شهردار یاسوج با تایید جابجایی یکی از میت‌های غسالخانه شهرداری این شهر، دلیل این‌جابجایی را سهل‌انگاری و بی‌دقتی خانواده متوفی و صاحب میت مورد نظر عنوان کرد.

نستهن مقدم در گفت‌و گو با ایلنا از یاسوج گفت: متاسفانه میت ۲ خانم در غسالخانه شهرداری یاسوج بوده که یکی از میت ها مربوط به بخش قلعه رئیسی در کهگیلویه بزرگ و میت دیگر مربوط به خانمی در شهر یاسوج بوده است.

وی با تشریح چگونگی جابجایی این‌میت‌ها، اظهارداشت: متاسفانه صاحبان میت اول که آقا بودند در زمان تحویل میت دقت نکرده و میت خود را احراز هویت نکردند و میت را به‌ طور اشتباهی به بخش قلعه رئیسی در کهگیلویه بزرگ انتقال دادند.

شهردار یاسوج افزود:‌ صاحبان میت دوم وقتی برای دریافت میت‌شان که آن هم خانم  بوده مراجعه می‌کنند متوجه جابجایی میت‌ها شده و مسئولان غسالخانه یاسوج را در جریان کار قرار می‌دهند.

مقدم با تاکید براینکه هر ۲ میت خانم بوده یادآور شد: میت اول که اشتباها به بخش قلعه رئیسی حمل شده در بین راه با تماس مسئولان غسالخانه یاسوج بازگردانده شد.

شهردار یاسوج گفت: میت دوم در غسالخانه شهرداری یاسوج دفن نشده بود و در یخچال سردخانه بود و آن میت دیگر نیز بازگردانده و تحویل خانواده‌شان شد.

مقدم در ادامه از جابجایی برخی میت‌ها در سال‌های گذشته هم در غسالخانه شهرداری یاسوج خبرداد و تصریح کرد: در ۲ سال پیش یکی از میت‌ها به اشتباه به شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا رفت و البته از این دست اشتباهات رخ داده است.

وی ظرفیت غسالخانه شهرداری یاسوج را ۲۰ میت ذکر و اظهار داشت: آرامستان یاسوج دارای چارت سازمانی مشخص و مدیرعامل است.

پزشکی‌قانونی و شهرداری یاسوج هرکدام یک غسالخانه دارند که نظارت‌ بر هرکدام ازآنها برعهده سازمان‌های مربوطه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.