به گزارش ایرنا، محسن مهر علیزاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در روستای بیده سمیرم اظهار داشت: تاکنون پیکر 32 نفر از جانباختگان این سانحه هوایی پیدا شده است و به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان انتقال پیکرها با بالگرد وجود ندارد.
وی افزود: امکان انتقال پیکر جانباختگان از مسیر روستای دنگزلو ممکن نیست و این اقدام از طریق ارتفاعات منطقه کوه گل واقع در جنوب کوه دنا در شهرستان دنا از توابع کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد شد.
استاندار اصفهان بیان کرد: تمامی شرایط و امکانات لازم برای انتقال پیکر جانباختگان فراهم است و مشکل اصلی نیز وضعیت نامساعد آب و هوایی است.
مهرعلیزاده عنوان کرد: پیش بینی می‌شود تا 24 ساعت آینده کار یافتن پیکر تمامی جانباختگان این سانحه هوایی اتمام و به پایین کوه منتقل شوند.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
روز گذشته پس از 48 ساعت جست و جو اعلام شد که لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم از توابع اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.
7535/6110/3016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.