بهترین و سریعترین راه برای ارسال بار و کالا به کشور های اروپایی ، تماس با شرکت های حمل و نقل حرفه ای و معتبر در این خصوص است که امکان ارسال بار به تمام نقاط اروپا را بصورت زمینی ، هوایی و دریایی برای شما فراهم نمایند.

اگر تاجر هستید و بازاری را در اروپا شناسایی کردید و علاقمند هستید که محصول خود را به اروپا ارسال کنید.

 

اگر در اروپا قراردادی بسته اید و بر اساس این قرارداد قصد ارسال بار به اروپا را دارید.

 

اگر قصد مهاجرت یا تحصیل در اروپا دارید و بر اساس این قصد خودتان ، تمایل دارید که اثاث منزل خود را به اروپا بفرستید.

 

همه اینها دلیلی است که با مقوله حمل بار به اروپا آشنا شوید.

 

در این گزارش در عین معرفی یکی از بهترین شرکتهای حمل بین المللی به نام آنی بار علاقمند هستیم تا شما را با کلیات ارسال بار به اروپا آشنا کنیم.

 

بهترین راهکار

 

همین ابتدا میخواهیم بهترین راهکار این مقوله را به شما معرفی کنیم :

 

ارسال بار همانند خیلی از کارها ، یک کار تخصصی است و نیازمند متخصصین این امر است.

 

پس بهترین و سریعترین راه برای ارسال بار و کالا به کشور های اروپایی ، تماس با شرکت های حمل و نقل حرفه ای و معتبر در این خصوص است که امکان ارسال بار به تمام نقاط اروپا را بصورت زمینی ، هوایی و دریایی برای شما فراهم نمایند .

 

شرکتهای حمل و نقل بین المللی به صورت تخصصی در این موضوع فعالیت میکنند و می توانند شما را با زوایای مختلف ارسال و حمل بار به اروپا آشنا  کنند.

 

یکی از این شرکتها ، شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار می باشد.

 

 

آنی بار با بیش از 30 سال سابقه در خصوص ارسال بار و کالا به تمام نقاط ایران و جهان ، همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره ای و حمل و نقل بار به سراسر اروپا می باشد و شما میتوانید با یک تماس چه بصورت تلفنی و چه بصورت حضوری از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

 

 

ارسال بار به اروپا بصورت همه روزه از همه نقاط ایران انجام میشود.

 

8 (1)

 

چه روش هایی برای ارسال بار به اروپا وجود دارد ؟

 

برای حمل و نقل و ارسال انواع کالا و محموله های تجاری و صنعتی به اروپا 3 روش کلی وجود دارد :

 

  • حمل زمینی
  • حمل هوایی
  • حمل دریایی

 

هریک از روشهای ذکر شده ممکن است برای انواع خاصی از محموله ها مورد استفاده قرار بگیرد که در نتیجه هزینه های حمل و نقل و شرایط حمل و نقل را دستخوش تغییراتی میکنند .

 

روش ارسال بار به اروپا مستقیما در هزینه های نهایی موثر است که کارشناسان ما با بررسی دقیق و کامل محموله شما ، مناسبترین روش حمل را به شما پیشنهاد میکنند.

 

 

حمل و نقل زمینی  ( جاده ای )

 

این روش ، یکی از پرطرفدار ترین روش های حمل و نقل بار و کالا برای کشورهای اروپایی و خصوصا شرق اروپا میباشد. در روش حمل زمینی ، مجموعه آنی بار محموله شما را از طریق مسیر ترانزیت جاده ای به نقاط مختلف اروپا ارسال میکند .

 

ابتدا محموله شما پس از عبور از مرز ایران وارد ترکیه میشود و از طریق استانبول به بخش اروپایی ترکیه و نهایتا به کشور های اطراف ترکیه مانند یونان ورود پیدا میکند .

 

در روش حمل و نقل زمینی با برای اروپا از تریلی ترانزیت چادری استفاده میشود که امکان حمل بار به سراسر اروپا در تناژ بالا را دارد .

 

حمل زمینی به اروپا یکی از روش های تخصصی و سریع برای انتقال انواع کالا و محموله های تجاری و شخصی ( اثاثیه و لوازم منزل ) به نقاط مختلف و کشورهای عضو اتحادیه اروپا است .

 

7

 

حمل و نقل هوایی ( کارگو ، فریت )

 

برای ارسال بار و کالا به اروپا ، روش حمل هوایی سریعترین و یکی از ایمن ترین روش های باربری است.

 

در روش حمل هوایی به اروپا ، محموله شما از طریق ایرلاین های بین المللی در فرودگاه کشور مورد نظر به شما تحویل میشود.

 

در روش حمل هوایی ، 2 نوع سیستم انتقال بار وجود دارد :

 

  • فریت بار ( حمل بار مسافری )
  • کارگو ( باربری هوایی )

 

 

در روش حمل هوایی بصورت فریت بار ، محموله های شما از طریق هواپیماهای مسافربری و در کمترین زمان ممکن به نقاط مختلف اروپا منتقل میشوند. این روش بیار سریع و البته هزینه بر و محدود به ابعاد و وزن محموله است .

 

 

اما در روش کارگو ، محموله ها با هر حجم و وزنی توسط هواپیماهای مخصوص باربری منتقل میشوند و شما می توانید بدون محدودیت محموله خود را به اروپا ارسال کنید .

