در شرایط بدی که توسط ویروس کرونا بر مردمان همه کشورها و ملت ها اعمال شده است قبل از شیوع این ویروس افراد زیادی تصمیم به جابه جایی و نقل مکان داشتند اما با توجه به این نوع شرایط ترجیح دادند تصمیمشان را به تعویق بی اندازند. در امر اسباب کشی توجه کردن به برخی نکات بسیار اهمیت دارد و باعث میشود در شرایط کرونایی با خیال آسوده تری نقل مکان کنید.

یکی از مهم ترین ابزارهایی که برای اسباب کشی و حمل بار در هنگام حمل ونقل و جابه جایی استفاده میشود، کارتن اسباب کشی میباشد. کارتنهای اسباب کشی با توجه به ویژگی هایی که دارند سلامت اسباب و اثاثیه را در حین حمل و نقل تضمین مینمایند.

در خصوص اسباب کشی بهترین نوع کارتنی که میتوان استفاده کرد کارتن 5 لایه است زیرا از مقاومت خوبی برخوردار بوده و اثاثیه را دچار آسیب نمیکند. کارتن اسباب کشی می بایست در سایز مناسب تولید شود به گونه ای که نه خیلی کوچک و یا بزرگ باشد زیرا اگر از اندازه استاندارد کوچک تر باشد باعث فشار به لوازم و وسایل شده و اگر بزرگتر باشد لوازم درون کارتن تکان خورده و با اصابت به یکدیگر ممکن است دچار شکستگی شوند.

 

در امور اثاث کشی ممکن است در هنگام بسته بندی کردن محصولات و لوازم تان زمان زیادی را صرف کنید اما این جمع آوری منظم و دقیق در جابه جایی و چیدمان دوباره اثاثیه، به شما کمک مینماید. حتی میتوانید روی کارتن های اسباب کشی نوشته ای بنویسید یا بچسبانید که نشان دهد درون کارتن چه نوع اثاثیه ای قرار گرفته است که هم چیدیمان را راحت تر میکند و هم افرادی که در جابه جایی به کمکتان می آیند با آگاهی داشتن درباره وسیله درونی کارتن، مراقبت های لازم را اعمال میکنند.

 

8

 

شاید شما وسایل و ظروف شکستنی را داشته باشید که از مادر یا مادربزرگ تان ارث رسیده است وترس از آسیب به آنها باعث شده شما حتی از آنها استفاده نکنید و اکنون نگران بسته بندی آن در حین اسباب کشی میباشید. چاره کار شما استفاده  از کارتن های اسباب کشی درجه یک و مقاوم 5 لایه ای است که در کنار آن بهره گرفتن از تکنیک های بسته بندی نیز به شما کمک خواهد کرد.

بیشتر بدانید: انواع کارتن اسباب کشی در 5 مدل

در شرایط بدی که توسط ویروس کرونا بر مردمان همه کشورها و ملت ها اعمال شده است قبل از شیوع این ویروس افراد زیادی تصمیم به جابه جایی و نقل مکان داشتند اما با توجه به این نوع شرایط ترجیح دادند تصمیمشان را به تعویق بی اندازند. در امر اسباب کشی توجه کردن به برخی نکات بسیار اهمیت دارد و باعث میشود در شرایط کرونایی با خیال آسوده تری نقل مکان کنید که ادامه میخواهیم به آن بپردازیم.

اولین چیزی که حائز اهمیت است و شاید به آن توجه نگردد انتخاب بسته بندی مناسب برای اثاث کشی است. اکثر افراد این نکنه را فراموش 

میکنند و برای پک کردن اسباب و اثاث خود هر کارتنی را خریداری میکنند. شما باید بدانید ویروس کرونا ممکن است از سطح نیز منتقل گردد زمانی که شما کارتن دسته دوم و چند بار مصرف را برای لوازم و وسایل خود انتخاب میکنید نمی دانید چنین کارتنهایی کجا و توسط چه کسانی استفاده شده است پس استفاده از چنین کارتن هایی یک حرکت با ریسک بالاست.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

در کنار نداشتن امنیت در زمینه بهداشتی بودن کارتن های اسباب کشی نکته دیگری که باعث میشود کارتنهای اسباب کشی را درجه یک انتخاب کنیم، مقاومت آنهاست.

کارتنهای دسته دوم و چند بار مصرف از لحاظ کیفیت، مقاومت چندان جالبی ندارند و ممکن است در حین جا به جایی پاره شوند و لوازم و وسایل تان را دچار آسیب کنند. حالا در نظر داشته باشید آن وسایل همان عتیقه جاتی باشند که توسط اجدادتان به شما راث رسیده!  >_<  و یا وسایل شکستنی باشند.

به همین دلیل توصیه میشود کارتنهای اسباب کشی را از نوع درجه یک سفارش داده و از کارتن سازی های معتبر خریداری کنید.

نکته دیگری نیز که در حمل و نقل اهمیت دارد این است که افرادی که برای کمک به شما می آیند سالم بوده و ناقل ویروس نباشند. سریعترین راه انتقال ویروس در ارتباط بودن با افراد آلوده به ویروس است. بنابراین دقت لازم را نسبت به افرادی که با آنها در ارتباط هستید داشته باشید.

با توجه به همگی نکات گفته شده، رعایت هر گونه پرتکل های بهداشتی در زمان اسباب کشی نیاز است و عدم رعایت آنها صدمات جانی جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

 

0

 

اصلا چرا باید از کارتن برای اسباب کشی استفاده کرد؟

انواع بسته بندی های زیادی در اطرافمان وجود دارد که برای مصارف گوناگون استفاده میشود. بسته بندی های شیشه ای، فلزی و پلاستیکی از رایج ترین آنهاست. اما چرا برای اکثر محصولات حتی در اسباب کشی کارتن استفاده میشود؟

کارتن با توجه به وزن سبکی که دارد، مناسب ترین مورد برای اثاث کشی استفاده میشود. وسایلی که قرار است برای مکان جدید پک شوند دارای وزن قابل توجهی هستند حال اگر بسته بندی آنها هم سنگین باشد حمل و نقلشان بسیار دشوار است.

افراد زیادی هستند که بعد از نقل مکان به محیط جدید، کارتن هایی که از آنها برای بسته بندی لوازمشان استفاده کرده اند را دور می اندازند زیرا بر این باورند که مقاومت کارتن پایین آمده و استفاده مجدد از آنها برای اسباب کشی نوعی ریسک است.

خب سوال اینجاست که این کارتنها پس از دور انداخته شدن چه بلایی بر سرشان می آید؟

اگر هر نوع بسته بندی دیگر بود حتما ضررهای جبران ناپذیری را به محیط زیست وارد میکرد اما کارتن که ماده اصلی آن کاغذ است سریعا وارد چرخه بازیافت شده و به طبیعت آسیبی وارد نمیکند.

شرکت کارتن سازی آوین پک یکی از کارتن سازی هایی است که در تولید کارتنهای اسباب کشی به طور حرفه ای فعالیت دارد. این شرکت با استفاده از تجهیزات و دستگاه های به روز و نوین در صنعت چاپ و بسته  بندی در کنار تیمی خلاق، با مهارت در طراحی، تولید و راهنما در زمینه فروش آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشند.

شما می توانید برای سفارش و خرید کارتن های اسباب کشی درجه یک برای حمل و نقل و جا به جایی اثاثیه منازل و ادارجات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لینک وبسایت : کارتن سازی آوین پک

راه ارتباطی: 91001919_026

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.