فرید محبی روز چهارشنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 98 مورد از این طرح ها با اعتبار 19 میلیارد و 370 میلیون ریال از محل منابع مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد و 319 طرح با اعتبار 58 میلیارد و 330 میلیون ریال نیز از محل تسهیلات بانکی بوده است.
وی افزود: با اجرای این طرح ‌ها برای 834 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد شغل ایجاد شده است.
محبی بیان کرد: تلاش برای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد یکی از اساسی‌ ترین برنامه ‌های این نهاد حمایتی است.
وی عنوان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد و از محل تسهیلات بانکی جزو اقدام های مهم در این زمینه است.
محبی ابراز داشت: سال گذشته سه هزار و 807 طرح اشتغالزایی با اعتبار 632 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل منابع مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد و از محل تسهیلات بانکی برای مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند این استان اجرا شد.
وی گفت: با اجرای این طرح ‌ها هفت هزار و 614 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار شدند.
32 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که حدود 9 درصد جمعیت این استان را شامل می شود.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.