سال هاست که نان برخی از خوابیدن زیر لودر سرمایه گذاران به دست می‌ آید و وااسفا که برخی مدیران دولتی در این فراری دادن‌ ها بی تأثیر نبودند و الحق که کارشان را در سنگ اندازی و چوب لای چرخ سرمایه گذار گذاشتن خوب بلد بودند و حالا نه فقط علی محمد احمدی که همه ما به آنها خواهیم گفت: «خجالت بکشید»، زین پس مردم هم مهمترین مانع توسعه این استان را نه راه می‌ دانند و نه راه آهن؛ بلکه همه لباس رزم پوشیده‌ اند برای حذف تفکری که با سنگ اندازی بزرگترین خیانت را در حق استان می‌ کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین نشست شورای اداری امسال این استان به مدیران و البته تمام کسانی که به نحوی چوب لای چرخ توسعه استان گذاشته‌ اند اولتیماتوم داد و به نوعی از مردم خواست که او را همراهی کنند تا ریشه بخش مذموم طایفه گرایی و قوم خویش نوازی را بزند و البته احتمالاً خودش زره جنگی پوشیده تا به جنگ کسانی برود که نانشان از خوابیدن زیر چرخ لودرها و سنگ زدن به ماشین سرمایه گذاران به دست می‌ آید.
آری، علی محمد احمدی نیز درد کهگیلویه و بویراحمد را شناخت و علیه دشمنان توسعه استان که همانا مدیرانی هستند که با طایفه گری سال ها عامل نارضایتی مردم از دولت‌ ها را فراهم کرده ‌اند و با تحریک مردم به شورش و بلوا علیه بخش خصوصی زمینه را برای فرار سرمایه گذاران فراهم کردند اعلام جنگ کرد. غده سرطانی که مردم و رسانه‌ ها سال هاست بدون حمایت هیچ مدیر دولتی علیه آن می‌ جنگند اما چون دولت و نمایندگان یارشان نبوده‌ اند به پیروزی نرسیده ‌اند.
حالا استاندار به صف مردم علیه دشمنان توسعه استان پیوسته است، کسانی که از بی لیاقتی با نام طایفه و خط و باندبازی بالا آمده‌ اند و سال ها دستشان را بر گلوی نحیف استانِ محروم کهگیلویه و بویراحمد فشردند اما با فریاد عدالت خواهی رسانه‌ ها و همراهی مردمِ خسته از تبعیض نتوانستند آن را خفه کنند و البته عامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ های اجرایی شدند.
در طول این سال ها که از طایفه گرایی و قوم و خویش سالاری ناراضی بودیم هر چند جوال دوز به دیگران زدیم اما یک سوزن به خودمان نزدیم که مایِ مردم هم ناخواسته و سهواً آب در آتش طایفه گرایی می‌ ریزیم و اول باید جنگ را از خودمان شروع کنیم و با طایفه گرایی از کوچکترین سطوح اجتماعی به مبارزه برخیزیم و استاندار را حالا که خودش یاری طلبیده 700 هزار نفری یاری کنیم.
بخش دوم حرف‌ های استاندار در شورای اداری هم بوی مبارزه می‌ داد و به همان شدت و حدت طایفه گرایی اهمیت داشت. آری، سال هاست در استان ما یک متر زمین پیدا نمی ‌شود که معارض نداشته باشد تا سرمایه گذار پول بیاورد و برای ما شغل ایجاد کرده و رنگ توسعه را ببینیم.
سال هاست که هر سرمایه گذاری که از جاده اصفهان آمد با تحریک برخی مدیران دولتی و یا با تفکرات پوسیده و زباله دانی و غیرعلمی برخی چنان کردیم که از جاده شیراز فرار کرد و دیگر پشت سرش را هم نگاه نکرد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.