پکیج های آموزش سانترال پاناسونیک که توسط تیم فنی و تخصصی پی بی ایکس شاپ با سابقه 15 ساله در این عرصه تهیه و تدوین شده اند، به صورت کاملاً عملی تهیه شده اند و این نوید را به افراد مبتدی می دهد تا بتوانند از طری این آموزش ها به یک شغل مناسب و با درآمد عالی برسند.

آموزش سانترال

تمام تلاش تیم پی بی ایکس شاپ ارائه بهترین و به روز ترین خدمات در زمینه آموزش سانترال پاناسونیک به صورت کاملاً عملی برای همه افراد است تا جتی افراد مبتدی که هیچ شناختی از این دستگاه ها ندارند نیز بتوانند به راحتی وارد این حرفه شوند.

چرا آموزش سانترال پاناسونیک؟

دستگاه های سانترال به عنوان یکی از مهم ترین اعضای هر مجموعه کار مدیریت تماس ها و برقراری ارتباطات داخلی و شهری را بر عهده دارند.

این دستگاه ها توسط شرکت های مختلفی ساخته شده اند که می توان یکی از مهم ترین و بهترین آن ها را شرکت پاناسونیک دانست که محبوبیت و سابقه درخشان زیادی در سطح جهانی دارد.

سانترال های پاناسونیک در مدل های مختلفی از کم ظرفیت و برای محیط ها و کسب و کار های کوچک گرفته تا محیط های بزرگ و پر ظرفیت تولید شده اند و می توان از آن ها در محیط با توجه به نیاز استفاده نمود.

برای خرید هر کدام از مدل ها می توانید از اطلاعات دقیقی که در فروشگاه پی بی ایکس شاپ قرار گرفته است استفاده نمایید و این یعنی شما می توانید به عنوان یک فرد متخصص در این فروشگاه، خرید کاملاً مطمئن، مطابق با نیاز و البته با کیفیتی را داشته باشید.

به همین دلیل و با توجه به اهمیت و البته کاربرد بسیار زیاد دستگاه های سانترال پاناسونیک در محیط های مختلف به خصوص در شرکت ها و سازمان های کشورمان، تیم پی بی ایکس شاپ آموزش های تخصصی و فنی را در این زمینه برای همه افراد در نظر گرفته است.

پکیج آموزش سانترال پاناسونیک

برای استفاده از خدمات ویژه ای که در زمینه آموزش سانترال در نظر گرفته شده است می توانید از ویدیو های آموزشی کوتاه و کاربردی که در این زمینه تهیه شده است و بر روی سایت قرار می گیرد استفاده نمایید.

در این ویدیو ها سعی شده است تا کاربرد ها و امکانات مختلف این دستگاه در مدل های متفاوت با توجه به نیاز کاربران و مشتریان مورد بررسی قرار بگیرد.

آموزش سانترال پاناسونیک

 

کسانی که با تیم مشاوره ای و پشتیبانی مرکز تماس می گیرند می توانند با نظرات خود و البته طرح مشکلاتی که با آن رو به رو می شوند، در ساخت این ویدیو ها سهیم باشند.

علاوه بر این با توجه به استقبال مشتریان از آموزش سانترال، پکیج های آموزشی کاملی با استفاده از تجربه اساتید متخصص در این زمینه تهیه شده است تا کاربران بتوانند با خرید و استفاده از این پکیج های آموزشی به راحتی همه مشکلات خود را در محیط کاری برطرف نمایند.

مهم ترین ویژگی همه این پکیج ها که نمونه آن را نمی توانید در هیچ جا مشاهده نمایید، عملی بودن آن و اجرای سناریو های مختلف برای هر دستگاه می باشد.

علاوه بر این تمامی پکیج های آموزشی شامل پشتیبانی رایگان بوده و شما در هر مرحله از تماشای ویدیو ها و یا در هنگام اجرای پروژه ها می توانید از مشاوره و راهنمایی های تیم فنی و پشتیبانی مرکز برای حل مشکلات خود استفاده نمایید.

پکیج جامع آموزش سانترال 824

آموزش سانترال پاناسونیک

اگر به محیط اطراف خود در کسب و کار های کوچک نگاهی بیاندازید قطعا در بسیاری از آن ها شاهد استفاده از دستگاه های سانترال پاناسونیک 824 هستید که برای همین محیط های با داخلی و ارتباطات کم ساخته شده اند.

 

در پکیج آموزش سانترال 824 که به صورت جامع تهیه شده است، همه مسائل مربوط به این دستگاه چه از طریق نرم افزار و چه از طریق تلفن های قابل برنامه ریزی مورد بررسی قرار گرفته است.

در کنار این آموزش های عملی و مرحله به مرحله بر روی نرم افزار، چند سناریو پرکاربرد بر روی این دستگاه ها نیز به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته و روی دستگاه ها اجرا شده است.

پکیج آموزش سانترال TDA و TDE به صورت مقدماتی و جامع

آموزش سانترال پاناسونیک

 

برای سانترال های پرظرفیت TDA و TDE که اتفاقا جز دستگاه های پرکاربرد در محیط شرکت ها و کسب و کار های کشورمان نیز هستند، پکیج های جامع آموزشی به صورت مقدماتی و جامع آماده شده است.

در پکیج جامع آموزش سانترال TDA و TDE نیز که به صورت کاملاً عملی تهیه شده است از چند سناریو پرکاربرد استفاده شده است تا کاربران بهتر و دقیق تر مفاهیم را درک نمایند.

این پکیج ها به گونه ای تهیه شده است که افرادی که هیچ شناختی از دستگاه های سانترال ندارند نیز بتوانند به راحتی کار نصب و راه اندازی این دستگاه ها را در محیط کاری انجام دهند.

پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک، یکپارچه سازی سرور ایزابل با سانترال پاناسونیک سری NS و همچنین پکیج مقدماتی آموزش سانترال NS500 که شامل چند سناریو کاربردی و بسیار مهم برای استفاده از قابلیت های این دستگاه می باشند از دیگر پکیج های آموزشی تیم پی بی ایکس شاپ هستند.

با خرید پکیج های آموزشی می توانید با کمترین هزینه دانش فنی خود را ارتقاء دهید و در هنگام بروز مشکل در کسب و کار یا اجرای پروژه ها به راحتی از آن ها استفاده نمایید در حالی که کلاس های آموزشی به هیچ عنوان نمی توانند چنین تاثیر آموزشی بسیار مناسب و البته دسترسی سریعی را داشته باشند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی آموزش سانترال

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.