مدیرکل پزشکی قانونی استان گهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن 153 نفر در حوادث رانندگی این استان در 10 ماهه امسال خبرداد و اظهارداشت:‌ چهارهزار و 356 نیز در این تصادفات مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط‌عمومی پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد،" کامروز امینی " به رسانه ها گفت: در 10 ماهه امسال تعداد 153 نفر در حوادث رانندگی در مناطق مختلف این استان جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: از این تعداد 36 نفر زن و 117 مرد بوده اند که نسبت بمدت مشابه سال گذشته که تعداد 140 نفر بوده رشد 9.2 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح تلفات جاده ای در این استان، اظهارداشت:‌ از 153 نفر فوتی سوانح رانندگی تا پایان دی ماه امسال، تعداد 109 نفر در مسیر های برون شهری ،27 نفر در مسیرهای درون شهری و 17 نفر در مسیرهای روستایی تصادف کرده اند.

امینی گفت:‌ برای 95 مورد جواز دفن فوت ناشی از تصادف در اداره پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد، 29 مورد در اداره پزشکی قانونی شهرستان گچساران، 27 مورد در اداره پزشکی قانونی شهرستان کهگیلویه و 2 مورد در  اداره پزشکی قانونی شهرستان بهمئی صادر شده است.

 وی ادامه داد: از مجموع چهارهزار و 356 مصدوم تصادفات جاده ای در استان کهگیلویه و بویراحمد، سه هزار و 170 نفر مرد و یک هزار و 186 نفر زن بوده اند.

امینی گفت:‌ این آمار در مدت مشابه سال گذشته سه هراز و 762 نفر بوده که رشد 15.7 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.