هنگام برنامه‌ریزی برای سفر به منطقه یا شهری دیگر، تعیین محل اقامت قسمت مهم ماجرا محسوب ‌می‌شود. انتخاب هتلی مناسب با کیفیتی خوب و امکاناتی که دشواری‌های یک سفر را آسان کند، به‌ویژه در شهرهایی که مقصد گردشگری بسیاری‌از افراد هستند، مثل شهر یزد، کمک بزرگی به ادامه مسیر و ساختن یک خاطره فراموش‌نشدنی از گردشگری می‌کند.

 احتمالا شما با شنیدن نام هتل لوکس به‌یاد هتل‌های ساحلی مالدیو یا مارینا می‌افتید؛ اقامت‌گاه‌هایی که برای گذراندن یک شب در آن‌ها باید هزینه‌های گزافی را پرداخت کنید. اما آیا واقعا همه هتل‌های لوکس، دست‌نیافتنی و رویایی هستند؟ اگر توقع ما از یک هتل لوکس، برآوردن امکانات خوب، موقعیت جغرافیایی مناسب با امکان تردد راحت، معماری شیک ساختمان و امکان رزرو راحت هتل باشد، آیا نمی‌توان در شهرهای توریستی کشور مانند یزد چنین هتل‌هایی را با قیمت خوب پیدا کرد؟ برای پاسخ به این سوال و بررسی هتل های لوکس یزد با ما همراه باشید. 

 

یزد، شهر همه‌چیزتمام

یزد با دربرداشتن قنات‌ها، آب‌انبارها، بادگیرها، باغ و عمارات قدیمی، آتشکده‌های زرتشتیان، مساجد تاریخی و بسیاری ‌از دیدنی‌های برجای‌مانده از روزگاران دور، یکی‌از پرطرفدارترین شهرهای توریستی ایران به‌شمار می‌رود. این شهر با حال‌وهوای سنتی و بکر تاریخی‌اش عنوان اولین شهر خشتی دنیا را برای خود ثبت کرده و بعد از شهر زیبای ونیز، دومین شهر تاریخی جهان است. یزد با خانه‌های گلی و کوتاهش، قدمتی به بلندای تاریخ ایران دارد و دیدنی‌های جذابش چشم هر بیننده‌ای را به‌خود ‌خیره‌ می‌کند. علاوه‌بر جاذبه‌های تاریخی بسیار زیاد که شهر بادگیرها را از سایر مناطق دیدنی ایران جدا می‌کند، کویرهای زیبایی که در یزد وجود دارند، هرسال عاشقان کویرنوردی و شب‌های پرستاره کویر را به این شهر می‌کشاند. کویر کارال، شباهنگ و ریگ زرین شما را به گردشی خاطره‌انگیز در افق بی‌کران کویر دعوت می‌کنند.

 

اگر قصد سفر به شهر قنات را دارید، حتما رزرو هتل یزد را پیش ‌از سفر انجام دهید. هتل های یزد سالانه از گردشگران خارجی و داخلی زیادی پذیرایی می‌کنند. در فصل‌هایی که تعداد توریست‌ها افزایش پیدا می‌کند، رزرو هتل یزد به‌صورت حضوری و پس‌از رسیدن به این شهر کار ساده‌ای نخواهد بود. ازمیان هتل های یزد پیداکردن اتاق در هتل های لوکس یزد با قیمت مناسب در زمان شلوغی، کار غیرممکنی به‌نظر می‌رسد. برای برخورداری از تخفیف آنلاین و مدیریت در هزینه‌های رزرو هتل یزد می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید. درادامه تعدادی‌از هتل های لوکس یزد را به شما معرفی می‌کنیم.

 

