاده از ویترین می توانید به خوبی زیبایی اشیا را چند برابر کنید انعکاس نور در شیشه ویترین باعث بهتر دیده شدن اشیا می شود و جلوه زیباتری به وسایل و دکوراسیون منزل می دهد.

یکی از دغدغه های مردم استفاده از یک دکوراسیون زیبا و شیک با قیمت مناسب است رامادر این شرایط را برای شما فراهم کرده است شما با استفاده از ویترین لوکس شیشه ای در منازل خود زیبایی دو چندانی را به خانه های  خود میبخشید بدون اینکه هزینه اضافه کرده باشید، شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با نمونه کارهای ویترین لوکس شیشه رامادر به سایت مراجعه کنید.

 

شیشه اسپندرال

شیشه اسپندرال به صورت مات تولید می شود، این نوع شیشه بیشتر در نماهای ساختمان ها به کار می رود، این نوع شیشه برای ساختمان ها می توان گفت حکم یک کاور را دارد آن بخش ها و قسمت هایی از ساختمان که به خاطر وجود مصالح ساختمانی یا هر چیز دیگری نمای خوبی ندارد، از این شیشه برای کاور کردن آن استفاده می کنند تا ظاهری زیبا به جای آن ظاهر آشفته قرار گیرد‌.

 

کرکره برقی ضد سرقت (2)

 

از این نوع شیشه فقط برای نمای ساختمان استفاده نمی شود و در دکوراسیون داخلی یا حتی در نورگیرهای سقفی مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه تولید این نوع شیشه این گونه است که، در قسمت چاپ، نقش و رنگ یا طرح مورد نظر بر روی شیشه چاپ می شود سپس اشعه مادون روی آن می تابد و رنگ های موقت آن به رنگ های ثابت و دائمی تبدیل می گردد، این شیشه را در دمای بالای ۶۰ درجه قرار می دهند به دلیل این که تثبیت رنگ آن دائمی شود و در مقابل شرایط مختلف جوی مقاوم باشد.

شما می‌توانید از این شیشه به صورت تک جداره یا دو جداره استفاده کنید حتی می توانید آن را لمینت کنید.

همه این نوع شیشه هایی که نام برده شد و کاربردهای بسیار خوب آن موجب می شود تا یکی از نخستین گزینه ها برای استفاده در ساختمان ها باشد، شما می توانید با مراجعه به سایت رادمادور شیشه مورد نظر خود را انتخاب کنید و با قیمتی کاملا مناسب آن را خریداری کنید.

مشاوران رامادر آماده ارائه خدمت رسانی به شما هستند کافیست تا با آنها از سایت رامادر ارتباط برقرار کنید.

برای اینکه شیشه اسپندرال با بقیه نما و سطوح تطابق داشته باشد بهتر است که از رفلکس بالا برای این نوع شیشه ها و نما استفاده کنید.

شما می توانید با سکوریت کردن شیشه های اسپندرال خود،  مقدار ماندگاری آن را بالاتر ببرید این کار بسیار به ماندگاری شیشه مقاوم بودن آن کمک می کند برای مثال در برابر حوادثی مانند تغییر آب و هوا یا خط و تراشه افتادند و یا پوسته شدن مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.