شرایط دریافت امتیاز الکترونیکی بدون ضامن و با شرایط بسیار ویژه در قسطا برای شما امکان پذیر شده است و شما می توانید به راحتی هر آنچه لازم دارید را از طریق قسطا نقدا خریداری کنید و بعدا آن هزینه را به قسطا به صورت قسطی بپردازید.

با انتخاب خرید اقساطی، شما می توانید سبد خرید خود را بزرگتر کنید؛ به این معنا که به جای پرداخت کل موجودی خود تنها برای خرید یک آیتم، می توانید چندین نوع کالا را خریداری کنید، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و مابقی هزینه را به صورت اقساط ماهانه مدیریت و پرداخت کنید. به این ترتیب خرید قسطی گوشی ، خرید تلویزیون اقساطی ، خرید مبل اقساطی و هر آنچه لازم دارید برای شما به راحتی امکان پذیر است و یکی از بهترین روش های خرید اقساطی، استفاده از انواع کارت اعتباری است. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین گزینه ها برای خرید قسطی انواع کالا و استفاده از انواع خدمات آشنا کنیم.

بهترین روش های خرید قسطی گوشی

آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که به کمک یک تلفن همراه شما می توانید همه چیز را سازماندهی کنید؟ با استفاده از برنامه های کاربردی که نصب می کنید می توانید بسیاری از کارهای روزمره خود را برنامه ریزی شده و به سرعت انجام دهید و به طرز قابل توجهی در زمان خود صرفه جویی کنید.

 

خرید قسطی گوشی| تلویزیون اقساطی| مبل اقساطی

 

در کنار مدیریت زمان، لازم است که هزینه های خود را نیز مدیریت کنید و خرید اقساطی یک راه درست است، البته با شرایط بازپرداخت معقول و مناسب. در این صورت شما می توانید با خرید قسطی گوشی و انجام کارهای مهم خود با استفاده از آن، هم مدیریت زمان و هم مدیریت هزینه ها را در دست بگیرید. در ادامه مقاله به شما خواهیم گفت که خرید قسطی گوشی با بهترین شرایط چگونه برای شما میسر شده است.

نحوه ی خرید تلویزیون اقساطی

شکی نیست که شما برای خرید نقدی یک تلویزیون به روز، که به امکانات تکنولوژیکی روز مجهز باشد، باید چند میلیون هزینه کنید و لازم است که بخش قابل توجهی از پس انداز حداقل چند ماه خود را بپردازید. برای بسیاری از خانواده ها این روش خرید چندان سنجیده و درست به حساب نمی آید. خرید تلویزیون اقساطی روش مناسب تری است، چرا که شما تنها بخشی از کل هزینه را نقدا می پردازید و مابقی را طی چند ماه پرداخت می کنید. به این ترتیب می توانید بخش دیگری از موجودی حساب خود را جای مهم تری صرف کنید و برای اتفاقات پیش بینی نشده از لحاظ مالی با مشکل مواجه نشوید.

 

خرید قسطی گوشی| تلویزیون اقساطی| مبل اقساطی

 

برای خرید قسطی گوشی، تلویزیون اقساطی، مبل اقساطی و ... همچنان با ما همراه باشید. ما به شما خواهیم گفت که ساده ترین و بهترین راهکار برای خرید اقساطی چیست.

خرید مبل اقساطی چگونه امکانپذیر است؟

از اینکه همراه ما هستید تا با شرایط خرید مبل اقساطی آشنا شوید؛ از شما سپاسگزاریم. خیلی از فروشگاه ها برای افزایش مشتری، امکان خرید قسطی را نیز فراهم می کنند. اما زمان خرید، متوجه می شوید که کارمزد زیادی از شما خواهند گرفت. اگر هم بخواهید از بانک یا موسسات مالی، وام دریافت کنید که نیاز به ضامن معتبر و چک و ... است و تمام این چالش ها به احتمال زیاد شما را از دریافت وام دلسرد می کند.

