جی پلاس، برخی از افرادی که می‌خواهند آینه کاری منزل را انجام بدهند اینگونه تصور می‌کنند که فقط می‌تواند از رنگ سفید استفاده کند اما آینه کاری منزل در دکوراسیون داخلی با رنگ‌های متنوعی صورت می‌گیرد که می‌توانیم به آینه های مسی، آینه های مشکی اشاره نماییم. در آینه کاری منزل مسی ظاهری لوکس را به محیط می دهند و موجب چند برابر شدن زیبایی محیط می گردد. آینه های مشکی که در بازار هستند بسیار شیک هستند و در واقع برای خانه هایی که در طراحی خود از دو رنگ مشکی و سفید استفاده می کنند یک گزینه مناسب محسوب می شوند. آینه کاری طلایی و آینه کاری برنزی نیز از دیگر رنگ هایی هستند که در آینه کاری منزل می توان آنها را مورد استفاده قرار داد.

موارد لازم در شیشه حمام

در این خصوص چندین نکته لازم است که حتما افراد باید به آن دقت کنند: شیشه حمام به شکل ریلی، فریم دار، اسپایدر قابل اجرا بوده است. شیشه حمام می‌تواند در طرحها و ابعاد مختلفی پیاده‌سازی شود و در زمان ساخت آن باید از بهترین یراق الات و شیشه ها استفاده گردد. شیشه حمام از جمله بهترین موارد در خصوص جداسازی فضای حمام و سرویس بهداشتی بوده و با توجه به شرایط امروزه به منظور تفکیک این بخش ها از شیشه حمام استفاده می‌کنند و طبیعتاً توانسته است طرفداران بسیار زیادی را جذب نماید. فراموش نکنید که فضای حمام یک محیط مهم در هر منزلی محسوب می شود و شما با استفاده از شیشه حمام می توانید فضای مناسب را برای استحمام آماده کنید و توجه داشته باشید که در زمان های قدیم به علت اینکه فضای حمام در فضای باز وجود دارد افراد به صورت مداوم از حمام کردن امتناع می‌کردند اما امروزه با استفاده از پارتیشن بندی و شیشه حمام به زیبایی حمام خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و قطعا افراد نیز در چنین شرایطی از بهداشت بهتری برخوردارند.

22

شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل به شیشه هایی گفته می شود که طی پروسه هایی دقیق رنگ می شود و دارای تنوع رنگ بالایی هستند و به علت اینکه شیشه لاکوبل در فرایند سکوریت شدن واقع می‌شود از استحکام بالایی برخوردار هستند. شیشه لاکوبل ضخامت های مختلف با رنگ بندی های متنوع دارد و کاربردهای وسیعی آنها سبب می شود تا به عنوان شیشه های رومیزی، شیشه بین کابینتی، دیوارپوش و غیره استفاده کردند. با توجه به مزیت های فوق العاده آن می توان به امکان شستشو، ضد خش بودن و ضد ضربه بودن شیشه لاکوبل اشاره نمود.

ضرورت نصب کرکره برقی

امروزه با توجه به اینکه افراد به دنبال این هستند که انجام کارها را به حالت مکانیزه و مکانیکی پیش ببرند و اهمیت استفاده از کرکره برقی و درب اتوماتیک نیز با پیشرفت و سرعت قابل توجهی روبرو شده است، به همین جهت استفاده از درب کرکره برقی اتوماتیک برای باز و بسته کردن راحت درب ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است و افراد برای اینکه امنیت بالاتری را در محیط تجربه کنند به سراغ استفاده از کرکره برقی می رود. کرکره برقی اتوماتیک علاوه بر اینکه موجب تغییر در دکوارسیون شهری و زیباتر شدن آن می گردد بلکه ایمنی مالی را افزایش می‌دهد و حتی بالابردن ایمنی روحی صاحبان اماکن مسکونی و تجاری را بی‌تاثیر نخواهد گذاشت. کرکره برقی از دستاوردهایی بوده که توانسته است به راحتی زندگی بشر را تحت تاثیر قرار بدهد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.