بسیاری از مسافران در پی اقامت در قدیمی‌ترین هتل‌های هر شهر هستند. این نکته درمورد برخی از مسافران تهرانی هم صدق می‌کند. شاید شمایی که این مطلب را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید، خود یکی از همین افراد باشید؛ در این مطلب این هتل‌های قدیمی را به شما معرفی خواهیم کرد. شاید تصور کنید هتل‌های قدیمی تهران ساختمانی قدیمی با امکانات قدیمی دارند؛ اما جالب است بدانید که تعدادی از هتل‌های قدیمی تهران جزو بهترین، باشکوه‌ترین و بزرگ‌ترین هتل های تهران نیز هستند. امکانات آنلاین و رزرو هتل تهران هم برای هتل‌های قدیمی و هم هتل‌های جدید این شهر وجود دارد. بنابراین پس از دریافت اطلاعات به‌راحتی می‌توانید هتل‌های قدیمی و موردعلاقه خود را رزرو کنید؛ تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

قدیمی‌ترین هتل های تهران کدام هستند؟

گراند هتل اولین و قدیمی‌ترین هتلی بود که در زمان قاجار در تهران ساخته شد و برای سال‌های متوالی سران مهم برای اقامت در تهران از این هتل استفاده می‌کردند. زمان پهلوی گراندهتل تهران از رونق افتاد و به‌جای آن هتل‌های بزرگ‌تر و باشکوه‌تری در تهران ساخته شدند. این هتل‌ها هنوز هم پابرجا بوده و به‌قرار زیر هستند:

  • هتل آزادی تهران

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی تهران قبلا «هتل هایت» نام داشت، اما از سال 1370 به زیرمجموعه هتل‌های پارسیان اضافه شد و نام «هتل پارسیان آزادی تهران» را به خود گرفت. این هتل سابقه درخشان خود را حتی از دوران قبل از انقلاب حفظ کرده و هنوز هم جزو بهترین هتل‌های پایتخت است. هتل آزادی 475 واحد اقامتی را در 26 طبقه برای مهمانان خود آماده کرده و امکانات ویژه‌ای دارد. از امکانات برتر هتل آزادی تهران می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن اختصاصی ورزشی، رستوران، کافی‌شاپ، سیستم یکپارچه صرفه‌جویی در انرژی BMS و امکانات تخصصی هر سوئیت اشاره کرد. این هتل همچنین اولین هتل دوست‌دار محیط زیست ایران است که «هتل سبز» خوانده می‌شود.

آدرس هتل قدیمی و باشکوه آزادی تهران: میدان قدس – خیابان دربند – نبش خیابان احمدی‌زمانی. شماره تماس: ۰۲۱۴۷۶۲۳۳

  • هتل استقلال تهران

هتل پنج ستاره پارسیان استقلال تهران نیز یکی دیگر از قدیمی‌ترین و البته بزرگ‌ترین هتل‌های تهران است که در سال 1341 تحت‌عنوان «هتل رویال هیلتون» افتتاح شد. امروزه هتل استقلال هم مانند هتل آزادی، یکی از زیرمجموعه‌های هتل‌های پارسیان بوده و «هتل پارسیان استقلال تهران» نامیده می‌شود. این هتل 261 سوئیت در برج غربی و 291 سوئیت هم در برج شرقی خود دارد. هریک از این سوئیت‌ها از برترین امکانات اقامتی برخوردار هستند.

ازجمله امکانات برتر هتل استقلال می‌توان هفت رستوران با غذاهای متنوع ملل، دو کافی‌شاپ، فروشگاه‌ها و مرکز خریدهای لوکس، پارکینگ بزرگ اختصاصی، لاندری، فروشگاه کت‌و‌شلوار، انبار چمدان و صندوق امانات رایگان را نام برد. آدرس هتل قدیمی و لوکس استقلال تهران: تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولیعصر، هتل بین‌المللی پارسیان استقلال تهران. شماره تماس:۰۲۱۲۲۶۶۰۰۱۱

  • هتل هما تهران

هتل پنج ستاره هما تهران در سال 1352 افتتاح شده و درحال‌حاضر هم جزو هتل‌های محبوب و معروف پایتخت است. این هتل 16 طبقه و 177 واحد اقامتی دارد. از ویژگی‌های برتر هتل هما می‌توان به سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی و فست‌فود در رستوران آن اشاره کرد. آدرس هتل قدیمی و بزرگ هما تهران: خیابان ولیعصر - خیابان شهید خدامی. شماره تماس: 021476233

هتل‌هایی که در این مطلب نام بردیم جزو برترین هتل های تهران هستند که هم در لیست قدیمی‌ترین هتل های تهران و هم در لیست بهترین هتل های تهران قرار دارند. رزرو هتل تهران از طریق سایت علی بابا برای شما به‌راحتی امکان‌پذیر است؛ چراکه علی بابا محبوب‌ترین و بهترین سایت ارائه رزرو هتل کشور شناخته می‌شود. از دیگر هتل‌های باسابقه و قدیمی تهران که لیست آن‌ها در سایت علی‌ بابا نیز وجود دارد، می‌توان به هتل پارسیان انقلاب تهران، هتل لاله تهران، هتل پارسیان اوین تهران و... نیز اشاره کرد.

قدیمی‌ترین هتل های تهران کدام هستند؟

اقامت در هتل‌های قدیمی تهران چه مزیتی دارد؟

معمولا هتل‌های قدیمی با سابقه بالایی که در امر هتلداری دارند، می‌توانند نسبت به هتل‌های جدید خدمات بهتری را به شما ارائه دهند. این مورد به‌خصوص درباره هتل‌ های تهران به‌خوبی احساس می‌شود، چون که هتل‌های قدیمی تهران هنوز هم جزو بهترین‌های این شهر هستند. اگرچه هتل‌های جدیدتر، بزرگ‌تر و بسیار لوکس‌تری در سال‌های اخیر در پایتخت افتتاح شده‌اند؛ اما بسیاری از افراد مشهور ترجیح می‌دهند با سفر به تهران در هتل‌هایی که نام بردیم، اقامت داشته باشند.

امکانات ارائه اینترنت پرسرعت در همه این هتل‌ها ارائه شده و همان‌طورکه قبلا هم گفتیم، امکان رزرو هتل تهران به‌صورت آنلاین نیز برای همه آن‌ها برقرار است. شما می‌توانید پس از مراجعه به صفحه رزرو هتل تهران علی بابا، با چند کلیک ساده اتاق موردعلاقه خود در هریک از هتل‌های قدیمی تهران را رزرو کنید. همه هتل‌های نامبرده در این مطلب در شمال تهران واقع شده و به مراکز مهم اداری، تفریحی، سیاسی و ضروری این شهر نزدیک هستند. با اقامت در این هتل‌ها به‌راحتی می‌توانید به سالن‌های اجلاس، مرکز خریدهای بزرگ، بیمارستان‌ها و ..... دسترسی داشته باشید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.