داریوش دیودیده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس بازار ،جلوگیری از سودجویی احتمالی و احتکار کالا این ستاد با همکاری دستگاه ‌های نظارتی مرتبط در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.
وی افزود: تاکنون تعداد یک هزار و 250 انبار و مکان ذخیره‌سازی کالا های پر مصرف و مورد نیاز شناسایی شده و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر از این مکان‌ها بازدید می کنند.
دیودیده بیان کرد: از متصدیان انبارهای نگهداری کالاها خواسته شده در هفته یکبار موجودی انبار های خود را تحویل کارشناس مربوطه در سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد دهند.
وی عنوان کرد: 13 اکیپ بازرسی برای بازدید بخش های مختلف بازار در استان شکیل شده و روزانه با همکاری تعزیرات حکومتی به منظور کنترل بازار و نظارت بر کالاهای پر مصرف گشت مشترک برگزار می کنند.
تصریح کرد: احتکار و اختفا مهمترین عوامل بر هم زننده بازار است که با توجه به شرایط و نوسانات بازار اقلام پر مصرف در انبارها و مراکز ذخیره کالا در استان به اندازه کافی وجود دارد.
وی ابراز داشت: در صورت مشاهده تخلف، با واحد های متخلف برخورد قاطع و قانونی می شود.
وی از تمامی مصرف کنندگان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی مراتب را به شماره ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.
در تیر ماه سال جاری چهار واحد صنفی به سبب نفروختن کالا و احتکار آن در انبار های خود در شهرستان بویراحمد شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 28 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 25 هزار واحد صنفی دارد.
1662/9868/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.