برند تنسر، نامی آشنا در صنعت قفل است. گروه صنعتی تنسر لاک پیش از آنکه اقدام به تولید قفل های دیجیتال و هوشمند نماید، تمرکز خود را بر روی تولید قفل های حیاطی و کتابی گذاشته بود و محصولات با کیفیت این برند در این حوزه سبب شد که نام تنسر بیش از پیش بر سر زبان ها بیافتد.

یکی از مهمترین نیازهای انسان، احساس امنیت است و مردم برای آنکه این احساس را داشته باشند، هر کاری را که لازم است، انجام میدهند. استفاده از قفل دیجیتال که جدیدترین تکنولوژی در حوزه قفل به شمار میرود، دقیقا همان چیزی است که خانواده ها برای تامین امنیت خانه های خود به آن نیاز دارند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با گروه صنعتی تنسر لاک که برترین تولید کننده قفل دیجیتال در ایران محسوب میشود، آشنا نماییم. پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

گروه صنعتی تنسر لاک

برند تنسر، نامی آشنا در صنعت قفل است. گروه صنعتی تنسر لاک پیش از آنکه اقدام به تولید قفل های دیجیتال و هوشمند نماید، تمرکز خود را بر روی تولید قفل های حیاطی و کتابی گذاشته بود و محصولات با کیفیت این برند در این حوزه سبب شد که نام تنسر بیش از پیش بر سر زبان ها بیافتد.

نکته جالب در این بخش این است که بسیاری از افراد بدون آنکه بدانند از محصولات تنسر استفاده میکنند و با نگاه بر روی قفل های حیاطی یا کتابی که برای قفل نمودن درب خانه، مغازه و ... از آن استفاده میکنند، میتوانند نام تنسر را مشاهده نمایند. تنسر لاک بی تردید در این حوزه یکه تاز است و با پرس و جو از افراد متخصص، آنان نیز بر این ادعا صحه میگذارند.

با پیشرفت تکنولوژی و تولید قفل های دیجیتال، تنسر لاک تصمیم گرفت که فعالیت خود را تنها به تولید قفل های حیاطی محدود نکند و همگام با تولید کنندگان برتر دنیا، قدم در راه تولید قفل دیجیتال بگذارد. گروه صنعتی تنسر لاک با به خدمت گرفتن متخصصان ایرانی و با به کارگیری ماشین آلات به روز و پیشرفته، توانست بهترین قفل های دیجیتال ایرانی را که سطح کیفی آنها با استانداردهای جهانی برابری میکند، تولید نماید.

 

 

تمام ماجرا به اینجا ختم نمیشود و گروه صنعتی تنسر لاک موفق شد خود را به عنوان اولین صادر کننده قفل های دیجیتال بیومتریک در ایران معرفی کند و محصولات خود را برای رقابت با نمونه های خارجی، روانه بازارهای بین المللی نماید. نکته بسیار مهم در این مورد، استقبال بسیار گسترده از محصولات تنسر لاک در بازار های خارجی است که باعث ورود ارز به کشور نیز شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد قفل دیجیتال را میتوانید با مطالعه مقاله زیر کسب نمایید.

https://tanserlock.com/what-is-digital-door-lock/

ویژگی های قفل دیجیتال تنسر لاک

 

2

 

همانطور که گفتیم، قفل های دیجیتال تنسر لاک در بازارهای بین المللی با نمونه های مشهور به رقابت میپردازد و توانسته است حتی در برخی موارد گوی رقابت را از آنان برباید. مسلما اصلیترین نکته تنسر لاک در رقابت با برترین ها، وجود مزیت های فراوان در قفل های آن است که سبب میشود بتواند در بسیاری از موارد پیروز این میدان باشد. در این بخش قصد داریم به اصلیترین ویژگی های قفل دیجیتال تنسر لاک بپردازیم.

 

گروه صنعتی تنسر لاک، برخلاف بسیاری از تولید کنندگان، قفل های دیجیتال و هوشمند خود را در سه بخش مسکونی و اداری، هتلی و باشگاهی تولید میکند تا در تمام حوزه ها آماده ارائه محصولات با کیفیت باشد.

