غضنفر آرام روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شرایط حساس و پیچیده اقتصادی کشور باید همه تلاش کنند تا آرامش به جامعه برگردد و عده ای سودجو نتوانند آرامش روانی جامعه را بر هم بزنند.
وی افزود: کشور ایران با درایت ، تدبیر و انسجام از این شرایط عبور خواهد کرد و وضعیت اقتصادی کشور نیز با ثبات خواهد شد.
آرام بیان کرد: ذیحسابان دستگاه های اجرایی در این شرایط نیاز است تا مانند همیشه کمک کار دولت، دستگاه های اجرایی و مردم باشند و با حمایت از کالای ایرانی به تولید، اشتغال و بهبود فضای کسب و کار در استان کمک کنند.
وی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی استان باید در راستای اجرای حسابداری تعهدی نسبت به ثبت اموال در سامانه سادا اقدام کنند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون نیز بعضی دستگاه های اجرایی این استان در این زمینه همکاری خوبی با کارشناسان اداره کل امور اقتصادی و دارایی داشته اند.
آرام بر استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) در بحث انجام مناقصات تاکید کرد و خواستار توجه و استفاده دستگاه های اجرایی از این سامانه در برگزاری مناقصات شد.
بنا بر ظرفیت بند «و» تبصره پنج بودجه، دولت بابت تهاتر بدهی‌های دولت و پیمانکاران حدود 50 هزار میلیارد ریال در سال 1396 در قالب اسناد خزانه توزیع کرده است.
پرداخت مطالبات و بدهی‌های قطعی دولت به بخش خصوصی از طریق تهاتر و صدور اوراق تسویه خزانه امکان پذیر بوده و دولت برای پرداخت بدهی‌ها به این روش برنامه ریزی کرده است.
بر اساس آمار خزانه معین،کهگیلویه و بویراحمد در سال 1396 با تهاتر 10 میلیارد ریال از مطالبات و بدهی‌های دولت به بخش خصوصی، مقام سوم را در کشور کسب کرد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.