فیلیمو با همکاری سایت کدومو اقدام به کارشناسی آثار منتشر شده در راستای کمک به خانواده‌ها کرده است.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، در راستای کمک به خانواده‌ها برای تماشای محتوای مناسب کودکان، فیلیمو در یک همکاری مشترک با سایت تحلیل داده «کدومو» اقدام به نمایش آثار نمایشی و انیمیشن‌هایی کرده است که با نظر کارشناسی تلاش می‌کند والدین را در تماشای محصولات برای کودکان کمک کند. 

این اقدام در جهت کمک به والدین است تا بتوانند آثار مناسب با سن کودکانشان را برای آن‌ها به نمایش بگذارند. 

کدومو هر ماه ده‌ها محصول فیلیمو را کارشناسی کرده تا پیشنهادهای خود را درباره هر محصول در قالب نظرهایی از جمله «آنچه لازم است والدین بدانند»، «با کودکان خود صحبت کنید درباره» و «ماجرای انیمیشن یا فیلم» به پدرها و مادرها ارائه کند. 

«ترابل»، «ریو ۲»، «مولانگ»، «توربو»، «بارباپاپا»، «پت و مت»، «پنگوئن‌های ماداگاسکار»، «درۀ مومین»، «ابی هچر»، «اسپریت سوارکار»، «اسب آزاد»، «لئو و تیگ»، «النا از آوالور»، «انیشتین‌های کوچک»، «حسنا کوچولو»، «کریسمس با پاکساز»، «سید پسر دانشمند»، «فصل موج»، «سواری۲»، «کوری کارسون در هالووین»، «ماجراهای پدینگتون» و «ماشین‌ها۳» بخشی از عناوین انیمیشن‌هایی است که در همکاری مشترک بین کدومو و فیلیمو منتشر شده است. 

کدومو، جمعی بزرگ از مادران و پدرها، مربیان، اساتید و کارشناسان است. این جمع بر مبنای پژوهش‌ها به موضوع تربیت رسانه‌ای کودک و نوجوان مشغول است و همواره در حال گسترش است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.