به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: مسئولان با مساعد شدن شرایط جوی پیگیر جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان این سانحه هوایی به پایین کوه دنا خواهند بود.
وی عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد برای پیگیری اخبار مربوط به سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج به رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها مراجعه کرده و به شایعه‌ها توجه نکنند.
موسوی اعظم بیان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد نباید تحت تأثیر اخبار غیرواقعی مطرح شده در شبکه‌ها و فضای مجازی در مورد این سانحه هوایی قرار گیرند.
وی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد به دلیل وقوع این حادثه ناگوار داغدار هستند و سه روز نیز عزای عمومی در استان اعلام شد.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: همدردی مردم کهگیلویه و بویراحمد با خانواده جانباختگان این سانحه هوایی سبب کاهش آلام آنان می‌شود.
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: مردم، مسئولان و دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور و استان‌های همجوار شامل اصفهان، فارس، لرستان و چهارمحال و بختیاری برای یافتن لاشه هواپیمای سقوط کرده تهران - یاسوج و انتقال پیکر جانباختگان این سانحه هوایی نهایت همکاری را با کهگیلویه و بویراحمد انجام دادند که جای تقدیر دارد.
حجت الاسلام موسوی اعظم اظهار داشت: کار کارشناسی دقیق و اصولی هنگام ساخت فرودگاه یاسوج انجام نشده و در اطراف آن نیز مکان‌هایی شامل زندان، شهرک صنعتی و مجتمع گلخانه‌ای وجود دارد.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
روز سه شنبه و پس از 48 ساعت جست و جو اعلام شد که لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم از توابع اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.