به گزارش ایرنا، سرپرست کمیته امداد خمینی (ره) گچساران در آیین بهره برداری از این طرح ها افزود: 15 میلیاردو 500 میلیون ریال توسط این نهاد حمایتی برای ساخت واحد های مسکونی بصورت تسهیلات بلاعوض به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.
محمد خادمی گفت: از این تعداد واحد مسکونی ساخته شده 74 باب در شهر دوگنبدان و بافت فرسوده و 19 مورد در روستاهای این شهرستان است.
وی بیان کرد: این نهاد حمایتی برای ساخت واحد مسکونی در شهر دوگنبدان 200 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و در روستاها 150 میلیون ریال پرداخت کرده است.
خادمی ابراز کرد: 43 باب مسکن مهر هم در سالجاری برای مددجویان این شهرستان خریداری شد.
وی ابراز کرد: توجه ویژه به خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بی سرپرست یکی از برکت های انقلاب اسلامی است.
خادمی تصریح کرد: کمیته امداد این شهرستان از سال 95 تاکنون 25 میلیاردو 470 میلیون ریال در زمینه مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی هزینه کرده است.
وی ادامه داد: از این میزان اعتبار چهار میلیارد و 680 میلیون ریال در زمینه تعمیر 237 باب واحد مسکونی بوده است.
خادمی ابراز کرد:همچنین این نهاد حمایتی در این مدت 50 باب مسکن در بافت فرسوده دوگنبدان با 9 میلیاردو 860 میلیون ریال اعتبار، و 32 باب مسکن روستایی با چهار میلیاردو 530 میلیون ریال احداث کرده است.
وی نهاد کمیته امداد را یکی از خدمات ماندگار و ارزشمند امام راحل(ره) در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر دانست و گفت: امروز با عملکرد خوب این نهاد و خدمت رسانی به خانواده های زیر پوشش، شاهد خدمات مطلوب و توانمندسازی بسیاری از مددجویان هستیم.
کمیته امداد خمینی (ره) در ۱۴ اسفند 57 برای پشتیبانی از محرومان و مستضعفان و خودکفا کردن آنها تأسیس گردید.
2 هزار و 183 خانوار با جمعیتی افزون بر سه هزار و 965 نفر در گچساران زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند.
دوگنبدان مرکز شهرستان 120 هزار نفری گچساران در 150 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.