قفل های هوشمند و دیجیتال در زمینه مسکونی و اداری، معمولا انواع مختلفی دارند که این گونه ها عبارتند از:

  • قفل های دیجیتال بیومتریک
  • قفل های دیجیتال کارتی
  • قفل های دیجیتال رمزی
  • قفل های دیجیتال ترکیبی

قفل های دیجیتال بیومتریکی را افراد معمولا به عنوان قفل های با قابلیت بازگشایی به کمک اثر انگشت یا تشخیص چهره می شناسند. این قفل ها به دلیل بازگشایی به وسیله مشخصه های انسانی مانند اثر انگشت یا چهره افراد، بالاترین سطح از امنیت را در اختیار مشتریان خود قرار میدهند. قفل های کارتی و رمزی نیز همانطور که از نام آنها بر می آید، به کمک کارت هوشمند و رمز عبور باز میشوند.

قفل های دیجیتال ترکیبی که در حال حاضر بهترین انواع قفل دیجیتال محسوب میشوند، ترکیبی از چند گونه قفل دیجیتال هستند و بازگشایی این قفل ها به طرق مختلف مانند اثر انگشت، رمز عبور، کارت و ... صورت میگیرد.

اولین ویژگی مهم قفل های دیجیتال تنسر لاک این است که تمامی قفل های این برند، از نوع ترکیبی بوده و از قابلیت های بازگشایی مختلف برخوردار هستند و افراد در هنگام بازگشایی، انتخاب های بیشتری دارند.

در قفل های دیجیتال، دو مورد بسیار مهم است؛ اولین مورد موتور قفل است و دومین مورد نیز پردازنده و حسگر آن میباشد. تنسر لاک در طراحی و تولید قفل های دیجیتال خود از موتورهای ژاپنی استفاده کرده است که در نوع خود بهترین هستند و پردازنده به کار رفته در آن ساخت کشورهای اروپایی میباشد.

جنس بدنه قفل دیجیتال بسیار اهمیت دارد تا بتواند در شرایط مختلف آب و هوایی کار کند. بدنه قفل های دیجیتال و هوشمند تنسر لاک از جنس فلز زینک با یک لایه ضد خش بوده و از قابلیت کار کردن در بازه 10- تا 60 درجه سانتی گراد برخوردار است.

یک ویژگی بسیار مهمی که در اندک قفل های دیجیتال پیدا میشود، سیستم رمزنگاری توابع خیالی است. این سیستم زمانی به کار میرود که شما از رمز عبور و صفحه کلید برای بازشگایی قفل استفاده نمایید اما فرد ناشناسی در نزدیکی شما قرار دارد و احساس میکنید احتمال دارد از رمز عبور شما باخبر شود.

روش استفاده از این قابلیت بدین گونه است که شما پیش و پس از رمز عبور صحیح خود، از اعداد یا حروف تصادفی استفاده میکنید و قفل با توجه به برخورداری از این قابلیت، باز میشود. بدین ترتیب فرد ناشناس به هیچ وجه نمیتواند رمز عبور شما را به خاطر بسپارد.

 

 

برخی از مهمترین ویژگی های قفل های دیجیتال تنسر لاک عبارتند از:

  • قابلیت بازگشایی از طریق اثر انگشت،کارت هوشمند و رمز عبور
  • صفحه لمسی ضد خش
  • بدنه ساخته شده از فلز زینک
  • سیستم امنیتی دو مرحله ای
  • سیستم ضد شوک و ضد سرقت
  • محصولات گوناگون برای انواع درب ها
  • گارانتی 7 ساله (2+5) تعویض
  • قابلیت اتصال به تلفن همراه در برخی از مدل ها
  • قابلیت بازگشایی به کمک کلید مکانیکی در مواقع اضطراری

خرید قفل های دیجیتال تنسر لاک

 

1

 

نکته بسیار مهمی که در مورد قفل های دیجیتال تنسر لاک وجود دارد، قیمت بسیار مناسب آنها است. ویژگی های ذکر شده در کمتر قفل دیجیتالی وجود دارد و وجود این امکانات سبب افزایش چشمگیر قیمت آنها میشود اما تنسر لاک تلاش نموده است تا قفل هایی تولید نماید که در شأن ایران و ایرانی باشد و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار باشد.

برای مشاهده محصولات و خرید قفل های دیجیتال تنسر لاک، کافی است به وب سایت رسمی این گروه صنعتی به نشانی اینترنتی https://tanserlock.com/ مراجعه نمایید تا از اطلاعات تکمیلی در مورد این محصولات بهره مند گردید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.