به گزارش ایرنا، غلام محمد زارعی روز یکشنبه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر یاسوج اظهار داشت: هزینه شدن این مبلغ تحول چشمگیری را در اقتصاد استان های مختلف کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: رویکرد بودجه سال آینده بهبود وضعیت اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و رفع توسعه نیافتگی استان ها در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم است و بر همین اساس نیز تنظیم شد.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به منظور کاهش فشار اقتصادی به مردم از هرگونه افزایش قیمت حامل های انرژی آب، برق و گاز در بودجه سال آینده جلوگیری شده است.
زارعی عنوان کرد: ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد با حضور چشمگیر در عرصه های مختلف از جمله راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به دشمنان اعلام می کنند که هرگز از انقلاب دست برنمی دارند و با تمامی وجود پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند.
وی ابراز داشت: ملت ولایتمدار ایران همه ساله در یوم الله 22 بهمن برای بیعت مجدد با امام راحل، رهبری، آرمان های نظام و انقلاب و ادامه دادن راه شهدا به صحنه می آیند.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین و اصلی ترین پیام این حضور برای مسئولان اجرایی آن است که با هم افزایی، وحدت و تلاش بیشتر به مردم خدمت کرده و لحظه ای کوتاهی نکنند.
زارعی اظهار داشت: باید عزم مسئولان اجرایی برای گره گشایی از مشکلات مردم و ارائه خدمات شایسته تر به آنان راسخ تر و جدی تر شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.