 

 

حمل و نقل دریایی ( ترکیبی )

برای حمل بار و کالا به اروپا ، روش حمل و نقل  دریایی نیز بسیار مناسب و از نظر هزینه نیز بصرفه میباشد . برای کشور هایی که دسترسی به آب دارند ، روش حمل دریایی بسیار مناسب است .

 

 

در روش حمل دریایی ( ترکیبی ) بخشی از جابجایی محموله بصورت زمینی و ( قبل از رسیدن به کشی ( بارگیری ) و پس از رسیدن کشتی به بندر ( زمان تخلیه ) ) انجام میشود .

 

 

آیا برای خدمات باربری اروپا نیاز به بسته بندی محموله است ؟

 

بله ، برای ارسال بار به هرنقطه ای از اروپا نیاز به بسته بندی تخصصی و متناسب با شرایط داریم تا علاوه بر امکان حمل سریع و حرفه ای ، یکی از شرایط و ضوابط حمل و نقل بین المللی نیز می باشد .

 

 

به عنوان مثال برای ارسال بار و کالا به اروپا ، اگر از طریق سیستم حمل و نقل هوایی اقدام به ارسال بار نماییم ، باید از بسته بندی با شرایط مشخصی استفاده کنیم و گواهی سمپاشی نیز موجود باشد . از همین جهت ، تیم تخصصی آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما به روش های زمینی ، کارگو هوایی ، فریت بار هوایی به اروپا با کمترین هزینه بهترین خدمات بسته بندی را در اختیار شما قرار میدهد که مورد تایید گمرک و یا ایرلاین ها باشد .

 

 

ارسال بار به اروپا از کدام استان ها انجام میشود ؟

 

 

اگر قصد دارید از ایران به ترکیه محموله ای ارسال کنید ، باید توجه داشته باشید که همه شرکت های حمل و نقل بین المللی امکان بارگیری و ارسال محمول های شما از نقاط مختلف کشور را ندارند .

 

 

مجموعه آنی بار بصورت همه روزه امکان خدمات باربری به کشورهای اروپایی را از استان های مختلف کشور برای فراهم می نماید . شما می توانید خدمات حمل هوایی ، دریایی و زمینی برای کشور های اروپایی را از طریق مشاوره با کارشناسان آنی بار درخواست کنید .

 

 

استان های تهران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز ، یزد و کرمان و . . . . همگی بصورت کامل تحت پوشش خدمات آنی بار هستند و بدون در نظرگرفتن محدودیت ها میتوانید کالا و محموله خود را به اروپار ارسال کنید .

 

 

ارسال لوازم منزل از ایران به اروپا

 

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار به مشتریان گرامی ارائه می نماید ، حمل و نقل  اثاثیه و لوازم منزل از ایران به اروپا میباشد .

 

 

هموطنانی که قصد مهاجرت به اروپا را دارند ، می توانند پس از اخذ اقامت هر کشور اروپایی ، برای ارسال اثاثیه و لوازم منز خود از طریق آنی بار اقدام نمایند .

 

 

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل به نقاط مختلف اروپا ، محموله باید بصورت کامل و حرفه ای بسته بندی شده و لیست اقلام ( پکینگ لیست ) به درستی تهیه شود .

 

8 (2)

 

آیا حمل اثاث منزل به اروپا به صرفه است ؟

 

پیشنهاد ما بررسی این موضوع است چون ممکن است که شما با توجه به تمکن مالی ، انتظارات و برند لوازم منزل خودتان نظر خاص خود را داشته باشید.

ولی به صورت کلی با توجه به تفاوت نرخ ارز و پایین بودن ارزش ریال در برابر یورو و در عین حال انتقال زمینی عمده بار اروپا این موضوع کاملا منطقی و به صرفه است.

 

 

یکی از خدمات دیگر آنی بار ، بسته بندی حرفه ای اثاثیه و لوازم منزل میباشد که به همراه تهیه لیست اقلام به شما عزیزان ارائه میشود .

 

 صدور بیمه نامه معتبر و بین المللی حمل کالا به اروپا

 

بیمه نامه معتبر بین المللی برای حمل بار به اروپا به صورت زمینی و یا هوایی با توجه به ارزش کالای ارسالی تعیین خواهد شد. برای حمل و نقل کالا به نقاط مختلف جهان ، آنی بار تا 500 میلیون تومان بیمه بصورت رایگان برای حمل و محموله های شما در نظر گرفته است .

در صورتی که ارزش محموله شما بیش از این باشد ، به راحتی با پرداخت هزینه ای اندک امکان افزایش میزان پوشش بیمه نامه فراهم شود .

 

 

بیمه نامه در حمل و نقل زمینی ، هوایی و دریایی مورد استفاده قرار میگیرد و در صورت بروز هرگونه حادثه ، جبران خسارات بصورت کامل انجام میشود .

 

 

مشاوره حرفه ای برای حمل بار به اروپا

 

 

از انجایی که خدمات باربری بین المللی برای نقاط مختلف جهان یک فرایند تخصصی و حرفه ای است ، مشاوره دقیق سبب کاهش هزینه های حمل و نقل و همچنین ایمنی بیشتر محموله و تسریع در فرایند حمل و نقل خواهد شد .

 

 

از همین جهت ، مجموعه آنی بار برای شما امکان مشاوره بصورت حضوری و تلفنی را فراهم نموده است و شما می توانید در اسرع وقت به کارشناسان واحد باربری اروپا دسترسی داشته باشید .

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق مراجعه به سایت آنی بار و یا تماس با شماره تلفن های مجموعه اقدام نمایید .

 

021-57669

https://anibar.net

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.