شرکت های فعال در حوزه صنعت لندتک به شما کمک می کنند تا بدون ضامن و تنها با اعتبار خود، آن هم به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری؛ تسهیلات دریافت کنید. دریافت وام بدین روش علاوه بر اینکه آسان تر است و شما در زمان کمتری می توانید کالای خود را خریداری کنید؛ محدود به یک کالا نمی شوید.

شما می توانید ابتدا وام را دریافت کنید و سپس از هر فروشگاهی که اقلام مورد نظر شما را داشت؛ خرید کنید. پس اگر به دنبال تغییر دکوراسیون منزل خود هستید؛ یا تمایل دارید برای فرزند خود جهیزیه خریداری کنید؛ به صورت اقساطی می توانید کلیه کالاهای موردنظرتان را خریداری کنید و هزینه آن را طی چند ماه آن هم با کارمزد مناسب و به صورت اقساطی پرداخت کنید.

برای خرید اقساطی، قسطا را انتخاب کنید

صنعت لندتک سال هاست که اقدام به ارائه وام های الکترونیکی بدون ضامن به مشتریان کرده است تا فرایند خرید اقساطی مایحتاج مشتریان را برای آن ها تسهیل نماید. در این سیستم، از طریق اعتبارسنجی کاربران، صلاحیت آن ها برای دریافت امتیاز الکترونیکی تائید می شود.

قسطا یکی از بزرگ ترین و مطمئن ترین فعالان صنعت لندتک در ایران است که طی سال ها فعالیت خود در این حوزه توانسته است افتخارات زیادی کسب نماید و رضایت خاطر تمامی مشتریان خود را جلب نماید.

قسطا برای خرید قسطی هر نوع کالا یا پرداخت اقساطی هزینه استفاده از انواع خدمات، امتیاز الکترونیکی را در قالب یک کارت اعتباری برای کاربران در نظر گرفته است به نام قسطا کارت.

 

خرید قسطی گوشی| تلویزیون اقساطی| مبل اقساطی

 

برای دریافت این کارت اعتباری لازم است که به سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و درخواست دهید. اما قبل از آن لازم است که در این سایت یک حساب کاربری ایجاد کنید.

چرا خرید اقساطی از قسطا؟

چند ویژگی منحصر به فرد برای قسطا وجود دارد که آن را از سایرین متمایز ساخته است :

  • خرید اقساطی از قسطا با احتساب حداقل کارمزد ممکن برای بازپرداخت اقساط می باشد
  • دریافت قسطا کارت در هیچ کدام از مراحل درخواست، نیاز به مراجعه حضوری ندارد و کلیه ی مراحل به صورت آنلاین قابل انجام است.
  • با کارت اعتباری قسطا می توانید از تمامی فروشگاه های فیزیکی مجهز به دستگاه پوز در سراسر کشور خرید کنید.
  • امکان خرید آنلاین با قسطا کارت نیز وجود دارد. تنها لازم است یک رمز اینترنتی برای آن دریافت کنید.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با مزیت های خرید اقساطی آشنا کنیم و به معرفی مجموعه ی قسطا برای خرید قسطی انواع کالا از قبیل خرید قسطی گوشی، تلویزیون اقساطی، مبل اقساطی و ... پرداختیم.

به این ترتیب همانطور که ملاحظه می کنید، شرایط دریافت امتیاز الکترونیکی بدون ضامن و با شرایط بسیار ویژه در قسطا برای شما امکان پذیر شده است و شما می توانید به راحتی هر آنچه لازم دارید را از طریق قسطا نقدا خریداری کنید و بعدا آن هزینه را به قسطا به صورت قسطی بپردازید.

در صورتی که با هرگونه سوال یا مشکلی مواجه شدید حتما با مشاوران محترم مجموعه قسطا تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمائید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.