اتوبوس حامل 45 زائر گچسارانی ساعت هشت و 30 دقیقه 22 بهمن در قالب کاروان مهر رمضان عازم مشهد مقدس شد که در ساعت 2 و 34 دقیقه23 بهمن درکیلومتر 6 دیهوک -فردوس واژگون شد.
در این سانحه 9نفر از زائران جان خود را از دست دادند.
جلال پورانفرد سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش های انجام شده و همکاری رئیس سازمان اورژانس کشور و رییس اداره آمبولانس هوایی کشور ،یک فروند هواپیمای مسافربری برای انتقال مصدومان اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: مصدومانی که در طبس و فردوس بستری هستند امشب توسط اتوبوس آمبولانس به بیرجند انتقال داده می شوند و فردا چهارشنبه همراه سایر مصدومان بیمارستان بیرجند به گچساران منتقل شوند.
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از همکاری مرکز اورژانس خراسان جنوبی و سایرمسئولان این استان تشکر و قدردانی کرد.
براساس اطلاعات دریافتی ،هم اکنون6نفر از این مصدومان در بیمارستان طبس و 10نفر در بیمارستان شهید چمران فردوس و 18 نفر در بیمارستان بیرجند بستری هستند.
به گزارش ایرنا، پیکر جان باختگان سانحه رانندگی جاده دیهوک -فردوس در خراسان جنوبی صبح امروز سه شنبه با همکاری سپاه پاسداران از طبس به استان کهگیلویه وبویراحمد منتقل شد.
خبرنگار:فرزانه شریفی** انتشاردهنده: علیزاده
8143/1662

.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.