مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون سازمان حفاظت و پارک های ملی وزارت محیط زیست و توسعه پایدار اتریش به همراه 9 نفر از کارشناسان و متخصصین این وزراتخانه از پارک ملی و مناطق حفاظت شده دنا بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط‌عمومی حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد، گروه کارشناسان محیط زیست کشور اتریش در پی تفاهمنامه منعقد شده بین ایران و این کشور در سفری یک روزه به یاسوج در آخرین روز از خرداد ماه جاری از پارک ملی و مناطق حفاظت شده کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمدگفت: بازدید متخصصان و کارشناسان محیط زیست اتریش در راستای اجرای تفاهمنامه علمی و عملیاتی بین سازمان حفاظت محیط زیست و این کشور اروپایی صورت گرفت.

وی گفت: تبادل اطلاعات و تجربیات علمی در راستای حفاظت از پارک های ملی و مناطق تحت مدیریت کشور یکی محورهایی بود که در این تفاهم نامه مورد تاکید است.

جعفری نژاد افزود: این گروه 10 نفره در این سفری یک روزه از مناطق حفاظت شده کوه گل و خاریدون سی سخت واقع در پارک ملی دنا دیدن کردند.

در این سفر و بازدید، سه رئیس پارک، شش کارشناس از کشور اتریش و پنج نفر کارشناس از سازمان حفاظت محیط زیست ویکتوریا هاسبر معاون سازمان حفاظت و پارک های ملی وزارت محیط‌زیست اتریش را همراهی  کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.