با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، برخی از اعضای شورای شهر یاسوج ، اعضای هیات ووشو ، مربیان ورزشی، ورزشکاران در سالن خانه ووشو استان در یاسوج از ووشوکاران برتر تجلیل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد، آئین تجلیل از ووشوکاران برتر این استان که در سال گذشته توانسته بودند در مسابقات ملی و بین المللی مدال‌های رنگارنگ کسب کرده و به تیم ملی ووشو دعوت شوند در سالن خانه ووشو در یاسوج تجلیل شد.

رئیس هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، تعداد ووشوکاران ساماندهی شده این استان را یک هزار و 500 ووشوکار عنوان و اظهارداشت: از این تعداد ووشوکار، هزار ووشوکار مرد و مابقی خانم هستند.

"حجت الله امیری" گفت: 24 باشگاه فعال ووشو در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که این باشگاه ها در سال گذشته توانسته اند موفقیت های متعددی را کسب کنند.

وی مهمترین برنامه هیات ووشو استان در سالجاری را " آموزش "‌ذکر و خاطرنشان کرد: بناداریم با دعوت از اساتید و مربیان حرفه ای، دوره های آموزشی لازم را برای مربیان و ورزشکاران ووشو در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کنیم.

رئیس هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال گذشته بیش از 100 ووشوکار خانم و آقا توانستند در مسابقات ملی و بین المللی مدال های رنگارنگ به گردن آویخته و برای این استان افتخار بیافرینند.

امیری از دعوت 10 ووشوکار خانم و آقا استان کهگیلویه و بویراحمد به تیم ملی دعوت و خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم در سالجاری این تعداد بیشتر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین با تقدیر از عملکرد هیات ووشو این استان، اظهارداشت: هیات ووشو استان یکی از فعال ترین و افتخارآورترین هیات‌های ورزشی این استان است.

" سیدمحمدتقی علوی" با بیان اینکه کسب موفقیت های ملی و بین المللی سبب خوشحالی مردم می شود، یادآورشد: بدون شک ورزش رمز موفقیت و سلامتی فرد خواهد بود و نباید از آن غافل شد.

وی گفت: به تمامی هیات های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد پیشنهادمی دهیم در سالجاری، آموزش در حوزه های مختلف را فراگیر تا شاهد بالندگی دوچندان هیئت ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین باتاکید براینکه ورزشکاران علاوه بر کسب مدال های قهرمانی بایستی به فکر کسب مدال های پهلوانی هم باشند، اظهارداشت: " اخلاق  نیکو " مهمترین مولفه و ملاک برتری یک ورزشکار نسبت به دیگران در یک جامعه باید قلمداد شود.

" سیدهدایت الله اکبری " گفت:‌ ورزشکاران واقعی ایران، شهدا و ایثارگران ما در هشت سال دفاع مقدس هستند که شایسته راه آنان همیشه ادامه داشته باشد.

وی حضور ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات ملی و بین المللی را نشانه تلاش و شکوفایی هیئت های ورزشی ذکر و اظهارداشت: شورای اسلامی شهر یاسوج آمدگی لازم برای همکاری با هیئت های ورزشی را داشته و دارد.

به گزارش روابط عمومی هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد، در پایان این آئین از 12 ووشوکار راه یافته به اردوهای تیم ملی و شش مربی برتر سال هیئت ووشو این استان تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.