درآمد نصب و تعمیرات کولر گازی وابسته به عوامل گوناگونی بوده و می توان با در نظر گرفتن این عوامل درآمد را به طور قابل توجهی افزایش داد. در این مقاله به بررسی این عوامل پرداخته و به شما کمک می کنیم تا با رعایت این ترفندها در مدت کوتاهی درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

به طور طبیعی درآمد نصب و تعمیرات کولر گازی در فصل تابستان و در پی بالا رفتن دمای هوا با افزایش قابل توجهی روبرو می شود. شغل کولر گازی یکی از مشاغل مهمی است که امروزه متاثر از گسترش و استفاده چشمگیر مردم از کولرهای گازی، زمینه مناسب و مطلوب برای ورود و افزایش درآمد در آن فراهم شده است. عوامل گوناگونی بر میزان درآمد این شغل تاثیرگذار بوده با شناسایی و رعایت این عوامل که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد به سادگی می توان درآمد حاصل از این شغل را افزایش داد.

 

کولر 2

مهمترین پارامترها در افزایش درآمد نصب و تعمیرات کولر گازی

همانطور که اشاره شد عوامل گوناگونی بر میزان درآمد شغل کولر گازی تاثیر می گذارند. بنابراین برای موفقیت در این شغل می بایست این عوامل را شناسایی و آن ها را به کار گرفت. از بهترین راه های افزایش درآمد نصب و تعمیرات کولر گازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دانش و مهارت: به طور کلی، نصب و تعمیرات کولر گازی به تخصص و مهارت بسیار بالایی نیاز دارد. چرا که ساختار این دستگاه سرمایشی از قطعات مختلف و متنوعی متشکل شده که تعمیر و عیب یابی بسیاری از اجزای تخصصی می باشد و همه تعمیرکاران مهارت لازم برای رفع و عیب یابی آن را ندارند. بر همین اساس، یکی از مهمترین پارامترها برای درآمدزایی در این شغل داشتن توانایی ها و مهارت محسوب می شود.

توانایی و مهارت متخصص در نصب کولر گازی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. چراکه عدم رعایت اصول و استانداردهای مناسب، میتواند کارکرد و عملکرد و بازده دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. بنابراین، مهارت و تخصص بالا، از مؤلفه های مهم و حائز اهمیت برای افزایش درآمد نصب و تعمیرات کولر گازی به حساب می آید.  با افزایش دانش و مهارت می توانید به تعمیرکاری متخصص و نامی تبدیل شده و مشتریان بسیاری را برای خود جذب کنید.

 بنابراین در صورتی که مهارت مورد نیاز این شغل را به صورت تجربی فرا گرفته اید برای افزایش دانش خود توصیه می کنیم در دوره های آموزش نصب کولر گازی و آموزش تعمیرات آن شرکت کنید تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید.

مشتری مداری: مشتری مداری یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر شغلی بوده و شغل نصب و تعمیرات کولر گازی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. متاسفانه بسیاری از نصابان و تعمیرکاران کولر گازی در زمان مقرر به نیاز مشتری پاسخ نداده و با این کار اعتماد و رضایت مشتریان را سلب می کنند. بنابراین توصیه می کنیم خوش قولی و سرعت عمل در کار را فراموش نکنید و با این کار رضایت مشتریان را جلب کرده و مشتریان وفادار ایجاد کنید.

 

 

کولر 3

با نمایندگی ها در ارتباط باشید یا نماینده نصب و تعمیرات کولر گازی شوید: می توانید با دریافت نمایندگی های نصب و تعمیرات کولر گازی یا ارتباط با آنها درآمد نصب و تعمیرات کولر گازی را افزایش دهید. همانطور که می دانید بسیاری از افراد تمایل به دریافت خدمات کولر گازی از طریق نمایندگی ها دارند، با این کار می توانید برای تمامی فصول درآمد خوبی داشته باشید.

ارائه خدمات اضافه و منحصر به فرد: ارائه تخفیف در قیمت خدمات، هدیه تبلیغاتی، کوپن تخفیف، پرداخت اقساطی، ضمانت خدمات از جمله خدماتی است که با ارائه آنها می توانید مشتریان بیشتری جذب کرده و از این طریق درآمد خود را افزایش دهید.

