به گزارش ایرنا، سید محمد کاظم نظری روز چهارشنبه در نشست کارگروه زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: 30درصد اعتبار مورد نیاز این پارک ها بر عهده فرمانداری هر منطقه و 70 درصد بر عهده شهرداری های آن شهرستان خواهد بود.
وی افزود: حصار پیرامون پارک بانوان شهر یاسوج نیاز به نوسازی دارد و باید از مصالح استاندارد در آن استفاده شود.
نظری بیان کرد: ورزش صبحگاهی سه روز در هفته و هر دفعه به مدت یک ساعت برای زنان شاغل در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.
وی عنوان کرد: با توافق سه جانبه شهرداری یاسوج، آب و فاضلاب منطقه ای و اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد حدود پنج هکتار در حاشیه رودخانه بشار در اختیار اداره کل ورزش و جوانان در راستای ایجاد مکان ورزشی به صورت جداگانه برای بانوان و آقایان قرار داده می شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پارک کودک برای برخورداری تمامی کودکان این استان به صورت رایگان در یاسوج با مسئولیت شورای شهر یاسوج راه اندازی خواهد شد.
رئیس شورای شهر یاسوج نیز گفت: مدیران به جای ایراد گرفتن به رفع مشکلات موجود کمک کنند.
هدایت اکبری افزود: از خدمات دهی به دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در صورت عدم در نظر گرفتن اعتبار مشخص از سر جمع اعتبارات استانی خودداری خواهد شد.
وی عنوان کرد: با توجه به وجود بالای این شهر، شهرداری یاسوج اعتبار لازم را برای ارائه خدمات به دستگاه های اجرایی واقع در این شهر ندارد.
شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد 130 هزار نفر جمعیت دارد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.