شاید بتوانیم به قطعیت بگوییم که ایمپلنت دندان طیف وسیعی از معایب دندان مصنوعی را برطرف کرده است. به طور مثال دندان مصنوعی روی لثه ی بیماران لغزش دارد. این موضوع باعث تحلیل بافت لثه و تحریک این بافت می شود. علاوه بر این همین حرکت دندان مصنوعی باعث شده فرد هنگام صحبت کردن و غذا خوردن با مشکلات زیادی مواجه شود.

امروزه داشتن دندان های سالم و در عین حال زیبا برای بسیاری افراد به موضوعی بسیار مهم و قابل توجه تبدیل شده است. افراد با وجود اقدامات پیش گیرانه، حفظ و رعایت بهداشت دندان ها ممکن است دندانی را از دست بدهند.

از دست دادن دندان ها می تواند دلایلی مختلفی داشته باشد. به طور مثال پوسیدگی دندان ها به حدی باشد که قابل درمان نباشند و مجبور باشیم دندان را از فک خارج کنیم. وارد شدن ضربه و عوامل این چنین نیز می تواند باعث از دست رفتن دندان بشود.

از دست دادن دندان برای هر فردی می تواند بسیار ناخوشایند باشد. علاوه بر مشکلات ظاهری که در پی دارد. فرد را با مشکلات زیادی مواجه می کند. یکی از این مشکلات می تواند تحلیل بافت استخوان فک و لثه ی فرد باشد. فرد بدون دندان در میل کردن غذاها و تغذیه دچار مشکلات جدی می شود.

عوارض بی دندانی به حدی است که فرد نمی تواند از درمان آن سرباز بزند. در اسرع وقت نسبت به درمان آن باید اقدام کند. راه حل های مختلفی پیش روی هر فرد وجود دارد. ما درمان ایمپلنت دندان را پیشنهاد می کنیم. این درمان مزیت های زیادی دارد که باعث شده افراد زیادی برای انجام این درمان ترغیب شوند.

شاید بتوانیم به قطعیت بگوییم که ایمپلنت دندان طیف وسیعی از معایب دندان مصنوعی را برطرف کرده است. به طور مثال دندان مصنوعی روی لثه ی بیماران لغزش دارد. این موضوع باعث تحلیل بافت لثه و تحریک این بافت می شود. علاوه بر این همین حرکت دندان مصنوعی باعث شده فرد هنگام صحبت کردن و غذا خوردن با مشکلات زیادی مواجه شود.

ما در کلینیک دایادنت آماده ی ارایه ی خدمات در زمینه ی کاشت ایمپلنت دندان به مراجعه کنندگان عزیزمان هستیم. ایمپلنت دندان در مرکز ما به دو روش معمولی و فوری انجام می شود. فرد برای انجام ایمپلنت فوری باید شرایط خاصی را داشته باشد.

یکی از این شرایط می تواند دارا بودن حجم کافی بافت استخوان فک باشد. به طور کلی قبل از انجام هر درمان بیمار باید مورد بررسی قرار بگیرد. درمان مناسب متناسب با شرایط هر فرد انتخاب می شود.

در چند سال اخیر داشتن دندان های سالم برای افراد کافی نبوده است. افراد نسبت به لبخند خود و تاثیر آن بر دیگران توجه بیشتری می کنند. این موضوع باعث شده بسیاری افراد تمایل داشته باشند از روش هایی کمک  بگیرند که لبخند خود را اصلاح کنند.

شاید بهبود و اصلاح طرح لبخند تا مدت ها پیش برای بعضی افراد امری دور از انتظار بود. ولی امروزه با استفاده از روش های نوین می توان لبخند افراد را اصلاح کرد. از جمله روش هایی که در این حوزه مورد استفاده قرارمی گیرند می توان به کامپوزیت و لمینت اشاره کرد.

این دو روش با وجود این که زیبایی را درلبخند افراد برایشان به ارمغان می آورند ولی روش هایی بسیار حساس هستند. انجام غیر اصولی آن ها نه تنها لبخند فرد را زیباتر نمی کند بلکه ممکن است باعث شود فرد دندان خود را نیز از دست بدهد. پس پیشنهاد می کنیم در انتخاب مرکز مورد نظر برای انجام کامپوزیت و لمینت بسیار دقت کنید.

در بعضی مراکز دندان پزشکی ممکن است برای انجام لمینت و کامپوزیت، مینای دندان های فرد را تراش دهند. این کار باعث آسیب دندان می شود. دندانی که تراش می خورد به مرور پوسیده می شود. فرد ممکن است بعد از گذشت مدت زمانی آن دندان را از دست بدهد.

هدف ما در کلینیک دایادنت بهبود لبخند فرد و زیباتر کردن دندان ها است ولی اولویت ما سلامت دندان ها است. هیچ زمانی برای انجام لمینت و یا کامپوزیت دندان های فرد را تراش نخواهیم داد.

حالا ببینیم لمینت و کامپوزیت چیست؟

لمینت

لمینت لایه ای سرامیکی نازک است. می تواند هم رنگ دندان و یا روشن تر از آن باشد. رنگ لمینت ها باید متناسب با چهره ی هر فرد انتخاب شود. لمینت ها در لابراتوار های دندان سازی ساخته می شوند و در مطب با استفاده از چسب های مخصوص روی لایه ی خارجی دندان ها چسبانده می شوند.

کامپوزیت

کامپوزیت ها جنسی خمیری شکل دارند. تمام مراحل انجام کار کامپوزیت در مطب توسط دندان پزشک و به صورت دستی انجام می شود. پزشک موارد کامپویزتی را روی دندان مورد نظر قرار می دهد و با استفاده از ابزارهای خاصی به آن شکل می دهد.

هر دو روش کامپوزیت و لمینت می توانند روش های مناسبی برای اصلاح طرح لبخند و مشکلات ظاهری دندان ها باشند. هریک از آن ها نسبت به دیگری مزیت هایی نیز دارند.

 افراد باتوجه به شرایط خود می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند. انتخاب روش مناسب با مشورت پزشک انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به وب سایت ما مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

www.daya-dent.com

09907575065

09905776468

02177978249

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.