به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در پیام تسلیت علی محمد احمدی آمده است: این روزها مردم قدرشناس ایران اسلامی در غم عروج ملکوتی و شهادت گونه 32 پرسنل دریادل نفتکش سانچی که کیلومترها دورتر از خاک کشور و در آب‌های شانگهای چین سوختند و به آسمان پر کشیدند، داغدار این حادثه اسفناک و دردناک شدند.
در ادامه این پیام بیان شده است: این‌جانب چنین مصیبت عظما و حادثه دلخراشی را ابتدا به خانواده‌های داغدار این عزیزان پرپر شده، رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری و به‌ویژه خانواده معزز و معظم 'ایوب مظفری آبده گاه' از هم استانی‌ها و اهل روستای برمامیون خان احمد شهرستان باشت بود صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
در پایان این پیام عنوان شده است: از صمیم قلب برای آن عزیزان به عرش سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان و خانواده سوگوارشان صبر و اجر مسألت می‌کنم.
کشتی نفتکش ایرانی با نام سانچی حامل 136 هزار تن میعانات گازی صادراتی ایران به کره جنوبی عصر 16 دی سال جاری پس از برخورد یک کشتی فله بر از کشور هنگ کنگ با آن در آب‌های ساحلی چین دچار آتش سوزی شد و 32 تن از کارکنان آن جان باختند.
این کشتی نفتکش روز گذشته و پس از هشت روز در آب‌های ساحلی چین غرق شد.
دریافت کننده: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.