به گزارش ایرنا، ارسلان جلال فرد روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد گچساران افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، صنعت و خدمات بوده است.
وی بیان کرد: توانمندسازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اجرای طرح‌های اشتغالزایی جزو مهمترین برنامه‌های این نهاد حمایتی است.
جلال فر اظهار داشت: 75 میلیارد ریال برای تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان، خرید و ساخت مسکن شهری، بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی، تکمیل واحدهای نیمه تمام شهری و روستایی هزینه شد.
وی ابراز کرد: این میزان اعتبار برای ساخت، خرید و تعمیر و تکمیل بیش از یکهزارو 761 واحد مسکن مددجویی هزینه شد.
جلال فر تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزارو 884 فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی به میزان 170میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر این استان پرداخت شد.
وی گفت: وام های پرداخت شده به مددجویان در راستای کارگشایی، ازدواج، تحصیل، اشتغال، مسکن، تامین جهیزیه، خدمات بهداشتی و درمانی، بدهی و واریز حق بیمه با هدف توانمندسازی مددجویان پرداخت شده است.
جلال فر تصریح کرد: 68 میلیارد ریال کمک معیشت در قالب مستمری ماهانه به مددجویان این استان پرداخت می شود.
وی گفت: 12 میلیارد ریال تاکنون در جشن نیکوکاری در سطح این استان جمع آوری شده است.
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: ابتدای سال جاری تاکنون 60 میلیارد ریال هزینه درمانی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان پرداخت شده است.
11 درصد ازجمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
18 هزار سالمند بالای 60 سال، 900 بیمار صعب‌العلاج و سه هزار و 85 یتیم پسر و دختر کمتر از 18 سال زیر پوشش کمیته امداد این استان هستند.
ایتام کهگیلویه و بویراحمد توسط حدود هفت هزار حامی مورد حمایت قرار گرفته‌اند و میانگین مبلغ پرداختی به آنان در هر ماه یک میلیون و 130 هزار ریال است که این میزان علاوه بر کمک‌های کمیته امداد استان خواهد بود.
هشت هزار و 251 دانش آموز، 2 هزار و 22 دانشجو و 141 طلبه در طول سال از خدمات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد استفاده می‌کنند.
در این آیین طی حکمی محمد خادمی به عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران منصوب و از زحمات آقای قباد قربانی تشکر شد.
/1662/2082
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.