به گزارش ایرنا محمد کبادی روز شنبه در جمع خبرنگاران در سی سخت افزود: یک کمپ پشتیبانی و عملیاتی متشکل از نیروهای زبده برای امداد و نجات جست و جوگران در صورت آسیب احتمالی در ارتفاع سه هزار و 100 متری ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: به دلیل شرایط سخت جغرافیایی و آب و هوایی برای حفظ جان امدادگران با احتیاط عمل می‌کنیم.
مسئول تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ساعت 6 بامداد امدادگران متخصص ارتش و هلال احمر با بالگرد به نقطه سقوط حادثه تهران یاسوج اعزام شده و هم اکنون در حال انجام عملیات جست و جو هستند.
کبادی ابراز داشت: عملیات جست و جوی پیکر جانباختگان سانحه هوایی به شدت تابع شرایط آب و هوایی است و نمی‌توان زمانی برای پایان آن ذکر کرد.
تاکنون چهار محموله از بقایای پیکر جانباختگان سانحه هواپیمایی پرواز تهران یاسوج کشف و به کمپ اصلی در منطقه کوه گل سی سخت منتقل و پزشکی قانونی برای تحویل داده شده است.
ارتفاع برف در کوه دنا، گردنه بیژن و محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج حدود سه متر گزارش شده است.
هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هوای روزهای شنبه و یکشنبه را برای انجام عملیات جست و جو مساعد پیش بینی کرده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.