هادی زارع پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 184 مدرسه این استان با یک هزار و 328 کلاس درس آماده اسکان میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات عید سال 1397 است.
وی عنوان کرد: این مدارس به مدت 15 روز و از 28 اسفند امسال تا 13 فروردین سال 1397 در 13 شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد میزبان گردشگران نوروزی هستند.
وی افزود: 12 پایگاه اسکان در 13 شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد برای مسافران نوروزی در ایام تعطیلات عید سال 1397 پیش بینی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نشانی این پایگاه‌ها در سامانه اسکان وزارت آموزش و پرورش بارگذاری شده است.
زارع پور عنوان کرد: میهمانان نوروزی از تمامی نقاط کشور می‌توانند قبل از ورود به کهگیلویه و بویراحمد در این سامانه نسبت به رزرو محل اسکان خود اقدام کنند.
وی ابراز داشت: آن عده از گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد که به‌طور حضوری به پایگاه‌های اسکان این استان مراجعه کنند نیز بر اساس ظرفیت مدارس نسبت به اسکان آنها اقدام می‌شود.
زارع پور گفت: مدارس پیش بینی شده برای اسکان میهمانان نوروزی کهگیلویه و بویراحمد بر اساس امکانات و تجهیزات به سه گروه «ویژه»، «الف» و «ب» تقسیم بندی شده است.
کهگیلویه و بویراحمد دارای 2 هزار و 870 مدرسه و افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم است.
امسال بیش از سه میلیون نفر از جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دیدن کردند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.