مسعود ظفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این حجم کار ،چهار هزارو 900 تن قیر استفاده شده است.
وی ارزش ریالی این میزان قیر را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان آسفالت، روکش و لکه‌گیری در مناطق مختلف این شهر انجام گرفت.
ظفری ابراز کرد: این میزان آسفالت بیشتر در مناطق کمتر توسعه یافته شهر دوگنبدان که بیش از 27 سال از آسفالت اولیه این نقاط گذشته بود انجام گرفت.
وی عنوان کرد: این عملیات بیشتر در مناطقی از جمله شهرک جزیره، بلوار خلیج فارس، شهرک معلم، حد فاصل فلکه فرودگاه به سمت فلکه سرباز، گلستان، 108 دستگاه و مسیر فلکه سرباز به پارک بانوان و زیرگذر در 2مسیر رفت و برگشت روکش آسفالت انجام گرفت.
وی ادامه داد: همچنین معابر مناطقی از جمله جاده پازنان، پل بازار روز، پل مطبوعات و بازار میوه فروشی‌های گچساران آسفالت شده است.
ظفری گفت: با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب، آسفالت خیابان ها با جدیت در دستور کار قرار دارد.
ظفری افزود: آسفالت و هدایت آب های سطحی، ساماندهی معابر، زیرسازی، پیاده رو سازی و ساماندهی ورودی های شهر از اقدامات مهم مدیریت شهری دوگنبدان در سالجاری است.
در شهر دوگنبدان با 690 هکتار مساحت یک میلیون و 296 هزار متر مربع فضای سبز و21 پارک عمومی با بیش از 150 هزار متر مربع وجود دارد.
دوگنبدان حدود 100 هزار نفر جمعیت دارد.
/1662/2082
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.