تبلیغات: تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتورها برای افزایش مشتریان و درآمدزایی می باشد. برای افزایش درآمد در این شغل نیز نقش تبلیغات را فراموش نکنید. توصیه می کنیم در کانال ها یا صفحات مرتبط در شبکه ای اجتماعی به معرفی کسب و کار و خدمات خود بپردازید. در سایت های مانند دیوار، شیپور آگهی ثبت کنید. در سایت های مانند آچاره، استادکار، پلاک، سنجاق و غیره ثبت نام و به جذب مشتری بپردازید.

مهم ترین عامل تاثیر گذار بر درآمد نصب و تعمیرات کولر گازی

نقش و اهمیت تجربه و تبحر تعمیرکار را در افزایش درآمد نصب و تعمیرات کولر گازی نمیتوان نادیده گرفت. تعمیرکاران و نصابابن متبحر و زبده با تکیه بر دانش و مهارت خود، نیازها و توقعات مشتریان را به خوبی برآورده می سازند. در یک نگاه کلی، تجربه، تبحر، تخصص، مهارت و دانش، از مهمترین فاکتورها برای افزایش درآمد نصب و تعمیرات کولر گازی تلقی می گردند.

بنابراین در صورتی که قصد دارید در این شغل به موفقیت و درآمد بالایی دست یابید دانش و مهارت خود را به روز کنید. برای انجام این کار توصیه می شود در دوره های آموزش کولر گازی شرکت کنید و یک بار برای همیشه تمامی دانش و مهارت این شغل را کسب نمایید.

 

کولر 4

آموزشگاه فنون برق، بهترین آموزشگاه کولر گازی در ایران

برای یادگیری مهارت های مورد نیاز این شغل و موفقیت در آن امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش کولر گازی را برگزار می نمایند. متاسفانه برخی از این آموزشگاه تنها به صورت تئوری به آموزش مباحث پرداخته و به همین علت در پایان دوره کارآموزان مهارت لازم برای ورود به بازار کار را ندارند.

یکی از بهترین مراکز برگزار کننده دوره های کولر گازی در ایران آموزشگاه فنون برق می باشد که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و با بهره گیری از اساتید متخصص دوره های فوق را به صورت صد در صد عملی و تخصصی در کارگاه های مجهز برگزار می نماید.

دوره آموزش نصب پکیج دیواری، دوره های آموزش برق ساختمان، دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان، دوره آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی، دوره آموزش تعمیرات موبایل، لوازم خانگی برخی از پرطرفدار و پولسازترین دوره های این آموزشگاه است.

این آموزشگاه اقدامات متعددی را در نظر گرفته است تا کلیه علاقه مندان به مشاغل فنی فرصت حضور در دوره های این مرکز را داشته باشند. ارائه خوابگاه، برگزاری دوره در ساعات منعطف، امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی، امکان بازآموزیی رایگان دوره برخی از تدابیر آموزشگاه فنون برق می باشد.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی مجتمع فنون برق و شرایط ثبت نام در آنها می توانید به وب سایت رسمی این مجتمع به آدرس اینترنتی https://fonoonbargh.com/ مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02166576476 تماس برقرار کنید.

میزان درآمد نصب و تعمیرات کولر گازی چقدر است؟

به طور کلی، هر حرفه و شغلی که با تخصص و مهارت افراد سروکار داشته باشد، از حوزه های پردرآمد و مطلوب به شمار می رود. از آنجایی که فرآیند نصب کولرهای گازی یک پروسه تخصصی و فنی و در عین حال حساس محسوب می شود، مهارت و تخصص و تبحر تعمیرکار در میزان درآمد نصب و تعمیرات کولر گازی نقش برجسته و بارزی ایفا می نماید. بر این اساس، برخورداری تعمیرکار از تخصص و دانش کافی در این حوزه، در حرکت رو به جلو، پیشرفت و کسب درآمد مطلوب و درخور توجه بسیار تاثیرگذار است.

شایان ذکر است که تعرفه های تعیین شده برای ارائه خدمات کولرهای گازی متناسب با نوع و مدل دستگاه متفاوت می باشد ، به طور کلی می توان گفت میزان درآمد نصب و تعمیرات کولر گازی از 7 الی 20 میلیون تومان در نوسان است. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.