وقوع زمین لرزه 4.9 دهم ریشتری شب گذشته موجب ترک برداشتن دیوار برخی منازل در شهر‌های دهدشت، چرام، سوق و لیکک شد.

به گزارش ایلنا، در پی زلزله 4.9 دهم ریشتری که ساعت 23 و 2 دقیقه دیشب در مناطق گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد، فرمانداران شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام از تماس های تعدادی از شهروندان مبنی بر ترک خوردن دیوار و سقف برخی از منازل در این شهرستان ها خبر دادند.

کریمی نژاد فرماندار لنده گفت: بر اساس اعلام دهیاران شهرستان لنده، زلزله دیشب هیچگونه خسارت مالی و جانی در این شهرستان در پی نداشته است.

بنا به گزارش های ارسالی برخی از مردم در شهرهای چرام و دهدشت از ترس پس لرزه ها و احتمال ریزش ساختمان‌ها به خیابان ها آمدند و برخی از مردم شب را در هوای آزاد به سر بردند.

زمین لرزه ای به بزرگی 2 و 9 دهم در مقیاس ریشتر در ساعت 23و37 دقیقه دیشب شهرهای دهدشت، چرام، لنده،سوق و لنده را تکان داد.

به گزارش مرکز لرزه نگاری کشور همچنین زلزله دیگری به بزرگی ۳ و ۱ دهم ریشتر ۲۴ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۲۹ اسفندماه شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه را لرزاند.

مرکز این زلزله در فاصله 10 کیلومتری دهدشت، 26 کیلومتری چرام و 26 کیلومتری لنده در استان کهگیلویه وبویر احمد و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین گزارش شده است.

علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تیم های ارزیاب جهت اطلاع دقیق از اوضاع منطقه به محل حادثه اعزام شده اند و نیروهای امدادی این استان در آماده باش هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.