جی پلاس، صنعت ساختمان سازی امروزه پیشرفت زیادی کرده است. از این رو استفاده از  مصالحی که در این صنعت کاربرد دارند افزایش یافته است. به همین دلیل شرکت ها و مراکز فروشی جهت عرضه محصولات ساختمانی با متریال هایی از فولاد، مفتول و آهن تاسیس شدند.

شهر مفتول یکی از فروشگاه ها و مراکز اینترنتی معتبر در این زمینه می باشد که در سال 1398 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران به مدیریت آقای مجتبی شه دوست تاسیس و گسترش یافت. فروشگاه اینترنتی شهر مفتول با شروع فعالیت خود از سال 1398، تا به امروز به یکی از شرکت ها و مراکز فروش مطرح و شناخته شده در زمینه تهیه ، تولید و تامین انواع محصولات مفتولی صنعتی و ساختمانی شده است.

1

مجموعه شهر مفتول با سابقه ای نزدیک به 3 سال و با دیدگاهی متفاوت در جمع فعالان صنعت مفتول کشور مشغول به فعالیت است و مدیریت آن همراه با نیرو های متخصصی که دارد، قصد دارند با کارشناسی و بررسی آگاهانه از نیاز امروز بازار خرید و فروش در فضای مجازی، مجموعه شهر مفتول را به شرکتی برتر در ارائه‌ خدماتی متمایز به شرکت های عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی تبدیل نمایند.

کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای جهانی، پرسنل مجرب و متخصص، احترام به اصول مشتری مداری و تولید بر مبنای نیازهای جامعه صنعتی از مهم‌ترین نقاط برجسته شرکت شهر مفتول است که سبب می شود افراد زیادی از جامعه برای خرید محصولات مفتولی و مصالح ساختمانی شهر مفتول را انتخاب نمایند.

شهر مفتول با فروش انواعی از مصالح ساختمانی و محصولات مفتولی توانسته در بازار این نوع محصولات پیشرفت زیادی کند و با تکیه بر سال ها تجربه در این زمینه به سایتی معتبر در خصوص انواع توری ها مانند توری پرسی ، توری سرندی و فنس که با میله هایی به نام پایه فنس در مناطق مختلف نصب می شوند تبدیل شود. شهر مفتول همچنین انواع محصولات ساختمانی که در ساخت و ساز به کار برده می شود و در امنیت ساختمان موثر است را دارا می باشد محصولاتی مانند تیرچه کرومیت ، تیرچه بتنی و اسپیسر ، که با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود.

2

درحال حاضر مجموعه شهر مفتول به جهت تولید انواع توری و برخی محصولات مفتولی دیگر و همچنین همکاری با چندین تولید کننده، بیشترین تنوع محصول و قیمت را دارا می باشد و می توانیم انواع توری را در ابعاد گوناگون و سایز دلخواه در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شهر مفتول تهیه نماییم.

همه تلاش مجموعه شهر مفتول در طی این سال ها ارائه بهترین محصول با کامل ترین و دقیق ترین خدمات به بهترین قیمت و کیفیت به صنعتگران و تولید کنندگان محترم بوده است، و تلاش این مجموعه بر آن است تا با فروش محصولات تولید داخل بتواند سهم عظیمی در توسعه و پیشرفت کشور در زمینه اقتصادی و صنعتی داشته باشد. و از این طریق نیز رضات مشتریان خود را جلب نموده تا مشتریان این مجموعه که اعم از قشر مهندس، صنعتگر و مردم عادی می باشند، بتوانند با اطمیان بیشتری از این فروشگاه اینترنتی خرید خود را انجام دهند.

شهر مفتول مفتخر است که در طول فعالیت کوتاه مدت، توانسته با تولیدات انواع محصولات مفتولی قدمی هر چند کوچک در جهت توسعه صنایع مختلف داشته باشد و با عرضه محصولات با کیفیت، به اعتماد و اطمینان مشتریان گرامی احترام گذاشته است. این مجموعه به منظور راحتی و آسایش شما مشتریان گرامی، نه تنها تامین کننده و تولید کننده تمامی محصولات مفتولی است بلکه نصب در محل مورد نظر شما را با محصول مورد نظر انجام می دهد.

3

در سال‌های اخیر در شرایطی که توسعه شتابان فناوری و حضور رقبای متعدد در بازار، زمینه فزونی عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است برای بقا و موفقیت در بازار چاره‌ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است. از این رو دیدگاه بلند مدت این مجموعه در مدیریت، ارتباط با مشتری و ارائه هرچه بهتر خدمات می باشد. به همین دلیل این مجموعه با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی در داخل و آینده ای نه چندان دور در خارج از کشور نیز در راستای ماموریت خود گام بر می دارد. تلاش شهر مفتول این است تا گامی موثر جهت رشد و شکوفایی میهن عزیزمان بردارد.

شهر مفتول با هدف حمایت از کارگاه های کوچک و حقوق فعالان صنعت ساختمان و ایجاد اشتغال بیشتر در زمینه این دو بخش مهم اقتصادی اقدام به توزیع اصولی برخی محصولات در میان همکاران محترم نموده است. این مجموعه برای رسیدن به اهداف فوق روشی نوین در امر توزیع ابداع نموده که باعث برقراری یک ارتباط مفید و اثر بخش در بین کارگاه های تولیدی و شبکه توزیع شده است. شهر مفتول با توکل بخدا و همکاری با نیروهای جوان به این راه قدم نهاده و تاکنون به قسمتی از هدف های خود دست یافته است و سعی در گسترش فعالیت خود در سطح وسیع تر دارد. امید است با تلاش روز افزون و استفاده از تکنولوژی های برتر بتواند برای ایران و ایرانی مسمر ثمر واقع شود.

این شرکت تا کنون با پشتکار تلاش بسیاری در زمینه فروش داشته است، از این رو سبب شده به یکی از مطرح ترین مراکز فروش محصولات مفتولی تبدیل شود و در تمام نقاط کشور امکان خرید را برای مشتریان خود فراهم نماید و از همان ابتدا خط مشی این مجموعه بر این بود که به عنوان یک منبع مطمئن، قابل اتکا و برتر در این عرصه شناخته گردد.

در زندگی مدرن امروز، سرعت گرفتن زندگی، بزرگ ترین هزینه، صرف زمان است. شما با صرف کمی می توانید از طریق سایت شهر مفتول از قیمت انواع محصولات در ابعاد و سایز های گوناگون مطلع شده و مشاوره رایگان دریافت کنید و خرید خود را انجام دهید. علاوه بر این می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره گیری 54483_021 نیز با متخصصان فروش این سایت در ارتباط بوده و از مشاوره و راهنمایی رایگان آن ها نیز بهره مند شوید.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.