فرماندار شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از قطعی ۴۸ ساعته گاز شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان و برخی روستاهای اطراف خبر داد.

به گزارش ایلنا از گچساران، عبدالرحیم رحیمی در نشستی با رسانه ها گفت: گاز شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران و برخی روستا‌های این شهرستان از ساعت 14 امروز 10 تیرماه به مدت 48 ساعت قطع می‌شود.

وی دلیل قطع 48 ساعته گاز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد را تعمیر خط لوله 16 اینچ بید بلند به شیراز عنوان و اظهارداشت: گاز شهر دوگنبدان و روستاهای دهستان امامزاده جعفر(ع) از ساعت 14 امروز یکشنبه ( 10 تیرماه ) به مدت 48 ساعت قطع خواهد شد.

فرماندار گچساران افزود: قطعی 48 ساعته گاز دوگنبدان و برخی روستاهای این شهرستان به تمامی نانوایان و مراکز مهم شهرستان گچساران اطلاع رسانی شده است.

رحیمی تاکیدکرد که تلاش ها برای سرعت بخشی به کاهش مدت زمان قطعی گاز شهرستان گچساران صورت گرفته و امیدواریم مدت زمان قطعی گاز در این شهرستان از 48 ساعت کمتر شود.

به گزارش ایلنا از گچساران، شهرستان گچساران از شهرستان‌های گرمسیری و نفت‌خیز کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است که با یاسوج مرکز استان حدود 130 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.