به گزارش ایرنا، نفت و گاز گچساران در هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال ایران ساعت 16 روز پنجشنبه دهم اسفند در مجموعه ورزشی پد خندق شهر دوگنبدان میزبان هپکوی اراک است.
هپکوی اراک تاکنون با 12 بازی چهار برد، هشت شکست ،هشت امتیاز کسب کرده و در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال امسال قرار دارد.
تیم شهرداری کازرون نیز در یک بازی دشوار در اصفهان با فولاد مبارکه اصفهان دیدار خواهد کرد.
شهرداری کازرون با 21 امتیاز پس از نفت و گاز گچساران در رده دوم جدول رده بندی برتر هندبال کشور قرار دارد.
تیم سپاهان با 12 بازی هست برد و 16 امتیاز با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم سنگ آهن بافق در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.
در هفته پایانی لیگ برتر هندبال امسال نفت و گاز گچساران در یک بازی سرنوشت ساز مهمان تیم مدعی شهرداری کازرون است.
تیم نفت و گاز گچساران که در این فصل با 22 امتیاز کسب کرده است موفقیت شده برای سومین سال متوالی به جام باشگاه های آسیا صعود کرده است این بار در تلاش است تا با قهرمانی در لیگ برتر هندبال افتخاری دیگر برای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد کسب کند.
نفت و گاز گچساران که تا پایان هفته دوازدهم 312 گل وارد دروازه حریفان کرد و 249 گل دریافت کرده دارای یکی از قوی‌ترین خطوط حمله و دفاع لیگ برتر هندبال کشور بوده است.
بیشترین تفاضل گل لیگ برتر هندبال امسال با 63 در اختیار نفت و گاز گچساران است.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری با حضور هشت تیم نفت و گاز گچساران، پتروشیمی مارون، هپکو اراک، صنعت مس کرمان، کبیر موتور کازرون، سنگ آهن بافق، نیروی زمینی تهران و فولاد مبارکه سپاهان پیگیری می‌شود.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور که از 30 شهریور سال جاری آغاز شده و بر اساس برنامه زمان بندی تا پیش از پایان سال 96 به اتمام می‌رسد.
تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شده بود.
این تیم با کسب مقام چهارم باشگاه های آسیا و هفتم جام قهرمانی هندبال باشگاه های جهان در سال های 1395 و 1396 از افتخارات هندبال کشورمان است.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.