علی خوان پایه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خدمات رسانی با 150 دستگاه وسیله نقلیه سبک، نیمه سنگین و سنگین در جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.
وی افزود: گشت‌های راهداری و کنترل نامحسوس در جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفند سال 1396 آغاز شد و تا 15 فروردین امسال نیز ادامه دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این طرح در 2 بخش راهداری و حمل و نقل ایمنی ترافیک به مردم و مسافران نوروزی استان خدمات لازم ارائه می‌شود.
خوان پایه عنوان کرد: در بخش راهداری قبل از آغاز سفرهای نوروزی 800 کیلومتر خط کشی در جاده‌های ارتباطی، نصب علائم و روشنایی برون شهری و تونل‌ها، لکه گیری معابر عمومی و پاکسازی مبادی ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
وی ابراز داشت: در بخش حمل و نقل ایمنی ترافیک نیز با همکاری پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گشت‌های راهداری و کنترل نامحسوس تشکیل و فعال شد.
خوان پایه گفت: 23 راهدارخانه ثابت و سیار تا 15 فروردین امسال در کهگیلویه و بویراحمد به گردشگران نوروزی این استان خدمات رسانی می‌کنند.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 6 هزار کیلومتر جاده ارتباطی اعم از اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه دارد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.