هتل زنبق یزد

بین هتل های یزد هتل زنبق شاید اولین پیشنهاد سایت‌های گردشگری نباشد؛ ولی اگر محیط خوب با برخورد حرفه‌ای کارکنان، تمیزی هتل و به‌طورخلاصه معدل بالا در کیفیت برای‌تان اهمیت دارد، بررسی این هتل چهار ستاره و مشاهده نظرات مسافرانش خالی ‌از لطف نیست. هتل زنبق را هنگام ورود به شهر یزد در بلوار جمهوری پیدا می‌کنید. این هتل در سال 89 فعالیتش را آغاز کرد. محیط آرام و بی‌هیاهوی هتل کنار فضای سبز بسیار زیبایش، توجه مسافران را جلب می‌کند. هتل لوکس زنبق فاصله اندکی تا مراکز تجاری و اداری داشته و برای رفت‌وآمد به اماکن تاریخی شهر هم باوجود تاکسی سرویس هتل مشکلی نخواهید داشت. این هتل در دو طبقه و 31 اتاق از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هرکدام از اتاق‌های هتل زنبق امکانات مختلفی ازجمله روم‌سرویس، لوازم بهداشتی، حمام، سرویس‌بهداشتی فرنگی، صبحانه، یخچال، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون، اینترنت رایگان و... دارد. هم‌چنین کافی‌شاپ در فضای باز، پارک کودکان، فروشگاه صنایع‌دستی، سالن همایش و کنفرانس، آلاچیق، گشت غیررایگان، پارکینگ، تالار و سایر خدمات این هتل لوکس، سفری آسوده و لذت‌بخش را برای‌تان فراهم ‌می‌کند. برای اقامت یک شب در هتل زنبق باید حداقل مبلغ 440 هزارتومان بپردازید. هزینه اقامت در مجموعه اقامتی زنبق مانند سایر هتل های لوکس یزد نسبت‌ به هتل‌های دیگر زیاد بوده و با رزرو هتل یزد از سایت علی بابا و استفاده از تخفیف این سایت می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید.

 

هتل زنبق یزد

 

هتل ارگ جدید یزد

هتل زنبق تنها هتل واقع‌در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا در یزد نبوده و با سفر به‌سمت رشته‌کوه شیرکوه، نزدیک دخمه زرتشتیان، هتلی جذاب با نمایی سنتی به شما خوشامد می‌گوید. هتل ارگ جدید یزد با بافتی جدید، نمای بیرونی سنتی و نمای درونی مدرن، یکی ‌از بهترین هتل های لوکس یزد به‌شمار می‌رود. برای دیدن اولین بوت‌کمپ غرب آسیا حتما سری به هتل ارگ بزنید. فاز اول این طرح درحال‌حاضر فعالیتش را آغاز کرده ‌است. امکاناتی که هتل نوساز ارگ دراختیار گردشگران داخلی و خارجی می‌گذارد، بسیار متنوع بوده و اقامت دلنشینی را برای مسافران فراهم می‌کند. این هتل علاوه‌بر امکانات ورزشی گوناگون مثل سالن پینگ‌پنگ، ایروبیک، بیلیارد و پیست دوچرخه‌سواری، امکانات رفاهی زیادی مانند رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه صنایع‌دستی، آرایشگاه، تالار، مرکز اسپا و... دارد که همه‌چیز را برای گذراندن اوقاتی خوش و لذت‌بخش در شهر یزد فراهم می‌کند. قیمت رزرو اتاق برای یک شب در این هتل از 475 هزارتومان شروع شده و باتوجه به نوع اتاق افزایش پیدا می‌کند.

هتل پارسیان صفائیه یزد

برای اقامت در تنها هتل پنج ستاره شهر یزد کافی است میدان ابوذر را به‌سمت خیابان تیمسار فلاحی بپیچید تا در این خیابان ساختمان متقارن و زیبای هتل پارسیان صفائیه را ببینید. معماری هتل هم المان‌های سنتی بناهای یزد را دارد و هم ترکیبش با سبک‌وسیاق امروزی جلوه زیبایی را به هتل می‌بخشد. برای دیدن این تلفیق چشم‌نواز به بخش هتل جدید بروید و اگر صرفا طرفدار سبک کلاسیک باشید، می‌توانید در قسمت هتل باغ، اتاق رزرو کنید.

در فاصله بین قسمت باغ و ساختمان اصلی هتل فضای سبز وجود دارد. این هتل امکانات رفاهی بسیاری را نظیر چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، فروشگاه، سالن ورزشی، دستگاه خودپرداز، آتلیه، پارک کودکان، فضای سبز و... برای رضایت و رفاه مسافران فراهم‌ کرده‌ است. بودجه موردنیاز برای اسکان در هتل پارسیان صفائیه یزد دست‌کم 439 هزارتومان بوده و به یک‌میلیون و 400 هزارتومان هم می‌رسد. قیمت‌ها باتوجه به انواع واحدهای اقامتی هتل که در باغ و ساختمان اصلی وجود دارند، متغیر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.