سید محمدتقی علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش می شود این طرح ‌ها تا پایان امسال تکمیل و افتتاح شوند.
وی با اشاره به وجود برخی کمبودها و مشکلات در حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد، افزود: انتظار می رود که خیران بومی و غیربومی حمایت بیشتری از این حوزه کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خیران می توانند در زمینه کمک به توسعه روزافزون ورزش این استان نقش مهمی ایفا کنند.
علوی عنوان کرد: خیران بومی و غیربومی تاکنون در بخش‌ های مختلف شامل مدرسه‌ سازی و مسجدسازی ورود پیدا کرده و اقدام های اساسی انجام داده‌ اند.
وی ابراز داشت: ورزش نیز همچون مدرسه و مسجد یک امر ضروری برای مردم و جامعه است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: می توان با فرهنگ‌ سازی و تبیین نقش ورزش در سلامت جامعه زمینه حضور هر چه بیشتر خیران در این حوزه را فراهم کرد.
علوی اظهار داشت: رسانه‌ های کهگیلویه و بویراحمد با اطلاع رسانی و آگاهی ‌بخشی لازم زمینه را برای مشارکت بیش از پیش خیران در حوزه ورزش استان فراهم کنند.
وی افزود: نبود حامی مالی سبب ایجاد مشکلات زیادی برای ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد شده است.
علوی بیان کرد: ظرفیت ‌های متعدد ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در صورت توجه مسئولان استانی و کشوری و خیران قابل شکوفایی و مطرح شدن در سطح ملی هستند.
وی عنوان کرد: با وجود اقدام های انجام شده برای توسعه و پیشرفت ورزش کهگیلویه و بویراحمد اما هنوز مشکلات فراوانی در این حوزه وجود دارد که کاهش آنها مستلزم توجه و حمایت ویژه است.
حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.