میز ناهارخوری د ابعاد و اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود. پر فروش‌ترین میزهای غذا خوری میز ناهارخوری 4 نفره و میز ناهارخوری 6 نفره هستند. این دسته از میزهای ناهارخوری به علت فضای کمی که می‌گیرند، طرفداران زیادی دارند. زیرا معمولا در معماری ایران فضایی به عنوان فضای غذاخوری در نظر گرفته نمی‌شود و افراد مجبورند فضایی کوچک از پذیرایی و حال خود را به این مور اختصاص دهند.

میز ناهارخوری در ابعاد و اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود. پر فروش‌ترین  میزهای غذا خوری میز ناهارخوری 4 نفره و میز ناهارخوری 6 نفره هستند. قیمت این دسته از میزهای ناهارخوری بستگی به ابعاد و متریال آن‌ها دارد. در هر جای ایران که هستید اگر مایلید جدیدیترین قیمت میز ناهار خوری را مشاهده نمایید و حتی در صورت تمایل بصورت آنلاین خرید کنید کلیک نمایید .

میز ناهارخوری 4 نفره و 6 نفره در اشکال مختلف و با متریال مختلف در بازار تولید شده و تقریبا برای هر نوع سلیقه و دکوراسیونی طراحی و تولید می‌شود. و این دو عامل یعنی شکل و متریال بر روی قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد. هر چقدر ظرافت بیشتری بکار رفته باشد و هر چقدر از چوب و متریال بهتری استفاده شده باشد قطعا قیمت بالاتری خواهد داشت .

 با وجود این که فضای غذاخوری یکی از مهم‌ترین فضاهای معماری و دکوراسیون بوده و زیبایی و دلنشینی آن در آسایش افراد خانواده تاثیر بسزایی دارد. معمولا در معماری ایران فضایی به عنوان فضای غذاخوری در نظر گرفته نمی‌شود و افراد مجبورند فضایی کوچک از پذیرایی و یا آشپزخانه خود را به این میزها اختصاص دهند.

میز ناهارخوری 4 نفره بخریم یا 6 نفره

2

میز ناهارخوری 4 نفره و 6 نفره

مناسبترین گزینه از لحاظ تعداد نفرات انطباق آن با تعداد افراد ثابت خانواده میباشد . مثلا اگر خانواده شما تا 4 نفر باشد بهتر است میز ناهار خوری 4 نفره خریداری کنید و اگر 5 یا 6 نفر باشید بهتر است میز ناهار خوری 6 نفره سفارش دهید و در خرید میز ناهار خوری معمولا میهمان محاسبه نمیشود مگر اینکه یک خانه بسیار بزرگ داشته باشید که بزرگ بودن میز ناهارخوری در مقابل فضای شما ناچیز باشد .

میز ناهارخوریهای 4 نفره و 6 نفره معمولا برای فضاهای متوسط و کوچک استفاده می‌شوند. بیش‌تر پلان‌هایی که به عنوان فضای مسکونی طراحی می‌شود، مستطیل و مربع شکل هستند. به همین دلیل میز مستطیل و مربع بسیار پرطرفدارتر از میزهای گرد یا بیضی شکل می‌باشند. ضمن این که میزهای گرد و بیضی فضای بیشتری اشغال می‌کنند. اما با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون خانه و در صورد داشتن فضای کافی میزهای گرد و بیضی زیباییهای خود را خواهند داشت .

توجه به رنگ در میز ناهار خوری

رنگ میز ناهارخوری در دکوراسیون شما تاثیر زیادی دارد. رنگ‌هایی به رنگ سفید و طرح چوب بیش‌ترین طرفداران را دارند. البته میزهای ناهارخوری استیل به رنگ‌های طلایی و نقره‌ای که با مبلمان و وسایلی مثل کنسول ست هستند هم به تازگی مد شده و بسیار زیبا می‌باشند. هر کدام از مدل‌های گفته شده میز 4 نفره و 6 نفره باقیمت‌های مختلف دارند.

 

3

انتخاب میز ناهارخوری در هر تعداد و با در نظر داشتن قیمت آن باید به صورت اصولی باشد. یعنی حتما به شکل میز و صندلی‌ها دقت کافی شود، بر اساس نوع نیاز متریال میز خود را انتخاب کنید، رنگ میز و صندلی‌ها با دکوراسیون وسایل ست باشد. استحکام این محصول از مواردی است که حتما باید آن را در نظر داشته باشید.

شرکت دی ایران با آدرس اینترنتی DayIran.Com داشتن سابقه درخشان در زمینه فروش مبلمان آنلاین امکانات زیادی را برای شما فراهم کرده است. شما با خرید از با سابقه‌ترین سایت فروش مبلمان آنلاین به راحتی و بی دردسر با ارسال رایگان به سراسر کشور میز ناهارخوری خود را درب منزل تحویل می‌گیرید. تمام محصولات با ذکر مشخصات دقیق در این سایت موجود هستند و شما می‌توانید دقیقا همان وسیله و محصول دلخواه خود را خریداری کن

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
8 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.