به گزارش ایرنا، عزیز فیلی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید پست کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: برخی مقدمات لازم برای اجرای این 2 طرح مهم در استان انجام شده و باید سرعت انجام کار افزایش پیدا کند.
وی افزود: مدیران اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم برای اجرای کامل این 2 طرح را دارند.
فیلی بیان کرد: امروزه صنعت پست نقش کلیدی در ابعاد مختلف زندگی انسان ها دارد و روز به روز نیز جایگاه آن در جامعه ارتقا می یابد.
وی عنوان کرد: مسئولان شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تاکنون اقدام های ارزنده ای برای بهبود وضعیت خدمات پستی در کهگیلویه و بویراحمد انجام داده و گام های مؤثری برداشته اند.
فیلی ابراز داشت: انتظار می رود که این تلاش ها و اقدام ها با جدیت بیشتری در کهگیلویه و بویراحمد تداوم داشته باشد.
فرماندار بویراحمد نیز گفت: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از وجود مشکلات، کمبودها، تنگناها و محدودیت ها در کشور و این استان آگاه هستند و آنها را تحمل می کنند.
شاهرخ کناری اظهار داشت: مسائلی شامل تبعیض، بی عدالتی و بی انصافی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد دردآور بوده و هرگز قابل تحمل نیست.
وی افزود: تلاش هر چه بیشتر مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی بهتر و اقدام لازم در راستای رفع مشکلات استان مایه خرسندی مردم این استان خواهد شد.
مدیرکل جدید پست کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برای توسعه و پیشرفت روزافزون صنعت پست این استان و ارتقای هر چه بیشتر کیفیت خدمات پستی در استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.
محسن مفتح اظهار داشت: در این زمینه به همراهی، تعامل و همکاری همه جانبه مردم، مدیران اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد نیاز است.
«محسن مفتح» در این آیین با حکم «حسین نعمتی» معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدیرکل جدید پست کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات 53 ماهه «جمال حسن زاده» مدیرکل پیشین تجلیل شد.
مفتح با 32 سال سن پیش از این عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج بوده است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.